Archiwalne

DIALOG media – pilotaż w połowie roku

11.04.2007

Telefonia Dialog popisała umowę z Siemens Networks Sp. z o.o. na dostawę platformy telewizji interaktywnej i wideo na żądanie, która będzie składową potrójnej usługi DIALOG media.

Siemens odpowiada za kompleksową dostawę platformy IPTV wraz z urządzeniami towarzyszącymi i końcowymi – czyli modułami montowanymi w domach użytkowników. Dodatkowo umowa obejmuje współpracę przy wdrożeniu systemu. Testowa instalacja zgodnie z zapisami umowy ruszy już w czerwcu tego roku obejmując wybranych abonentów w różnych obszarach działania sieci Dialog.

Użytkownicy potrójnej usługi DIALOG media uzyskają możliwość stworzenia własnego niepowtarzalnego pakietu łączącego dedykowaną ofertę telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu i innowacyjnej usługi przewodowej telewizji cyfrowej (IPTV). Będą mieli do dyspozycji między innymi takie opcje jak TV Pauza (wstrzymanie, a następnie wznowienie oglądanego kanału telewizyjnego) czy Cyfrowy Magnetowid (nagranie materiału na żądanie w ramach wybranego kanału telewizyjnego). Wybierać będą spośród bardzo szerokiego wachlarza programów telewizyjnych pogrupowanych w pakiety (zróżnicowane pod kątem ceny, ilości oraz tematyki), lub dostępnych pojedynczo – „a la carte”.

Pakiety w ofercie DIALOG media będą unikatowe – spółka podpisuje umowy z większością działających dostawców treści, nie opierając się na współpracy tylko z jednym wybranym integratorem.

„Takie rozwiązanie zapewnia elastyczne warunki współpracy i pełną kontrolę nad ostatecznym kształtem produktu oraz możliwość dowolnego modyfikowania oferty, zarówno pod kątem zawartości, jak i ceny” – mówi Grzegorz Mach, członek zarządu Telefonii Dialog.

Dodatkowo w opcji Wideo Wypożyczalni można będzie skorzystać z biblioteki kilku tysięcy filmów i obejrzeć zarówno najnowsze produkcje, jak i klasyki oraz archiwalia dla koneserów.

„Dzięki temu przedstawimy usługę nie tylko różniącą się od oferowanych obecnie na rynku, ale też znacznie pełniejszą pozwalającą na kombinację poszczególnych składowych według życzeń klientów” – dodaje Grzegorz Mach.

Zgodnie z harmonogramem określonym w umowie platforma będzie gotowa do komercyjnego świadczenia usług IPTV w całej sieci Dialogu jesienią tego roku. Będzie mógł z niej skorzystać każdy abonent, a w pierwszej kolejności działania promocyjne skierowane zostaną do abonentów szerokopasmowego dostępu do Internetu DialNet. Już dziś korzysta z niego 90 tysięcy użytkowników. Do końca tego roku grono to ma powiększyć się do 150 tysięcy.

źródło: Dialog

News Dlaczego warto korzystać z chmury?

Rośnie popularność chmury obliczeniowej. Firmy dostrzegają zalety korzystania z cloud computingu i doceniają morze możliwości, jakie oferują poszczególne rodzaje chmury. Zobacz, co dzięki temu możesz zyskać firma. czytaj więcej

News Zarządzanie firmową siecią w wielu lokalizacjach jednocześnie, nigdy nie było tak proste

Użytkownicy Internetu wymagają dzisiaj łatwego, szybkiego i nieograniczonego dostępu do sieci z wielu urządzeń równocześnie. To wyzwanie również dla przedsiębiorstw, szczególnie takich, które zarządzają narzędziami do komunikacji nawet tysięcy pracowników. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nowy standard łączności bezprzewodowej WiFi 6 i nowe urządzenia działające właśnie w tym standardzie, takie jak punkty dostępu Grandstream GWN7660, GWN7664 i GWN7660LR. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017

W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group ogłasza wyniki za pierwszą połowę 2017 r.

Huawei Consumer Business Group opublikował dziś wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2017 roku. W połowie roku dochody Huawei wyniosły 105.4 miliarda RMB, co oznacza wzrost o 36.2% rok do roku. Sprzedaż smartfonów sięgnęła 73,01 miliona egzemplarzy, czyli zwiększyła się o 20.6% w stosunku do roku ubiegłego. czytaj więcej