Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy?
Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach? Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Jesteśmy już przyzwyczajeni, że w naszych telefonach komórkowych korzystamy z usług abonamentowych bez limitu. Ale co z innymi rodzajami usług telekomunikacyjnych? Czy w nich też dostępne są abonamenty bez limitu rozmów? Odpowiedzią na te pytania jest telefonia internetowa.
Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Jest to oczywiście proces ciągły, dlatego cykl Śniadań w Chmurze może być doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami oraz innymi przedsiębiorcami poszukującymi podobnych rozwiązań.
Wakacje od abonamentu w Netii Wakacje od abonamentu w Netii

Wakacje od abonamentu w Netii

Netia wprowadziła nową ofertę wakacyjną pod hasłem „wakacje od abonamentu w Netii”, w której przez 3 miesiące cena internetu lub internetu + TV, wynosi 1 zł za usługę. Oferta dostępna jest również z rabatem smartDOM dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. Podczas sezonu wakacyjnego Netia promuje również usługę monitoringu w specjalnej cenie.

Ile kosztuje połączenie z infolinią Orange?

Sprawdź ile kosztuje połączenie z konsultantem Biura Obsługi Klienta Orange

Jeśli chcesz się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta Orange jako klient indywidualny (na przykład zgłoszenie uszkodzeni/awarii), zadzwoń:

  • *100 z telefonu Orange

  • 510 100 100 z innej sieci

Za połączenie zapłacisz zgodnie z cennikiem operatora z sieci którego wykonałeś połączenie.

Jeśli jesteś klientem biznesowym i chcesz na przykład: zgłosić uszkodzenie/awarię/nieprawidłowy zasięg, sprawdzić status zgłoszenia, wyjaśnić kwestie płatności, to zadzwoń do Biura Obsługi Klienta na numer:

  • *600 z telefonu Orange

  • 510 600 600 z innej sieci

Za połączenie zapłacisz zgodnie z cennikiem operatora z sieci którego wykonałeś połączenie.

Chcesz kupić usługę w Orange? Niezależnie czy jesteś klientem indywidualnym, czy klientem biznesowym, zadzwoń:

  • 801 234 567

Za połączenie zapłacisz zgodnie z cennikiem operatora z sieci którego wykonałeś połączenie. Infolinia jest czynna: pon.-pt. 8:00-22:00 sob.-nd. 10:00-20:00.

Jeśli chcesz sprawdzić stan swojego konta w usłudze na kartę w Orange, zadzwoń:

  • *200 (usługa "Powiedz ile")

Opłata za połączenie jest zgodna z Twoim cennikiem.