Archiwalne

Call center FreecoNet w Centrali Kart Kredytowych

25.08.2008

Aby zastrzec utraconą kartę płatniczą dowolnego banku, wystarczy znać tylko jeden numer telefonu - Centrali Kart Kredytowych - 9584. To działające od niedawna rozwiązanie opiera się na nowoczesnym systemie call center od FreecoNet - platformy telekomunikacyjnej dla użytkowników indywidualnych oraz MSP.

„Wiedzieliśmy, że pomysł stworzenia jednego ogólnopolskiego centrum pomagającego zastrzec karty płatnicze będzie przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Każdego dnia przekonują się o tym kolejne dzwoniące do nas osoby. Zapamiętanie tylko jednego, czterocyfrowego numeru – 9584 – jest bardzo łatwe i użyteczne, bo przecież każdemu posiadaczowi karty może się przydarzyć konieczność jej szybkiego zablokowania” - mówi Grzegorz Głowacki, Prezes Centrali Kart Kredytowych.

Dotychczas zastrzeżenie zgubionej czy skradzionej karty płatniczej wiązało się z koniecznością zapamiętania długiego numeru telefonu jej wydawcy lub własnego banku. Niemal każdy z nas ma tak naprawdę kilka kart, więc aby czuć się bezpiecznie, powinniśmy znać kilka różnych numerów. Dzięki pomysłowości twórców Centrali, bez względu na to, jakiego banku jest się klientem, wystarczy zadzwonić pod 9584 – numer CKK. Po podaniu nazwy banku lub wydawcy karty, konsultant Centrali przekieruje połączenie do właściwej jednostki w celu natychmiastowego zastrzeżenia utraconej karty. Całe to rozwiązanie od strony technologicznej bazuje na hostowanym systemie obsługi klienta call center, wdrożonym przez Datera SA.

„Przy tworzeniu Centrali Kart Kredytowych, dużym wyzwaniem dla nas było znalezienie takiego rozwiązania, które zapewni sprawną obsługę dzwoniących osób i pracę konsultantów. Jedynie usługa call center od FreecoNet spełniła nasze wymagania i dlatego postanowiliśmy ją zaadoptować do naszego biznesowego pomysłu. Nie musieliśmy zajmować się technologią – FreecoNet „od ręki” dostarczył nam gotowe rozwiązanie. Ponieważ jest to system hostowany, nie musieliśmy też inwestować kilkunastu czy kilkudziesięciu tysięcy złotych w infrastrukturę” - dodaje Grzegorz Głowacki.

Hostowany system call center FreecoNet to uniwersalne rozwiązanie pozwalające na stworzenie profesjonalnego działu służącego do masowego kontaktu telefonicznego z klientami. Zaawansowanie technologiczne usługi pozwala na zaimplementowanie jej do zarządzania pracą od kilku do nawet kilkudziesięciu konsultantów, bez konieczności ponoszenia znacznych kosztów inwestycyjnych.

źródło: FreecoNet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

News Jak płacić kartą kredytową? Czy podpinanie jej pod abonament jest bezpieczne?

Karta kredytowa to skuteczny sposób na zbudowanie finansowego bezpieczeństwa, a spłacana w trakcie okresu bezodsetkowego, może okazać się zdecydowanie tańsza niż tradycyjny kredyt gotówkowy. Dziś wyjaśnimy, jak używać karty kredytowej do wykonywania płatności. Podpowiemy także, czy podpinanie jej pod abonament jest bezpieczne. czytaj więcej

News Dell Vostro – Idealne komputery stacjonarne dla firm

Przygotowanie i dostosowanie stanowiska pracy do realizacji powierzonych zadań jest głównym obowiązkiem pracodawcy. Musi on zapewnić swoim podwładnym sprawne, wydajne i przede wszystkim bezpieczne narzędzia, dzięki którym będą mogli oni wywiązywać się ze swoich obowiązków służbowych. W erze technologicznej komputer stacjonarny to podstawa przy pracy biurowej, dlatego warto zastanowić się nad tym, jaki model wybrać. czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej