Na co zwracać uwagę, kupując nowy telefon komórkowy? Na co zwracać uwagę, kupując nowy telefon komórkowy?

Na co zwracać uwagę, kupując nowy telefon komórkowy?

Z roku na rok telefony komórkowe stają się coraz bardziej zaawansowane. To już nie proste urządzenia do dzwonienia, ale skomplikowane maszyny wielofunkcyjne. Na co warto zwracać uwagę podczas zakupu smartfona?
Serwery VPS – zalety wykorzystania Serwery VPS – zalety wykorzystania

Serwery VPS – zalety wykorzystania

Elastyczność, wydajność, niezawodność oraz stabilność to najbardziej pożądane cechy dobrych serwerów, które zapewniają bezproblemowy, stały dostęp do Twojej strony internetowej. Gwarantem ich wszystkich okazuje się z pewnością wybór serwerów VPS.
Certyfikat SSL – co daje jego posiadanie? Certyfikat SSL – co daje jego posiadanie?

Certyfikat SSL – co daje jego posiadanie?

Coraz głośniej o rozmaitych oszustwach wirtualnych. Z roku na rok drastycznie zwiększa się liczba użytkowników sieci, którzy padli ofiarami hackerów. Wykradanie cennych danych to dziś w Internecie chleb powszedni, dlatego też niesamowicie ważne okazuje się zastosowanie wszelkich możliwych form ochrony na wypadek nieuczciwych internautów, którzy czyhają na nieostrożnych i niezabezpieczonych. Z pewnością pytanie nasuwające się nie jednemu czytającemu brzmi- tylko jak zadbać o swoje bezpieczeństwo w sieci? Jedną z bardzo skutecznych form jest szyfrowanie SSL. Więcej o tym w dalszych częściach.
SMS-y marketingowe – na co zwracać uwagę tworząc do nich treści? SMS-y marketingowe – na co zwracać uwagę tworząc do nich treści?

SMS-y marketingowe – na co zwracać uwagę tworząc do nich treści?

Wysyłanie wiadomości marketingowych w formie SMS-ów to świetny sposób na skuteczną i przemyślaną komunikację z klientem. Aby jednak wysyłane masowo SMS-y były efektywne oraz właściwie spełniły pokładane w nich nadzieje, wiadomości powinny być prawidłowo przygotowane oraz opracowane. Na co powinniśmy zwracać szczególną uwagę korzystając z takich narzędzi, jak SMS API w Apifonica.com?
Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Śniadanie w Chmurze jest doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami.
Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy?
Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach? Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Jesteśmy już przyzwyczajeni, że w naszych telefonach komórkowych korzystamy z usług abonamentowych bez limitu. Ale co z innymi rodzajami usług telekomunikacyjnych? Czy w nich też dostępne są abonamenty bez limitu rozmów? Odpowiedzią na te pytania jest telefonia internetowa.

Numery alarmowe w Polsce

Służby ustawowo powołana do niesienia pomocy

Numer alarmowy to trzycyfrowy numer skrócony, którego pierwsza cyfra to 9 (szablon numeru alarmowego: 9XY). Wyjątek stanowi numer alarmowy 112, którego format jest przystosowany do numeracji alarmowej stosowanej w całej Europie.

Zgodnie z obowiązującym w Polsce Prawem telekomunikacyjnym oraz Planem Numeracji Krajowej (PNK), dostępnych jest 14 numerów alarmowych i nie jest możliwe tworzenie innych numerów 3-cyfrowych niż wymienione w poniższej tabeli.

Aby zadzwonić na numer alarmowy, wybierz 3 cyfry (nie musisz ich poprzedzać żadnym numerem kierunkowym ani prefiksem) i poczekaj na połączenie z daną służbą ratunkową. Połączenie jest bezpłatne.

Numer alarmowy Służba ustawowo powołana do niesienia pomocy
Numery alarmowe w Polsce
112 Centrum Powiadamiania Ratunkowego – ogólnoeuropejski numer alarmowy
999 Pogotowie Ratunkowe
998 Państwowa Straż Pożarna
997 Policja
996 Centrum Antyterrorystyczne - Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego
995 Komendant Główny Policji – system Child Alert
994 Pogotowie Wodociągów i Kanalizacji
993 Pogotowie Ciepłownicze
992 Pogotowie Gazowe
991 Pogotowie Energetyczne
987 numer informacyjno-koordynacyjny na potrzeby centrum zarządzania kryzysowego
986 Straż Miejska
985 ratownictwo morskie i górskie (WOPR, GOPR i TOPR)
984 Pogotowie Rzeczne (MOPR)
981 Pogotowie Drogowe

Inne numery alarmowe:

601 100 100 – numer ratunkowy nad wodą (MOPR i WOPR)

601 100 300 – numer ratunkowy w górach (GOPR i TOPR)

Zobacz również: