Archiwalne

Ocean możliwości - startuje nowa kampania DIALOGu

14.03.2011

Dzisiaj rozpoczęła się kampania marketingowa oferty DIALOGu „Ocean możliwości” dla klientów indywidualnych. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy elastycznych pakietów usług multimedialnych w korzystnej cenie, świadczonych w oparciu o najnowocześniejszą technologię światłowodową.

Tegoroczną odsłonę kampanii DIALOGu wyróżnia nowa, oryginalna kreacja – barwny i bogaty podwodny świat, odkrywany przez życzliwą i przyjazną rybkę.

– Wykreowaliśmy dla naszych klientów różnorodny, magiczny świat, który zaskakuje kolorami, fantazyjnością kształtów i postaci, a także humorem. Zapraszamy do multimedialnej przygody z DIALOGiem i odkrywania możliwości, jakie dają najnowocześniejsze usługi świadczone w technologii światłowodowej – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG S.A. – Zapewniam też, że podczas realizacji spotu nie ucierpiała żadna rybka – dodaje Robert Banasiak.

Podstawowym elementem wyróżniającym ofertę DIALOGu jest atrakcyjna funkcjonalność – możliwość zestawienia dowolnego pakietu usług – telewizji cyfrowej z kanałami HD i nagrywarką PVR oraz wypożyczalnią filmów VoD, szybkiego i niezawodnego internetu, a także telefonii stacjonarnej bardzo dobrej jakości i w bardzo dobrej cenie.

Kampania reklamowa DIALOGu potrwa do końca maja br. Animowane spoty telewizyjne (30 i 15-sekundowe) będą emitowane na kanałach ogólnych i tematycznych. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano dedykowany landing page dostępny pod adresem www.dialog.pl/oceanmozliwosci oraz kreacje reklamowe emitowane na ogólnopolskich portalach i w sieciach afiliacyjnych. Wsparciem kampanii są ponadto materiały BTL i POS oraz niestandardowe działania outdoorowe.

– Już 21 marca br. startuje mobilny punkt sprzedaży DIALOGu, czyli specjalny pojazd dostosowany do obsługi klientów – wyjaśnia Anna Jaśkowska, starszy konsultant ds. komunikacji marketingowej Telefonii DIALOG S.A. – W tak niestandardowy sposób chcemy przybliżyć naszą nową ofertę i stworzyć najdogodniejsze warunki zakupu usług. Auto w kreacji oceanicznej aż przez 34 dni będzie do dyspozycji naszych klientów w wybranych lokalizacjach kraju – dodaje.

W spocie telewizyjnym wykorzystany został utwór zespołu Sexbomba „Halo, to ja”. Nowa realizacja DIALOGu jest dostępna na kanale Youtube operatora: http://www.youtube.com/TelefoniaDIALOG

źródło: Dialog

News Laptopy poleasingowe dla uczniów - przygotuj się na zdalną formę edukacji

Zdalna forma nauczania stała się naszą codziennością. Uczniowie oczywiście raz na jakiś czas wracają do szkół, lecz obecna sytuacja światowa w każdej chwili może się zmienić – co w konsekwencji może doprowadzić do tego, że z dnia na dzień większość pracowników i uczniów będzie organizować swoje codzienne obowiązki z pozycji użytkownika komputera w domowym zaciszu. Warto więc przygotować się na taki bieg wydarzeń inwestując w sprzęt komputerowy – np. laptopy poleasingowe, dzięki którym optymalizowanie kosztów zakupu staje się dużo prostsze. czytaj więcej

News Filamenty PCTG – odpowiedź na specjalistyczne zapotrzebowania

Jak zapewnić drukowanemu elementowi wysoką odporność na uderzenia oraz działanie agresywnych środków chemicznych? Stosując dobrej klasy filamenty PCTG! czytaj więcej

News Kampanie na Facebooku - jak zacząć?

Chyba każdy zna słynne powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu. Nic w tym dziwnego, skoro jest ona kluczem do zaistnienia w świecie Internetu. Zwykle przede wszystkim stawiamy na kampanie reklamowe na łamach portali społecznościowych. Jednym z popularniejszych portali jest Facebook. Prowadzony tam marketing charakteryzuje się ogromnym powodzeniem. Jak zatem zacząć kampanię na fb?. czytaj więcej

News Potencjalnie (nie)Bezpieczni dla Przedsiębiorców - ruszyła nowa kampania informacyjno-edukacyjna

Nieprzywiązywanie dostatecznej uwagi przez przedsiębiorców do ochrony przetwarzanych informacji jest jednym z największych zagrożeń dla danych osobowych - wynika z raportu „Co wiemy o ochronie danych” przygotowanego przez Fundację Wiedza To Bezpieczeństwo. Przedsiębiorcy nadal nie zdają sobie sprawy, jak cenne są posiadane i wykorzystywane przez nich na co dzień dane. Startująca kampania ma na celu zbudowanie świadomości wagi ochrony informacji i danych osobowych. Patronat honorowy nad działaniami objęło Ministerstwo Cyfryzacji. Akcję wspierają także: Microsoft, DHL Express, eRecruiter, LH.pl, Loando.pl, ODO 24, Tukan IT. czytaj więcej