Wiadomości firmowe

Walentynkowe gify 360º w fotobudce w Lublin Plaza

14.02.2019
Centrum Handlowe Lublin Plaza jest już gotowe na Święto Miłości.

Centrum Handlowe Lublin Plaza jest już gotowe na Święto Miłości. Galeria została przystrojona w typowe różowo-czerwone walentynkowe barwy, a witryny sklepowe uginają się pod naporem serduszek i propozycji romantycznych prezentów. Z kolei wybrani najemcy oferują specjalne oferty i walentynkowe rabaty.

Zakupy to jednak nie wszystko. Z okazji dnia zakochanych Plaza przygotowała też wyjątkową atrakcję – specjalną fotobudkę robiącą gify 360º w zwolnionym tempie („slow motion”). Klienci odwiedzający lubelskie centrum 14 lutego będą mogli zrobić własne, unikalne walentynkowe gify. Zostaną one wysłane uczestnikom zabawy zaraz po zakończeniu nagrania na telefon lub mail. Można się podzielić takim nagraniem w kanałach społecznościowych. Specjalna fotobudka postawiona zostanie na parterze galerii obok sklepu Vision Express. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Krótkie filmiki 360º w slow motion to najnowsza technologia zyskująca na popularności w social mediach. Uczestnik bądź uczestnicy wchodzą do specjalnego pomieszczenia, w którym znajduje się podest, wokół którego obraca się na statywie kamera rejestrująca obraz 360º w zwolnionym tempie. Podczas wykonywania ujęcia można się ruszać, robić różne miny i pozy. Dodatkowo każdy może wybrać ciekawe walentynkowe rekwizyty, dzięki którym stworzy niepowtarzalne ujęcie. Urządzenie następnie generuje indywidualny link do filmiku i wysyła go do uczestnika.

Centrum Handlowe Lublin Plaza od lat jest popularnym miejscem spotkań i randek wśród młodych osób, którzy w szczególności odwiedzają restauracje i bary oraz kino Cinema City. Walentynkową wizytę w galerii umili im konkurs na Instagramie, w którym do wygrania są podwójne bilety do kina. Szczegóły są dostępne pod linkiem https://www.instagram.com/lublinplaza/.

LUBLIN PLAZA

Lublin Plaza znajduje się w dogodnej lokalizacji i należy do ulubionych obiektów handlowych Lublinian. W centrum znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych oraz 8-salowe kino Cinema City. Od marca 2019 r. w centrum zostanie otwarty klub CityFit. W Lublin Plaza obecne są marki premium m.in.: Simple, Deni Cler, Tous, Pandora, a także szereg popularnych sklepów sieciowych: TK Maxx, H&M, Reserved i Mohito. Lublin Plaza dysponuje dwupoziomowym parkingiem, ze specjalnie wyodrębnioną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. CH Lublin Plaza posiada certyfikat BREEAM.

Więcej informacji:

www.lublinplaza.pl

www.facebook.com/Plaza.Lublin

Wiadomości firmowe Wiarygodne dane z kampanii mobile, Selectivv przedstawia narzędzie: Mobile Audience Meter

Selectivv Mobile House, ekspert w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP – największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiarygodne dane z kampanii mobile, Selectivv przedstawia narzędzie: Mobile Audience Meter

Selectivv Mobile House, ekspert w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP – największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych. czytaj więcej