Archiwalne

Telefonia Dialog laureatem Dolnośląskiego Gryfa

21.10.2008

Telefonia Dialog otrzymała prestiżową nagrodę Dolnośląskiego Gryfa w konkursie „Dolnośląski Gryf - Nagroda Gospodarcza” podczas wczorajszej gali w Teatrze Polskim we Wrocławiu. Konkurs już po raz piąty zorganizowały Zachodnia Izba Gospodarcza i Związek Pracodawców Polska Miedź.

Telefonia Dialog otrzymała Dolnośląskiego Gryfa w kategorii: Przedsiębiorstwo „ Za szczególne osiągnięcia w działaniach na rzecz rozwoju gospodarki Dolnego Śląska”. Spółka po raz pierwszy została uhonorowana tą prestiżową nagrodą.

- Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim, ale wywodzimy się z Dolnego Śląska. Dlatego jest nam szczególnie miło, że otrzymaliśmy nagrodę tutaj, we Wrocławiu. Dolnośląski Gryf jest nagrodą, która zajmie u nas szczególne miejsce. Jest to nagroda motywująca, ważna zwłaszcza w obecnej sytuacji, gdy firma przyjmuje nową strategię – powiedział podczas Gali prezes Telefonii Dialog, Piotr Mazurkiewicz.

Statuetki Gryfa odebrało wczoraj w Teatrze Polskim siedmiu laureatów. Spośród 150 kandydatów wybrała ich Wysoka Kapituła, której przewodniczył prof. Bogusław Fiedor, rektor Uniwersytetu Ekonomicznego im. Oskara Langego. Profesor krótko przypomniał historię gryfa, mówiąc, że sięga ona mitologii greckiej i kultury wschodniej.

- Orzeł jest symbolem dalekich lotów i patrzenia z góry, zaś lew - oznacza siłę. Dolnośląski Gryf jest formą społecznego komunikowania o firmie. Przyczynia się do wzbudzania ducha rywalizacji i współpracy wśród firm – dodał profesor Fiedor podczas Gali w Teatrze Polskim.

Konkurs „Dolnośląski Gryf – Nagroda Gospodarcza’” jest organizowany od 2004 roku przez Zachodnią Izbę Gospodarczą, a od roku 2005 wspólnie przez Izbę i Związek Pracodawców Polska Miedź, który w tym roku obchodzi X-lecie swego istnienia, zatem uroczystość wręczenia nagród w trakcie Wielkiej Gali Biznesu była niejako podwójna. Przedsięwzięcie zostało objęte patronatem honorowym Wojewody Dolnośląskiego, Marszałka Województwa Dolnośląskiego oraz Prezesa KGHM Polska Miedź SA jako największego przedsiębiorstwa Dolnego Śląska. Konkurs ma na celu wyróżnienie przedsiębiorstw i jednostek samorządu terytorialnego przyczyniających się w największym stopniu do rozwoju gospodarczego naszego regionu i są wzorami do naśladowania w poszczególnych kategoriach.

źródło: Dialog

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Europejska alternatywa: Inteligentne europejskie rozwiązanie zamiast dominacji globalnych gigantów technologicznych

Sindelfingen, 26 czerwca 2025 – Inicjatywa „BuyFromEU” dynamicznie zyskuje na sile w całej Europie, inspirując przedsiębiorstwa do wyboru europejskich dostawców. Przekaz jest jasny: na naszym kontynencie istnieją realne alternatywy dla produktów globalnych gigantów technologicznych. Doskonałym przykładem jest ekosystem myApps firmy innovaphone – platforma do komunikacji biznesowej i cyfrowej współpracy. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej