Ile kosztuje połączenie z infolinią Orange?

Sprawdź ile kosztuje połączenie z konsultantem Biura Obsługi Klienta Orange

Jeśli chcesz się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta Orange jako klient indywidualny (na przykład: zgłoszenie uszkodzenia/awarii), zadzwoń:

  • *100 z telefonu Orange

  • 510 100 100 z innej sieci

Za połączenie zapłacisz zgodnie z cennikiem operatora z sieci którego wykonałeś połączenie.

Jeśli jesteś klientem biznesowym i chcesz na przykład: zgłosić uszkodzenie/awarię/nieprawidłowy zasięg, sprawdzić status zgłoszenia, wyjaśnić kwestie płatności, to zadzwoń do Biura Obsługi Klienta na numer:

  • *600 z telefonu Orange

  • 510 600 600 z innej sieci

Za połączenie zapłacisz zgodnie z cennikiem operatora z sieci którego wykonałeś połączenie.

Chcesz kupić usługę w Orange? Niezależnie czy jesteś klientem indywidualnym, czy klientem biznesowym, zadzwoń:

  • 801 234 567

Za połączenie zapłacisz zgodnie z cennikiem operatora z sieci którego wykonałeś połączenie. Infolinia jest czynna: pon.-pt. 8:00-22:00 sob.-nd. 10:00-20:00.

Jeśli chcesz sprawdzić stan swojego konta w usłudze na kartę w Orange, zadzwoń:

  • *200 (usługa "Powiedz ile")

Opłata za połączenie jest zgodna z Twoim cennikiem.