Archiwalne

DIALOG odświeża wizerunek i zmienia logo

25.11.2010


DIALOG porządkuje i odświeża swój wizerunek. Jednym z elementów wdrażanej strategii komunikacji jest nowy system identyfikacji wizualnej i lifting logotypu. Spółka nie rezygnuje natomiast ze swoich dominujących barw – koloru pomarańczowego i granatu.

– Prace nad odświeżeniem naszego systemu identyfikacji wizualnej i logotypu miały charakter ewolucyjny – podkreśla Ewa Hełpa, kierownik Działu Komunikacji Marketingowej Telefonii DIALOG. – W przypadku logo DIALOGu mówimy o liftingu. Oznacza to, że nie zdecydowaliśmy się na znaczące zmiany, a wykorzystaliśmy to, co w naszym logotypie jest najlepsze. Bumerangi zyskały bardzo nowoczesną, przestrzenną formę, a zastosowana w nazwie DIALOG czcionka jest oszczędna i odpowiada nowym trendom w identyfikacji wizualnej. Niewielkiej modyfikacji uległ też kod kolorystyczny znaku – dodaje.

Nowy wizerunek DIALOGu to nie tylko odświeżone logo. Spółka wdrożyła oryginalne ikony produktowe, przygotowała także spójną kreację materiałów BTL. Nowa szata graficzna, która obejmie wszystkie materiały korporacyjne i reklamowe, będzie odzwierciedlała najważniejsze wartości firmy: dostępność, dopasowanie do potrzeb klientów i nowoczesność.

– Zmiana logo i wizerunku ma dla naszej firmy istotne znaczenie. To pretekst do dalszych działań budujących relacje pomiędzy marką a klientem. Nowy branding traktujemy jako jeden z kluczowych elementów sukcesu w biznesie – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG. – DIALOG się zmienia, więc warto zapoznać się z jego ofertą. Odmładzamy się, podkreślamy atrakcyjność i nowoczesność, uwypuklamy pełen asortyment produktów, jednocześnie zachowując wizerunek instytucji przyjaznej i bliskiej klientom – dodaje.

DIALOG zakłada, że wdrażanie nowych standardów zakończy się w I kwartale 2011 r.

źródło: Dialog

News Ładowarki do telefonu

Ładowanie telefonu jest nieodłącznym elementem naszego życia codziennego. Wymagające aplikacje i nieustannie włączony Internet wymuszają na nas ładowanie telefonów nawet kilka razy dziennie. Kupując urządzenie w opakowaniu oprócz niego, znajdziemy również oryginalną ładowarkę producenta, która doskonale spełnia swoją funkcję. Jednak jak wszystko, z czasem ulega zniszczeniu i prędzej czy później, zmuszeni będziemy kupić nową. Jaką ładowarkę wybrać? Czy kupić produkt oryginalny, czy zamiennik? Czy warto przemyśleć zakup kilku ładowarek i jedną zabierać ze sobą np. do pracy lub długie spotkanie? Sprawdźmy na co warto zwrócić uwagę. czytaj więcej

News Live streaming w Twoim biznesie

Jak wyróżnić się w Internecie? Oto jest pytanie! Warto rozważyć w tej kwestii live streaming, który zyskuje na popularności. Liczby bowiem są imponujące. Trend, który podbija już USA (prognozy na 2021 rok przewidują wzrost rynku na około 70 mld dolarów), zaczyna coraz intensywniej wkraczać na nasz rynek. W 2019 roku padł rekord polskiego Youtube’a dotyczący relacji na żywo, którą w pewnym momencie oglądało ponad 200 000 osób! czytaj więcej

News Niebawem na polskim rynku zadebiutuje RCS – zupełnie nowe wcielenie SMS-a

Od kilku lat systematycznie spada liczba wysyłanych przez Polaków wiadomości SMS. W 2018 Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów, to o 3 miliardy mniej niż rok wcześniej. Wiadomość tekstowa ma już jednak swojego technologicznego następcę bardziej dostosowanego do potrzeb współczesnego użytkownika – to RCS, czyli Rich Communication Services, który rozszerza funkcjonalność tradycyjnego SMS-a o szereg funkcji multimedialnych. Format z powodzeniem działa już w 55 krajach i wielkimi krokami zbliża się do Polski. Już 4 marca w Warszawie odbędzie się specjalny warsztat dla firm organizowany przez Infobip, podczas którego będzie można poznać wszystkie funkcjonalności RCS i sprawdzić jego zastosowanie w praktyce. czytaj więcej

News Zlecenia dla wykonawców usług - jak i gdzie je zdobywać?

Obecnie istnieje wiele sposobów na zdobywanie nowych klientów w branży usługowej, a poczta pantoflowa, to już nie jedyna skuteczna droga. Szeroki wachlarz możliwości daje w tym aspekcie Internet. Jak i gdzie zatem najlepiej szukać zleceń? czytaj więcej