Wirtualna Centrala - wszystkie oddziały firmy w jednym systemie
News

Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy o nowe osoby

29.03.2018
Selectivv Mobile House pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Ze względu na rozwój firmy, Selectivv zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media.

Selectivv Mobile House działa na rynku od 2015 roku i zatrudnia aktualnie 30 osób. Firma świadczy obecnie swoje usługi na terenie Polski, Ukrainy, Rumunii, Rosji i Węgier, jednak technologia Selectivv nie jest ograniczona terytorialnie, pozwala na realizację kampanii reklamowych oraz zbieranie i analizę danych o użytkownikach mobile w dowolnym miejscu na świecie. Selectivv jako jedna z niewielu firm na polskim rynku zdecydowała się na wprowadzenie 7-godzinnego czasu pracy.  Jednocześnie ze względu na stały wzrost zainteresowania usługami firmy wzmacnia swoją strukturę o nowych specjalistów z branży reklamy mobilnej i internetowej. Od kwietnia do działu sprzedaży dołączą Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki, wcześniej związani ze Ströer Digital Media.

Tomasz Niewiński

Tomasz Niewiński obejmie w firmie stanowisko Director of Business Development. Będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży na rynku polskim. Z branżą Digital związany jest od 2007 roku. Z sukcesami zajmował się rozwojem nowych produktów, projektów wykorzystujących analizę danych oraz dostosowaniem oferty do wymagań rynku. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży. Jest ekspertem w obszarze negocjacji i obsługi największych domów mediowych w Polsce jak i współpracy z klientami bezpośrednimi. Przez ostatnie trzy lata był związany z firmą Ströer Digital Media, gdzie odpowiadał za zarządzanie sprzedażą oraz stabilizację, rozwój i monetyzację zakupionych sieci reklamy internetowej (Evolution Media Net, Advice,  Stroer Digital Media). Wcześniej pracował  jako Dyrektor ds. Reklamy Internetowej w INFOR BIZNES (gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, infor.pl), gdzie odpowiadał m. in. za integrację produktów i stworzenie wspólnego biura reklamy.

Paweł Przybysz

Paweł Przybysz obejmie stanowisko: Business Development Managera, odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży, negocjacje i obsługę nowych oraz obecnych klientów spółki. Paweł posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce. W Ströer Digital Media pracował na stanowisku Agency Sales Managera i kierował zespołem odpowiedzialnym za obsługę, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji z największymi grupami mediowymi w Polsce (Magna, Vivaki, PHD). Z sukcesami wprowadzał na rynek produkty firmy w takich obszarach jak mobile, video oraz influencer marketing. Przez 8 lat pracował w sieci AdVice na stanowisku Key Account Managera, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży oraz brał udział w tworzeniu strategii firmy. W sieci Adnet zajmował się projektami specjalnymi w pierwszych serwisach społecznościowych w Polsce takimi jak:  grono.net i nasza-klasa.pl.

Piotr Kozicki

Piotr Kozicki, podobnie jak Paweł Przybysz, obejmie w Selectivv stanowisko: Business Development Managera. W strukturach firmy będzie odpowiedzialny za obsługę nowych i obecnych klientów, negocjacje  oraz  rozwój sprzedaży. Z branżą mediów związany jest od 2008 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych i współpracy z klientami, poparte wieloma wyróżnieniami. Przed dołączeniem do zespołu Selectivv pracował przez prawie 2 lata jako Senior Sales Manager w Ströer Digital Media. Jest współtwórcą unikatowego modelu sprzedaży dla platform e-commerce. Był odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie systemu, który aktualnie obsługuje największe marki modowe. Wcześniej pracował w Infor Biznes na stanowisku Key Account Managera.  Współtworzył projekty i obsługiwał takie marki jak:  Orange, Citi, Visa, Biedronka, Mercedes, Lexus Toyota, Peugeot, Citroen. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał pracując dla rozgłośni regionalnej RDC, w działach sprzedaży agencyjnej Polskapress Grupa oraz w wydawnictwach dla profesjonalistów (m.in. Wolters Kluwer Polska).

Wiadomości firmowe Kto kibicował polskim sportowcom podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu?

Statystyczny polski kibic Igrzysk Zimowych w Pjongczangu to mężczyzna w wieku około 40 lat, z dużego miasta, czytający o sporcie, ale niekoniecznie aktywnie go uprawiający. Najczęściej jest to użytkownik androida, który wakacje spędza za granicą. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiarygodne dane z kampanii mobile, Selectivv przedstawia narzędzie: Mobile Audience Meter

Selectivv Mobile House, ekspert w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP – największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych. czytaj więcej