Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy?
Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach? Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Jesteśmy już przyzwyczajeni, że w naszych telefonach komórkowych korzystamy z usług abonamentowych bez limitu. Ale co z innymi rodzajami usług telekomunikacyjnych? Czy w nich też dostępne są abonamenty bez limitu rozmów? Odpowiedzią na te pytania jest telefonia internetowa.
Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Jest to oczywiście proces ciągły, dlatego cykl Śniadań w Chmurze może być doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami oraz innymi przedsiębiorcami poszukującymi podobnych rozwiązań.
Wakacje od abonamentu w Netii Wakacje od abonamentu w Netii

Wakacje od abonamentu w Netii

Netia wprowadziła nową ofertę wakacyjną pod hasłem „wakacje od abonamentu w Netii”, w której przez 3 miesiące cena internetu lub internetu + TV, wynosi 1 zł za usługę. Oferta dostępna jest również z rabatem smartDOM dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. Podczas sezonu wakacyjnego Netia promuje również usługę monitoringu w specjalnej cenie.

Ile kosztuje połączenie z infolinią Play?

Sprawdź ile kosztuje połączenie z konsultantem Biura Obsługi Klienta Play

Jeśli jesteś klientem indywidualnym Play, możesz ze swojego telefonu zadzwonić na skrócony numer: *500. W zależności od posiadanej taryfy w Play, koszt połączenia wyniesie:

Nazwa oferty (jeśli nie wiesz z jakie oferty korzystasz, możesz sprawdzić to kodem. Wpisz w telefonie kod *111*49*1# i zatwierdź zieloną słuchawką) Koszt połączenia z BOK (naliczanie sekundowe)
FORMUŁA RODZINA, FORMUŁA UNLIMITED, FORMUŁA 4G LTE UNLIMITED, Play Online 4G LTE, FORMUŁA Play na Kartę, FORMUŁA Stacjonarna, Play Online na Kartę 4G LTE 0,29 zł za minutę połączenia. Koszt połączenia nie przekroczy 1,99 zł.
Inne oferty abonamentowe, Inne oferty Play Online, Oferty MIX, Nowy Play Online na Kartę, Play Domowy 0,29 zł za minutę połączenia. Koszt połączenia nie przekroczy 1 zł.
Play Online na Kartę 4G LTE 0,29 zł za minutę połączenia. Koszt połączenia nie przekroczy 1,99 zł.
Inne oferty na Kartę 0,29 zł za minutę połączenia. Koszt połączenia nie przekroczy 1,50 zł.
FORMUŁA iPhone, FORMUŁA SMARTFON UNLIMITED, FORMUŁA RODZINA SMARTFON UNLIMITED 0,29 zł za minutę połączenia (naliczanie sekundowe).
Inna sieć Wg taryfy operatora

Jeśli jesteś klientem biznesowym Play, możesz ze swojego telefonu zadzwonić na skrócony numer: *600. W zależności od posiadanej taryfy w Play, koszt połączenia wyniesie (niezależny od długości rozmowy):

  • Abonament

    Cenniki usług abonamentowych w Play obowiązujące od 10.09.2013: 1,85 zł

    Pozostałe oferty: 1 zł

  • Karta

    Cenniki usług na kartę w Play obowiązujące od 18.02.2013: 1,99 zł

    Pozostałe oferty: 1,50 zł

  • Play Online

    Cenniki usług mobilnego internetu w Play obowiązujące od 13.11.2013: 1,85 zł

    Pozostałe oferty: 1 zł

  • Inne oferty w Play : 1 zł

Jeśli jesteś klientem innej sieci niż Play, możesz ze swojego telefonu zadzwonić do obsługi Play na jeden z poniższych numerów telefonów:

Numer telefonu dla klientów indywidualnych: +48 790 500 500

Numer telefonu dla klientów biznesowych +48 790 600 600

Koszt połączenia wg taryfy operatora z którego sieci dzwonisz.