Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy?
Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach? Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Jesteśmy już przyzwyczajeni, że w naszych telefonach komórkowych korzystamy z usług abonamentowych bez limitu. Ale co z innymi rodzajami usług telekomunikacyjnych? Czy w nich też dostępne są abonamenty bez limitu rozmów? Odpowiedzią na te pytania jest telefonia internetowa.
Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Jest to oczywiście proces ciągły, dlatego cykl Śniadań w Chmurze może być doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami oraz innymi przedsiębiorcami poszukującymi podobnych rozwiązań.
Wakacje od abonamentu w Netii Wakacje od abonamentu w Netii

Wakacje od abonamentu w Netii

Netia wprowadziła nową ofertę wakacyjną pod hasłem „wakacje od abonamentu w Netii”, w której przez 3 miesiące cena internetu lub internetu + TV, wynosi 1 zł za usługę. Oferta dostępna jest również z rabatem smartDOM dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. Podczas sezonu wakacyjnego Netia promuje również usługę monitoringu w specjalnej cenie.

Ile kosztuje połączenie z infolinią Plus?

Sprawdź ile kosztuje połączenie z konsultantem Biura Obsługi Klienta Plus

601 102 601 - numer telefonicznej obsługi klientów sieci Plus w tym pomoc techniczna (działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu)

Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora, z którego sieci dzwonisz.

2601 - numer telefonicznej obsługi klientów sieci Plus z telefonu sieci Plus z ofertą abonamentową (działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu)

Koszt połączenia wynosi (sprawdź swoją bieżącą taryfę wprowadzając kod: *147# i naciśnij zieloną słuchawkę):

  • 1,97 zł dla ofert abonamentowych,
  • 0,96 zł w taryfach MIX.

601 100 601 - dzwoń, jeśli chcesz przenieść numer lub przedłużyć umowę (dostępna od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 20:00)

Koszt połączenia wynosi:

  • dla wszystkich Klientów sieci Plus: 20 gr za całe połączenie,
  • dla abonentów innych sieci, zgodnie z taryfą operatora, z sieci którego dzwonisz.

601 102 602 - numer faksu

Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora, z którego sieci faksujesz.