Telefonia internetowa z wykorzystaniem komputera

Dzwonić przez Internet można na różne sposoby. Można na przykład dzwonić wykorzystując do tego celu komputer. Jest to forma wykorzystywana najczęściej w początkowej fazie korzystania z telefonii internetowej przez jej użytkowników. Użytkownicy najczęściej chcą się wpierw przekonać jak i czy to działa, nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów związanych z zakupem odpowiedniego sprzętu, umożliwiającego korzystanie z telefonii internetowej jak z tradycyjnej telefonii.

Często też pracownicy firm w których ma być wdrożona telefonia internetowa, korzystają w pierwszej kolejności z takiego rozwiązania, a następnie w drugim kroku decydują się na wdrożenie usług telefonii VoIP przy wykorzystaniu do tego celu dedykowanego sprzętu.

 

Innym powodem związanym z wykorzystaniem komputerów i oprogramowania typu softphone, jest sposób i/lub wygoda pracy - mając słuchawki na uszach, mamy wolne ręce i możemy na przykład swobodnie robić notatki na papierze lub na klawiaturze komputera, albo obsługiwać program komputerowy typu CRM lub inny służący do obsługi klientów. Jest to ważne szczególnie dla pracowników pracujących w działach call center lub contact center.

 

Zobacz również:


Dodatkowe informacje dotyczące prezentowanego tekstu i grafik: Ten teks i grafiki są autorskimi tekstami i grafikami redakcji Operatorzy.pl. Jeśli chcesz wykorzystać ten tekst lub grafikę w swoich materiałach, podaj źródło i link do strony źródłowej serwisu Operatorzy.pl.