VoIP bez Limitu telefon IP
Wiadomości firmowe

Szybszy awans do kolejnych poziomów w promocji Emirates Skywards

29.11.2018
Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards zdobywają dodatkowe punkty Tier Miles, rezerwując i wykorzystując bilety na loty Emirates lub flydubai w okresie obowiązywania promocji
Szybszy dostęp do korzyści w ramach kolejnych poziomów członkostwa Emirates Skywards

Członkowie Emirates Skywards, uznanego programu lojalnościowego linii Emirates i flydubai, mogą liczyć na szybszy awans do kolejnych poziomów członkostwa dzięki nowej atrakcyjnej promocji, w ramach której mogą otrzymać nawet podwójną liczbę punktów Tier Miles, rezerwując bilet.

Oferta dotyczy rezerwacji dokonanych między 26 listopada a 3 grudnia 2018 r. (włącznie) na objęte promocją loty Emirates lub flydubai w okresie od 26 listopada do 31 marca 2019 r. Aby skorzystać z promocji, pasażerowie muszą być członkami programu Emirates Skywards i zarejestrować się, korzystając z aplikacji Emirates lub logując się na swoje konto na stronie emirates.com lub flydubai.com. Żeby móc gromadzić dodatkowe punkty Tier Miles, powinni również wybrać taryfę Flex lub Flex Plus linii Emirates albo Free to Change lub Business Basic linii flydubai.

Program Emirates Skywards oferuje cztery poziomy członkostwa – Blue, Silver, Gold i Platinum, z których każdy gwarantuje wyjątkowe i coraz bardziej atrakcyjne korzyści, m.in. osobne stanowiska odprawy, przyspieszoną procedurę wejścia na pokład, dostęp do poczekalni, wcześniejszy wybór miejsc na pokładzie i dodatkowe pakiety Wi-Fi. Członkowie awansują do kolejnych poziomów, zdobywając punkty Tier Miles na połączeniach obsługiwanych przez Emirates lub flydubai.

 Zawsze staramy się zaoferować naszym klientom coraz większy wybór korzyści i nagród– powiedział dr Nejib Ben Khedher, wiceprezes Emirates Skywards. – W ramach naszej najnowszej promocji, pierwszej o tak dużym zasięgu i skali, członkowie Emirates Skywards mogą zdobyć dodatkowe punkty Tier Miles, co oznacza szybszy awans do kolejnego poziomu członkostwa – dodał.

Na podstawie wybranego rodzaju biletu i klasy rezerwacji członkowie Emirates Skywards mogą awansować o jeden, a nawet dwa poziomy w trakcie lotu w dwie strony.

Na przykład nowy członek programu Emirates Skywards lecący w obie strony na trasie Londyn-Sydney lub Nowy Jork-Johannesburg klasą ekonomiczną według taryfy Flex lub Flex Plus w ramach nowej promocji zdoła zgromadzić potrzebną liczbę punktów Tier Miles do awansu z poziomu Blue do Silver. Lecąc klasą biznes według taryfy Flex lub Flex Plus, ten sam pasażer zdobędzie wystarczającą liczbę punktów, aby od razu przejść do poziomu Gold.

Oprócz tego wszyscy członkowie w dalszym ciągu otrzymują punkty Skywards Miles za podróże, które następnie mogą wymieniać na loty liniami Emirates lub flydubai czy też rozmaite nagrody u partnerów programu, wśród których znajdują się linie lotnicze, hotele, punkty handlowo-usługowe na całym świecie. Ponadto w ramach oferty „My Family” program umożliwia członkom rodziny łączenie do 100% zgromadzonych punktów Skywards i jeszcze szybszą wymianę mil na nagrody.

Obecnie program Emirates Skywards liczy ponad 23 mln członków na całym świecie. Program zapewnia swoim członkom doskonałą wartość, wybór i elastyczność dzięki strategicznej współpracy z partnerami globalnymi i lokalnymi, która obejmuje karty typu co-branded, a także coraz bardziej spersonalizowane i dopasowane oferty, m.in. możliwość udziału w wyjątkowych wydarzeniach.

O Emirates Skywards

Emirates Skywards, uznany program lojalnościowy Emirates i flydubai, oferuje cztery poziomy członkostwa – Blue, Silver, Gold i Platinum – z których każdy gwarantuje wyjątkowe korzyści. Członkowie programu gromadzą punkty Skywards Miles, rezerwując loty realizowane przez Emirates, flydubai lub linie partnerskie, a także korzystając z hoteli, wypożyczalni samochodów, banków, obiektów rekreacyjno-wypoczynkowych i punktów handlowo-usługowych. Punkty Skywards Miles można wymieniać na najróżniejsze nagrody – m.in. bilety na loty Emirates, flydubai lub linii uczestniczących w programie, nocleg w hotelu, wycieczki i zniżki na zakupy. Więcej informacji znajduje się na stronach Emirates Skywards: www.emirates.com/skywardslub https://skywards.flydubai.com/en/login

O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 14 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 248 samolotów o wartości ponad 100 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com

Wiadomości firmowe Rozszerzona rzeczywistość podpowie, czy zmieścisz się w limitach bagażu podręcznego – KAYAK startuje z nową aplikacją

Nowe narzędzie pomaga podróżnym sprawdzić, czy ich bagaż odpowiada ograniczeniom bagażu podręcznego różnych linii lotniczych i czy zmieści się w schowku bagażowym na pokładzie samolotu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 66% Polaków nigdy nie słyszało o chatbotach

Jak wynika z danych zgromadzonych w raporcie KAYAK.pl Mobile Travel Report 2017, wzrasta popularność i wykorzystanie chatbotów — programów komputerowych, które w aplikacjach, takich jak np. Facebook Messenger prowadzą zautomatyzowane konwersacje z użytkownikami i odpowiadają na ich pytania. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 61% Polaków wybiera mobilne rezerwowanie i płacenie za hotele

Wyszukiwarka turystyczna KAYAK.pl przeprowadziła badanie, sprawdzając, kiedy i dlaczego Polacy korzystają ze smartfonów podczas wakacji. czytaj więcej

News Selectivv startuje z inicjatywą „Bezpieczny Polak” - Bądź bezpieczny za granicą

Inicjatywa „Bezpieczny Polak”, której pomysłodawcą jest firma Selectivv, ma na celu kooperację polskich firm technologicznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli naszego kraju. Beneficjentami tego projektu będą wszyscy Polacy przebywający za granicą, którzy znajdą się w obliczu niebezpiecznej sytuacji, takiej jak: atak terrorystyczny, katastrofa, wypadek komunikacyjny czy klęska żywiołowa. czytaj więcej

News Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy o nowe osoby

Selectivv Mobile House pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Ze względu na rozwój firmy, Selectivv zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Kto kibicował polskim sportowcom podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu?

Statystyczny polski kibic Igrzysk Zimowych w Pjongczangu to mężczyzna w wieku około 40 lat, z dużego miasta, czytający o sporcie, ale niekoniecznie aktywnie go uprawiający. Najczęściej jest to użytkownik androida, który wakacje spędza za granicą. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiarygodne dane z kampanii mobile, Selectivv przedstawia narzędzie: Mobile Audience Meter

Selectivv Mobile House, ekspert w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP – największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych. czytaj więcej