VoIP bez Limitu telefon IP
News

Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy o nowe osoby

29.03.2018
Selectivv Mobile House pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Ze względu na rozwój firmy, Selectivv zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media.

Selectivv Mobile House działa na rynku od 2015 roku i zatrudnia aktualnie 30 osób. Firma świadczy obecnie swoje usługi na terenie Polski, Ukrainy, Rumunii, Rosji i Węgier, jednak technologia Selectivv nie jest ograniczona terytorialnie, pozwala na realizację kampanii reklamowych oraz zbieranie i analizę danych o użytkownikach mobile w dowolnym miejscu na świecie. Selectivv jako jedna z niewielu firm na polskim rynku zdecydowała się na wprowadzenie 7-godzinnego czasu pracy.  Jednocześnie ze względu na stały wzrost zainteresowania usługami firmy wzmacnia swoją strukturę o nowych specjalistów z branży reklamy mobilnej i internetowej. Od kwietnia do działu sprzedaży dołączą Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki, wcześniej związani ze Ströer Digital Media.

Tomasz Niewiński

Tomasz Niewiński obejmie w firmie stanowisko Director of Business Development. Będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży na rynku polskim. Z branżą Digital związany jest od 2007 roku. Z sukcesami zajmował się rozwojem nowych produktów, projektów wykorzystujących analizę danych oraz dostosowaniem oferty do wymagań rynku. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży. Jest ekspertem w obszarze negocjacji i obsługi największych domów mediowych w Polsce jak i współpracy z klientami bezpośrednimi. Przez ostatnie trzy lata był związany z firmą Ströer Digital Media, gdzie odpowiadał za zarządzanie sprzedażą oraz stabilizację, rozwój i monetyzację zakupionych sieci reklamy internetowej (Evolution Media Net, Advice,  Stroer Digital Media). Wcześniej pracował  jako Dyrektor ds. Reklamy Internetowej w INFOR BIZNES (gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, infor.pl), gdzie odpowiadał m. in. za integrację produktów i stworzenie wspólnego biura reklamy.

Paweł Przybysz

Paweł Przybysz obejmie stanowisko: Business Development Managera, odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży, negocjacje i obsługę nowych oraz obecnych klientów spółki. Paweł posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce. W Ströer Digital Media pracował na stanowisku Agency Sales Managera i kierował zespołem odpowiedzialnym za obsługę, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji z największymi grupami mediowymi w Polsce (Magna, Vivaki, PHD). Z sukcesami wprowadzał na rynek produkty firmy w takich obszarach jak mobile, video oraz influencer marketing. Przez 8 lat pracował w sieci AdVice na stanowisku Key Account Managera, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży oraz brał udział w tworzeniu strategii firmy. W sieci Adnet zajmował się projektami specjalnymi w pierwszych serwisach społecznościowych w Polsce takimi jak:  grono.net i nasza-klasa.pl.

Piotr Kozicki

Piotr Kozicki, podobnie jak Paweł Przybysz, obejmie w Selectivv stanowisko: Business Development Managera. W strukturach firmy będzie odpowiedzialny za obsługę nowych i obecnych klientów, negocjacje  oraz  rozwój sprzedaży. Z branżą mediów związany jest od 2008 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych i współpracy z klientami, poparte wieloma wyróżnieniami. Przed dołączeniem do zespołu Selectivv pracował przez prawie 2 lata jako Senior Sales Manager w Ströer Digital Media. Jest współtwórcą unikatowego modelu sprzedaży dla platform e-commerce. Był odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie systemu, który aktualnie obsługuje największe marki modowe. Wcześniej pracował w Infor Biznes na stanowisku Key Account Managera.  Współtworzył projekty i obsługiwał takie marki jak:  Orange, Citi, Visa, Biedronka, Mercedes, Lexus Toyota, Peugeot, Citroen. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał pracując dla rozgłośni regionalnej RDC, w działach sprzedaży agencyjnej Polskapress Grupa oraz w wydawnictwach dla profesjonalistów (m.in. Wolters Kluwer Polska).

Wiadomości firmowe Rozszerzona rzeczywistość podpowie, czy zmieścisz się w limitach bagażu podręcznego – KAYAK startuje z nową aplikacją

Nowe narzędzie pomaga podróżnym sprawdzić, czy ich bagaż odpowiada ograniczeniom bagażu podręcznego różnych linii lotniczych i czy zmieści się w schowku bagażowym na pokładzie samolotu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 66% Polaków nigdy nie słyszało o chatbotach

Jak wynika z danych zgromadzonych w raporcie KAYAK.pl Mobile Travel Report 2017, wzrasta popularność i wykorzystanie chatbotów — programów komputerowych, które w aplikacjach, takich jak np. Facebook Messenger prowadzą zautomatyzowane konwersacje z użytkownikami i odpowiadają na ich pytania. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 61% Polaków wybiera mobilne rezerwowanie i płacenie za hotele

Wyszukiwarka turystyczna KAYAK.pl przeprowadziła badanie, sprawdzając, kiedy i dlaczego Polacy korzystają ze smartfonów podczas wakacji. czytaj więcej

News Selectivv startuje z inicjatywą „Bezpieczny Polak” - Bądź bezpieczny za granicą

Inicjatywa „Bezpieczny Polak”, której pomysłodawcą jest firma Selectivv, ma na celu kooperację polskich firm technologicznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli naszego kraju. Beneficjentami tego projektu będą wszyscy Polacy przebywający za granicą, którzy znajdą się w obliczu niebezpiecznej sytuacji, takiej jak: atak terrorystyczny, katastrofa, wypadek komunikacyjny czy klęska żywiołowa. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Kto kibicował polskim sportowcom podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu?

Statystyczny polski kibic Igrzysk Zimowych w Pjongczangu to mężczyzna w wieku około 40 lat, z dużego miasta, czytający o sporcie, ale niekoniecznie aktywnie go uprawiający. Najczęściej jest to użytkownik androida, który wakacje spędza za granicą. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiarygodne dane z kampanii mobile, Selectivv przedstawia narzędzie: Mobile Audience Meter

Selectivv Mobile House, ekspert w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP – największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych. czytaj więcej