Wiadomości firmowe

Walentynkowe gify 360º w fotobudce w Lublin Plaza

14.02.2019
Centrum Handlowe Lublin Plaza jest już gotowe na Święto Miłości.

Centrum Handlowe Lublin Plaza jest już gotowe na Święto Miłości. Galeria została przystrojona w typowe różowo-czerwone walentynkowe barwy, a witryny sklepowe uginają się pod naporem serduszek i propozycji romantycznych prezentów. Z kolei wybrani najemcy oferują specjalne oferty i walentynkowe rabaty.

Zakupy to jednak nie wszystko. Z okazji dnia zakochanych Plaza przygotowała też wyjątkową atrakcję – specjalną fotobudkę robiącą gify 360º w zwolnionym tempie („slow motion”). Klienci odwiedzający lubelskie centrum 14 lutego będą mogli zrobić własne, unikalne walentynkowe gify. Zostaną one wysłane uczestnikom zabawy zaraz po zakończeniu nagrania na telefon lub mail. Można się podzielić takim nagraniem w kanałach społecznościowych. Specjalna fotobudka postawiona zostanie na parterze galerii obok sklepu Vision Express. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Krótkie filmiki 360º w slow motion to najnowsza technologia zyskująca na popularności w social mediach. Uczestnik bądź uczestnicy wchodzą do specjalnego pomieszczenia, w którym znajduje się podest, wokół którego obraca się na statywie kamera rejestrująca obraz 360º w zwolnionym tempie. Podczas wykonywania ujęcia można się ruszać, robić różne miny i pozy. Dodatkowo każdy może wybrać ciekawe walentynkowe rekwizyty, dzięki którym stworzy niepowtarzalne ujęcie. Urządzenie następnie generuje indywidualny link do filmiku i wysyła go do uczestnika.

Centrum Handlowe Lublin Plaza od lat jest popularnym miejscem spotkań i randek wśród młodych osób, którzy w szczególności odwiedzają restauracje i bary oraz kino Cinema City. Walentynkową wizytę w galerii umili im konkurs na Instagramie, w którym do wygrania są podwójne bilety do kina. Szczegóły są dostępne pod linkiem https://www.instagram.com/lublinplaza/.

LUBLIN PLAZA

Lublin Plaza znajduje się w dogodnej lokalizacji i należy do ulubionych obiektów handlowych Lublinian. W centrum znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych oraz 8-salowe kino Cinema City. Od marca 2019 r. w centrum zostanie otwarty klub CityFit. W Lublin Plaza obecne są marki premium m.in.: Simple, Deni Cler, Tous, Pandora, a także szereg popularnych sklepów sieciowych: TK Maxx, H&M, Reserved i Mohito. Lublin Plaza dysponuje dwupoziomowym parkingiem, ze specjalnie wyodrębnioną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. CH Lublin Plaza posiada certyfikat BREEAM.

Więcej informacji:

www.lublinplaza.pl

www.facebook.com/Plaza.Lublin

Wiadomości firmowe Najromantyczniejsze lotniska: gdzie podróżni mają najwięcej czasu na czułe pożegnanie w strefie Kiss&Fly?

Już wkrótce dzień zakochanych – czy jednak najpopularniejsze w walentynki miasta sprzyjają wszystkim zakochanym, także tym będącym w związku na odległość? KAYAK.pl sprawdza czas, jaki na czułości mają podróżni w strefach „Pocałuj i leć”, w miastach powszechnie uznawanych za najromantyczniejsze. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Zrób to sam” - uwolnij swoją kreatywność w gospodarstwach Roter Hahn

Podczas urlopu w gospodarstwie zrzeszonym w ramach organizacji Roter Hahn, goście mogą się zrelaksować i wypocząć w przytulnych apartamentach, obserwując przez okno zimowy krajobraz niezwykłej okolicy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Szybszy awans do kolejnych poziomów w promocji Emirates Skywards

Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards zdobywają dodatkowe punkty Tier Miles, rezerwując i wykorzystując bilety na loty Emirates lub flydubai w okresie obowiązywania promocji
Szybszy dostęp do korzyści w ramach kolejnych poziomów członkostwa Emirates Skywards czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozszerzona rzeczywistość podpowie, czy zmieścisz się w limitach bagażu podręcznego – KAYAK startuje z nową aplikacją

Nowe narzędzie pomaga podróżnym sprawdzić, czy ich bagaż odpowiada ograniczeniom bagażu podręcznego różnych linii lotniczych i czy zmieści się w schowku bagażowym na pokładzie samolotu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 66% Polaków nigdy nie słyszało o chatbotach

Jak wynika z danych zgromadzonych w raporcie KAYAK.pl Mobile Travel Report 2017, wzrasta popularność i wykorzystanie chatbotów — programów komputerowych, które w aplikacjach, takich jak np. Facebook Messenger prowadzą zautomatyzowane konwersacje z użytkownikami i odpowiadają na ich pytania. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 61% Polaków wybiera mobilne rezerwowanie i płacenie za hotele

Wyszukiwarka turystyczna KAYAK.pl przeprowadziła badanie, sprawdzając, kiedy i dlaczego Polacy korzystają ze smartfonów podczas wakacji. czytaj więcej

News Selectivv startuje z inicjatywą „Bezpieczny Polak” - Bądź bezpieczny za granicą

Inicjatywa „Bezpieczny Polak”, której pomysłodawcą jest firma Selectivv, ma na celu kooperację polskich firm technologicznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli naszego kraju. Beneficjentami tego projektu będą wszyscy Polacy przebywający za granicą, którzy znajdą się w obliczu niebezpiecznej sytuacji, takiej jak: atak terrorystyczny, katastrofa, wypadek komunikacyjny czy klęska żywiołowa. czytaj więcej

News Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy o nowe osoby

Selectivv Mobile House pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Ze względu na rozwój firmy, Selectivv zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Kto kibicował polskim sportowcom podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu?

Statystyczny polski kibic Igrzysk Zimowych w Pjongczangu to mężczyzna w wieku około 40 lat, z dużego miasta, czytający o sporcie, ale niekoniecznie aktywnie go uprawiający. Najczęściej jest to użytkownik androida, który wakacje spędza za granicą. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Najromantyczniejsze lotniska: gdzie podróżni mają najwięcej czasu na czułe pożegnanie w strefie Kiss&Fly?

Już wkrótce dzień zakochanych – czy jednak najpopularniejsze w walentynki miasta sprzyjają wszystkim zakochanym, także tym będącym w związku na odległość? KAYAK.pl sprawdza czas, jaki na czułości mają podróżni w strefach „Pocałuj i leć”, w miastach powszechnie uznawanych za najromantyczniejsze. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Zrób to sam” - uwolnij swoją kreatywność w gospodarstwach Roter Hahn

Podczas urlopu w gospodarstwie zrzeszonym w ramach organizacji Roter Hahn, goście mogą się zrelaksować i wypocząć w przytulnych apartamentach, obserwując przez okno zimowy krajobraz niezwykłej okolicy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Szybszy awans do kolejnych poziomów w promocji Emirates Skywards

Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards zdobywają dodatkowe punkty Tier Miles, rezerwując i wykorzystując bilety na loty Emirates lub flydubai w okresie obowiązywania promocji
Szybszy dostęp do korzyści w ramach kolejnych poziomów członkostwa Emirates Skywards czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozszerzona rzeczywistość podpowie, czy zmieścisz się w limitach bagażu podręcznego – KAYAK startuje z nową aplikacją

Nowe narzędzie pomaga podróżnym sprawdzić, czy ich bagaż odpowiada ograniczeniom bagażu podręcznego różnych linii lotniczych i czy zmieści się w schowku bagażowym na pokładzie samolotu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 66% Polaków nigdy nie słyszało o chatbotach

Jak wynika z danych zgromadzonych w raporcie KAYAK.pl Mobile Travel Report 2017, wzrasta popularność i wykorzystanie chatbotów — programów komputerowych, które w aplikacjach, takich jak np. Facebook Messenger prowadzą zautomatyzowane konwersacje z użytkownikami i odpowiadają na ich pytania. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 61% Polaków wybiera mobilne rezerwowanie i płacenie za hotele

Wyszukiwarka turystyczna KAYAK.pl przeprowadziła badanie, sprawdzając, kiedy i dlaczego Polacy korzystają ze smartfonów podczas wakacji. czytaj więcej

News Selectivv startuje z inicjatywą „Bezpieczny Polak” - Bądź bezpieczny za granicą

Inicjatywa „Bezpieczny Polak”, której pomysłodawcą jest firma Selectivv, ma na celu kooperację polskich firm technologicznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli naszego kraju. Beneficjentami tego projektu będą wszyscy Polacy przebywający za granicą, którzy znajdą się w obliczu niebezpiecznej sytuacji, takiej jak: atak terrorystyczny, katastrofa, wypadek komunikacyjny czy klęska żywiołowa. czytaj więcej

News Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy o nowe osoby

Selectivv Mobile House pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Ze względu na rozwój firmy, Selectivv zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Kto kibicował polskim sportowcom podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu?

Statystyczny polski kibic Igrzysk Zimowych w Pjongczangu to mężczyzna w wieku około 40 lat, z dużego miasta, czytający o sporcie, ale niekoniecznie aktywnie go uprawiający. Najczęściej jest to użytkownik androida, który wakacje spędza za granicą. czytaj więcej