Co daje test szybkości internetu? Co daje test szybkości internetu?

Co daje test szybkości internetu?

Prędkość internetu jest zmienna. Czasem, kiedy drastycznie spada, może się to okazać niezwykle uciążliwe. Przyczyn tego może być wiele, a pierwsze, co można zrobić, by zacząć ich szukać, to przeprowadzenie testu szybkości internetu. Jest on darmowy i dostępny na kilku stronach.
Telewizor plazmowy – poznaj wady i zalety urządzenia Telewizor plazmowy – poznaj wady i zalety urządzenia

Telewizor plazmowy – poznaj wady i zalety urządzenia

Nowoczesne telewizory plazmowe sprawiają, że możemy we własnym salonie poczuć się niemalże tak jak w kinie. Tego typu sprzęt posiada wiele zalet przez które tak wiele ludzi chce go kupić. Niemniej jednak tak jak każde inne urządzenie elektroniczne posiada także wiele wad. Zastanawiasz się nad zakupem telewizora plazmowego? W takim razie koniecznie przeczytaj poniższy artykuł, który z pewnością pomoże Ci w podjęciu decyzji.
Czy warto kupić telewizor powystawowy? Czy warto kupić telewizor powystawowy?

Czy warto kupić telewizor powystawowy?

Technologia nieustannie się rozwija i sprzęt elektroniczny, który był nowością kilka lat temu i kosztował kilka tysięcy złotych, jest przestarzały, a jego wartość na rynku wtórnym spadła kilkukrotnie. Jak zatem nadążyć za zmieniającymi się technologiami, a jednocześnie pozostać oszczędnym? Mamy na to kilka rozwiązań.
Na co zwracać uwagę, kupując nowy telefon komórkowy? Na co zwracać uwagę, kupując nowy telefon komórkowy?

Na co zwracać uwagę, kupując nowy telefon komórkowy?

Z roku na rok telefony komórkowe stają się coraz bardziej zaawansowane. To już nie proste urządzenia do dzwonienia, ale skomplikowane maszyny wielofunkcyjne. Na co warto zwracać uwagę podczas zakupu smartfona?
Serwery VPS – zalety wykorzystania Serwery VPS – zalety wykorzystania

Serwery VPS – zalety wykorzystania

Elastyczność, wydajność, niezawodność oraz stabilność to najbardziej pożądane cechy dobrych serwerów, które zapewniają bezproblemowy, stały dostęp do Twojej strony internetowej. Gwarantem ich wszystkich okazuje się z pewnością wybór serwerów VPS.
Certyfikat SSL – co daje jego posiadanie? Certyfikat SSL – co daje jego posiadanie?

Certyfikat SSL – co daje jego posiadanie?

Coraz głośniej o rozmaitych oszustwach wirtualnych. Z roku na rok drastycznie zwiększa się liczba użytkowników sieci, którzy padli ofiarami hackerów. Wykradanie cennych danych to dziś w Internecie chleb powszedni, dlatego też niesamowicie ważne okazuje się zastosowanie wszelkich możliwych form ochrony na wypadek nieuczciwych internautów, którzy czyhają na nieostrożnych i niezabezpieczonych. Z pewnością pytanie nasuwające się nie jednemu czytającemu brzmi- tylko jak zadbać o swoje bezpieczeństwo w sieci? Jedną z bardzo skutecznych form jest szyfrowanie SSL. Więcej o tym w dalszych częściach.
SMS-y marketingowe – na co zwracać uwagę tworząc do nich treści? SMS-y marketingowe – na co zwracać uwagę tworząc do nich treści?

SMS-y marketingowe – na co zwracać uwagę tworząc do nich treści?

Wysyłanie wiadomości marketingowych w formie SMS-ów to świetny sposób na skuteczną i przemyślaną komunikację z klientem. Aby jednak wysyłane masowo SMS-y były efektywne oraz właściwie spełniły pokładane w nich nadzieje, wiadomości powinny być prawidłowo przygotowane oraz opracowane. Na co powinniśmy zwracać szczególną uwagę korzystając z takich narzędzi, jak SMS API w Apifonica.com?
Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Śniadanie w Chmurze jest doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami.
Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy?
Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach? Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Jesteśmy już przyzwyczajeni, że w naszych telefonach komórkowych korzystamy z usług abonamentowych bez limitu. Ale co z innymi rodzajami usług telekomunikacyjnych? Czy w nich też dostępne są abonamenty bez limitu rozmów? Odpowiedzią na te pytania jest telefonia internetowa.

Ile kosztuje połączenie z infolinią Play?

Sprawdź ile kosztuje połączenie z konsultantem Biura Obsługi Klienta Play

Jeśli jesteś klientem indywidualnym Play, możesz ze swojego telefonu zadzwonić na skrócony numer: *500. W zależności od posiadanej taryfy w Play, koszt połączenia wyniesie:

Nazwa oferty (jeśli nie wiesz z jakie oferty korzystasz, możesz sprawdzić to kodem. Wpisz w telefonie kod *111*49*1# i zatwierdź zieloną słuchawką) Koszt połączenia z BOK (naliczanie sekundowe)
FORMUŁA RODZINA, FORMUŁA UNLIMITED, FORMUŁA 4G LTE UNLIMITED, Play Online 4G LTE, FORMUŁA Play na Kartę, FORMUŁA Stacjonarna, Play Online na Kartę 4G LTE 0,29 zł za minutę połączenia. Koszt połączenia nie przekroczy 1,99 zł.
Inne oferty abonamentowe, Inne oferty Play Online, Oferty MIX, Nowy Play Online na Kartę, Play Domowy 0,29 zł za minutę połączenia. Koszt połączenia nie przekroczy 1 zł.
Play Online na Kartę 4G LTE 0,29 zł za minutę połączenia. Koszt połączenia nie przekroczy 1,99 zł.
Inne oferty na Kartę 0,29 zł za minutę połączenia. Koszt połączenia nie przekroczy 1,50 zł.
FORMUŁA iPhone, FORMUŁA SMARTFON UNLIMITED, FORMUŁA RODZINA SMARTFON UNLIMITED 0,29 zł za minutę połączenia (naliczanie sekundowe).
Inna sieć Wg taryfy operatora

Jeśli jesteś klientem biznesowym Play, możesz ze swojego telefonu zadzwonić na skrócony numer: *600. W zależności od posiadanej taryfy w Play, koszt połączenia wyniesie (niezależny od długości rozmowy):

  • Abonament

    Cenniki usług abonamentowych w Play obowiązujące od 10.09.2013: 1,85 zł

    Pozostałe oferty: 1 zł

  • Karta

    Cenniki usług na kartę w Play obowiązujące od 18.02.2013: 1,99 zł

    Pozostałe oferty: 1,50 zł

  • Play Online

    Cenniki usług mobilnego internetu w Play obowiązujące od 13.11.2013: 1,85 zł

    Pozostałe oferty: 1 zł

  • Inne oferty w Play : 1 zł

Jeśli jesteś klientem innej sieci niż Play, możesz ze swojego telefonu zadzwonić do obsługi Play na jeden z poniższych numerów telefonów:

Numer telefonu dla klientów indywidualnych: +48 790 500 500

Numer telefonu dla klientów biznesowych +48 790 600 600

Koszt połączenia wg taryfy operatora z którego sieci dzwonisz.

Play news

 

Większa swoboda w PLAY INTERNET

21.08.2018 Większa swoboda w PLAY INTERNET Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi.

W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

21.08.2018 W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich.

PLAY rośnie – wzrost liczby klientów kontraktowych, przychodów, przepływów pieniężnych (cash flow) oraz zasięgu sieci

13.08.2018 PLAY rośnie – wzrost liczby klientów kontraktowych, przychodów, przepływów pieniężnych (cash flow) oraz zasięgu sieci W drugim kwartale 2018 r. PLAY umocnił swoją pozycję operatora mobilnego nr 1 w Polsce.

Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej

24.07.2018 Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System.

PLAY ma już 6 000 stacji bazowych

21.06.2018 PLAY ma już 6 000 stacji bazowych Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników.

Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora

21.05.2018 Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360.

Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

15.05.2018 Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r. Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1]

Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24

29.03.2018 Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24 Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24.

Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych

27.03.2018 Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia.