Archiwalne

Dialog 0800 i 0801 dostępny z telefonów komórkowych

06.06.2008

Od czerwca Telefonia Dialog rozszerza usługę udostępniającą numery z zakresu 0800 i 0801 o opcję wdzwaniania się z sieci komórkowych.

W pierwszym etapie możliwość taką uzyskali użytkownicy telefonów w sieci Orange, docelowo planowane jest zapewnienie kontaktu ze wszystkich sieci mobilnych. Modyfikacja ta pozwoli klientom biznesowym korzystającym z infolinii uruchomionej na łączach Dialogu prowadzenie pełnej obsługi swoich klientów pod jednym numerem z zakresu 080x.

Adresatem usług sieci inteligentnej Dialog 0800 i 0801 są duże firmy oraz szybko rozwijające się średnie i małe przedsiębiorstwa, których podstawą działalności jest szybki, bezpośredni kontakt z klientem. Dotychczas Telefonia Dialog oferowała im możliwość kontaktu z klientami i przekazywania informacji (np. finansowych, ofertowych, kulturalnych, turystycznych, sportowych) tylko poprzez telefonię stacjonarną.

Od czerwca 2008 nie ma już tego ograniczenia - firmy wykorzystujące w swojej działalności numerację 080x uzyskały dostęp do blisko 15 milionów klientów sieci Orange (PTK Centertel), a w niedługim czasie - po podpisaniu umowy z siecią Plus (Polkomtel) - baza ta zostanie poszerzona do prawie 30 milionów potencjalnych użytkowników.

Kolejny krok to umowy z pozostałymi operatorami. Zakończenie projektu modyfikacji usług sieci inteligentnej Dialog 0800 i 0801 zniweluje potrzebę utrzymywania przez klientów osobnego numeru dla osób dzwoniących z sieci komórkowych i związanych z tym wydatków marketingowych na rozpowszechnienie tego sposobu kontaktu.

Cechą charakterystyczną oferty Dialogu jest płaska stawka w rozliczeniach z firmami kupującymi numerację i usługę 080x, niezależna od dnia oraz godziny, a także korzystniejsze opłaty dla tych podmiotów w porównaniu z cennikiem konkurencji, np.:

Dialog - za połączenie (niezależnie od pory dnia) osoby dzwoniacej z sieci komórkowej na numer 0800, firma wykupująca usługę zapłaci do Dialogu 0,51zł brutto/min

TPSA - za połączenie (w godzinach 8 – 18) osoby dzwoniacej z sieci komórkowej na numer 0800, firma wykupująca usługę zapłaci do TPSA 0,73 zł brutto/min.

Powyższe ceny to ceny dla subskrybenta (tj. użytkownika numeracji 0800 np. banku), a nie konsumenta (tj. dzwoniącego na ten numer np. do banku po informację nt. stanu konta - dla konsumenta połączenie z telefonu komórkowego na numer 0800 jest bezpłatne).

Dodatkowym atutem oferty Dialogu jest umożliwienie abonentom swobodnego decydowania o tym, czy używany przez niego numer będzie dostępny z sieci komórkowej, dzięki opcji „Dostęp do połączeń przychodzących z sieci komórkowych”. Decyzja o otwarciu się na rynek kilku milionów potencjalnych klientów pozostaje więc w gestii abonenta. W celu uruchomienia nieaktywnego „Dostępu” wystarczy zadzwonić do Telecentrum na numer dedykowany obsłudze klientów biznesowych: 0 801 703 000 i zamówić włączenie usługi.

źródło: Dialog

News Podpis kwalifikowany - jakie dokumenty można nim podpisać?

We współczesnym świecie sporo administracyjnych spraw załatwić można poprzez Internet. Jest to dość ważne - osoba fizyczna raz w roku zobowiązana jest do podpisania kilku dokumentów związanych chociażby z podatkami. W sytuacji, kiedy jesteś rodzicem i składasz różne wnioski o pomoc socjalną, tutaj też możesz wspomóc się elektronicznym sposobem ich załatwiania. Jednak sprawa wygląda nieco inaczej, kiedy masz swoją własną firmę, Regularne podpisywanie raportów, zawieranie umów, podpisywanie potwierdzeń czy realizowanie procesów decyzyjnych - to wszystko wymaga wyraźnego podpisu i jest niezwykle czasochłonne. Jednak obecnie można skorzystać z doskonałego rozwiązania, jakim jest podpis kwalifikowany, który często pozwala na zaoszczędzenie zarówno czasu, jak i pieniędzy. czytaj więcej

News Kursy i szkolenia online – jak oceniają je Polacy?

Portal z ofertami pracy pracuj.pl przygotował raport „Cyfrowa ewolucja kariery” pokazujący jak Polacy oceniają szkolenia i kursy online, które od kilkunastu miesięcy przeżywają prawdziwy boom. Z raportu dowiemy się jak często Polacy uczestniczą w szkoleniach i kursach organizowanych przez Internet oraz jak oceniają ich efektywność. czytaj więcej

News Przenieś komunikację biznesową „w chmury”

Aby jak najsprawniej funkcjonować i odnieść sukces na rynku potrzebujesz skutecznych rozwiązań komunikacyjnych, najlepiej takich, które zapewnią nie tylko dostęp do nowoczesnych urządzeń, ale także do wydajnej platformy, która ułatwi codzienne zarządzanie i elastyczny model wdrożenia, dopasowany do potrzeb Twojej firmy i oczekiwań Twoich pracowników. Czy istnieje taka „magiczna” formuła? Marka Yeastar twierdzi, że jest nią połączenie centrali PBX w chmurze i platformy z usługami z zakresu Unified Communication zebranymi w elastyczne modele biznesowe. To wszystko, czego potrzebujesz do obsługi komunikacji biznesowej teraz w dystrybucji Impet Computers. czytaj więcej

News Realme - nowy gracz na polskim rynku

Smartfony Realme cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Tym samym rośnie też grupa osób zadających sobie pytanie, który z tych telefonów zasługuje w największym stopniu na zainteresowanie. Czas przyjrzeć się najpopularniejszym modelom i ocenić ich wady i zalety. czytaj więcej