Archiwalne

DIALOG z e-wro

22.02.2007

Dziś Telefonia Dialog podpisała z Fortum Wrocław S.A. umowę kupna zorganizowanej części przedsiębiorstwa pod nazwą Miejskie Sieci Informatyczne e-wro. Proces integracji tej sieci z siecią Dialog potrwa około dwóch miesięcy – od 1 kwietnia klienci e-wro, którzy wyrażą na to zgodę, staną się formalnie klientami Dialogu.

Na powitanie klienci e-wro, którzy będą chcieli być obsługiwani przez Dialog, otrzymają od nowego operatora specjalny prezent powitalny - 25-procentowy rabat na opłacie abonamentowej przez okres 3 miesięcy, począwszy od pierwszego miesiąca formalnego świadczenia usług przez Dialog, czyli od kwietnia. Podstawowe techniczne warunki świadczenia usług oraz ceny nie ulegną zmianie w stosunku do umowy zawartej z Fortum Wrocław S.A.

Przejęcie sieci e-wro wymagać będzie przeprowadzenia szeregu prac organizacyjnych (integracja infrastruktury, pakietów usługowych, systemów rozliczeniowych i obsługi klienta), jednak zakładamy, że żadna z nich nie powinna wpłynąć na jakość świadczonych usług.

„Jesteśmy przekonani, że procedury związane z cesją umów nie będą dla klientów e-wro uciążliwe – ograniczyliśmy je do niezbędnego minimum, wszystko będzie można załatwić praktycznie nie wychodząc z domu. W zamian zaoferujemy nowym abonentom kompleksowy pakiet usług telekomunikacyjnych – od tradycyjnej telefonii stacjonarnej, przez szybki Internet, telefonię internetową po e-commerce, wkrótce również multimedia, telewizję interaktywną i video na żądanie, a w przyszłości telefonię komórkową” – mówi Sławomir Szych, prezes zarządu Telefonii Dialog, od dziś nowego właściciela sieci e-wro. „Dialog w niezależnych badaniach i rankingach od lat osiąga najwyższe wskaźniki satysfakcji wśród swoich klientów – wierzę, że wkrótce potwierdzą to również klienci e-wro” – dodaje prezes Szych.

Wkrótce każdy abonent e-wro otrzyma list powitalny zawierający również pełną instrukcję postępowania i wszystkie potrzebne informacje. W trzech wrocławskich biurach obsługi e-wro od 26 lutego dyżurować będą pracownicy Dialogu. Do dyspozycji będą również konsultanci w placówce Dialogu (Rynek 35) oraz w Telecentrum (0801 700 700).

Aby skutecznie dokonać cesji umowy o świadczenie usług dostępu do Internetu na Telefonię Dialog, wystarczy podpisać załączone do listu oświadczenie i przekazać je do Dialogu do dnia 25 marca 2007 roku (osobiście do dowolnego biura e-wro lub Dialogu lub listownie wykorzystując do tego celu dodaną i opłaconą kopertę zwrotną). Nieprzekazanie tego oświadczenia w powyższym terminie spowoduje, że Dialog nie będzie mógł przejąć obsługi tych klientów, a Fortum Wrocław SA z braku technicznych możliwości świadczenia usług internetowych będzie zmuszone do rozwiązania dotychczasowej umowy zawartej z abonentem. Ostateczne odłączenie „spóźnialskich i zapominalskich” odbędzie się oczywiście po dodatkowej akcji informacyjnej ze strony Dialogu.

Nowy właściciel e-wro – Telefonia Dialog - od 10 lat działa na rynku teleinformatycznym, posiada więc odpowiedni potencjał i doświadczenie branżowe i jest w stanie zapewnić dynamiczny rozwój przejętej infrastruktury w oparciu o sprawdzone światowe wzorce sieci metropolitalnych (METRO).

„Na świecie współpraca operatorów telekomunikacyjnych z firmami sektora użyteczności publicznej funkcjonuje z sukcesem – to swoiste „wszystko w jednym”. Korzyści odczuwają zarówno współpracujący providerzy (wspólne planowanie inwestycji, oszczędności przy budowie sieci), jak i odbiorcy usług (komfort, jedno „gniazdko” w domu, wysokie przepływności, brak limitów, konkurencyjne ceny)” – podkreśla prezes Szych. „Zawarta dzisiaj transakcja otwiera perspektywę wielkiej sieci metropolitalnej oplatającej całe miasto, a nawet region” – podsumowuje prezes Szych.

Zakup sieci e-wro jest kolejnym krokiem w realizacji zakładanej wizji budowy wartości Telefonii Dialog w oparciu zarówno o organiczny rozwój własnej sieci, rozwój usług w oparciu o siec TP (sprzedaż abonentom TP abonamentu i usług głosowych oraz usług internetowych), jak i fuzje i przejęcia w szeroko rozumianym obszarze teleinformatycznym.

Zakup sieci e-wro to już trzecie przedsięwzięcie zrealizowane przez Dialog. Poprzednie to Tele Video Media i sklep internetowy Vivid.pl funkcjonujące jako spółki córki w grupie kapitałowej TD S.A.

„Już dziś mogę powiedzieć że nie ostatnie w tym roku” – mówi prezes zarządu Sławomir Szych.

źródło: Dialog

News Internet satelitarny Starlink dla firm - stabilne połączenie w każdych warunkach

W dzisiejszym świecie cyfrowym szybki i stabilny internet to fundament każdej nowoczesnej firmy. Bez względu na lokalizację, branżę czy skalę działalności – dostęp do niezawodnej sieci wpływa na efektywność pracy, bezpieczeństwo danych i jakość obsługi klientów. Internet Starlink dla firm to innowacyjne rozwiązanie satelitarne, które zapewnia łączność nawet w najbardziej odległych miejscach. Dowiedz się, dlaczego warto w niego zainwestować. czytaj więcej

News Jak przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce?

Sieci światłowodowe odgrywają szczególnie ważną rolę w telekomunikacji, zapewniając nam stabilne i szybkie połączenie internetowe. Rozwiązanie to stało się standardem w nowoczesnych instalacjach teletechnicznych. Ze względu na wysoką przepustowość włókien optycznych to właśnie one coraz częściej wykorzystywane są w infrastrukturze telekomunikacyjnej w dużych, jak i mniejszych aglomeracjach. Aby tego typu sieć mogła powstać, niezbędnym etapem jest jej skrupulatne zaprojektowanie. Jak właściwie przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce? Zapraszamy do artykułu. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Niebawem na polskim rynku zadebiutuje RCS – zupełnie nowe wcielenie SMS-a

Od kilku lat systematycznie spada liczba wysyłanych przez Polaków wiadomości SMS. W 2018 Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów, to o 3 miliardy mniej niż rok wcześniej. Wiadomość tekstowa ma już jednak swojego technologicznego następcę bardziej dostosowanego do potrzeb współczesnego użytkownika – to RCS, czyli Rich Communication Services, który rozszerza funkcjonalność tradycyjnego SMS-a o szereg funkcji multimedialnych. Format z powodzeniem działa już w 55 krajach i wielkimi krokami zbliża się do Polski. Już 4 marca w Warszawie odbędzie się specjalny warsztat dla firm organizowany przez Infobip, podczas którego będzie można poznać wszystkie funkcjonalności RCS i sprawdzić jego zastosowanie w praktyce. czytaj więcej