Archiwalne

Telefonia DIALOG sponsoruje Międzynarodowy Festiwal Teatralny DIALOG-WROCŁAW

09.10.2009

Co łączy Telefonię DIALOG z Shakespeare’m, Brechtem i Dostojewskim? Pozornie niewiele, ale faktem jest, że spółka po raz kolejny została sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego DIALOG – WROCŁAW.

Telefonia DIALOG od lat wspiera sztukę, która bezkompromisowo i nie podlegając żadnym konwencjonalnym ograniczeniom, stawia odważne pytania. Piąty, jubileuszowy festiwal, obejmie swoim repertuarem trudną tematykę „Wobec zła”. Artyści z całego świata zmierzą się z różnymi aspektami tego zjawiska poprzez interpretację dzieł dramatu klasycznego, w spektaklach współczesnych twórców i przedstawieniach eksperymentalnych.

– Wraz z widzami tegorocznego festiwalu obserwować będziemy rozważania nad wszystkimi aspektami zła – moralnymi, religijnymi, społecznymi czy indywidualnymi – mówi Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG. – Zastanowimy się, w jakim stopniu zło dotyka każdego z nas i jak możemy się mu przeciwstawić. To ważny głos w dyskusji o kondycji współczesnego świata – dodaje.

Festiwal DIALOG – WROCŁAW rozpocznie się 10 października 2009. Do 17 października br. na terenie Dolnego Śląska będzie można uczestniczyć w przedstawieniach znanych teatrów z Holandii, Niemiec, Litwy, Rosji, RPA, Libanu i Polski. Więcej informacji o festiwalu na stronie http://www.dialogfestival.pl/

źródło: Dialog

News Internet satelitarny Starlink dla firm - stabilne połączenie w każdych warunkach

W dzisiejszym świecie cyfrowym szybki i stabilny internet to fundament każdej nowoczesnej firmy. Bez względu na lokalizację, branżę czy skalę działalności – dostęp do niezawodnej sieci wpływa na efektywność pracy, bezpieczeństwo danych i jakość obsługi klientów. Internet Starlink dla firm to innowacyjne rozwiązanie satelitarne, które zapewnia łączność nawet w najbardziej odległych miejscach. Dowiedz się, dlaczego warto w niego zainwestować. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Operatorzy sieciowi i ISO 27001 - jak standardy cyberbezpieczeństwa zmieniają branżę?

Branża operatorów sieciowych staje się coraz częściej celem zaawansowanych cyberataków, co wymusza systematyczne podejście do bezpieczeństwa informacji. Standard ISO 27001 zyskuje na znaczeniu jako narzędzie budowania kompleksowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Sprawdź, jak międzynarodowe standardy cyberbezpieczeństwa transformują działalność operatorów i dlaczego ich wdrożenie staje się koniecznością biznesową. czytaj więcej