Archiwalne

Zwiększ wydajność w pracy za pomocą centrali telefonicznej

24.11.2014

Duże przedsiębiorstwa tworzące produkty i usługi dla ludzi, a nie dla biznesu, muszą często uporać się z problemem kontaktu z klientem. W przypadku małej firmy nie stanowi to kłopotu, ale gdy firma się rozrasta potrzeba większych nakładów finansowych i ludzkich do obsługi klienta.

W takiej sytuacji dużym ułatwieniem jest centralka telefoniczna, rozwiązanie popularne w wielu dużych i małych firmach.

Centrala to nic innego jak zespół urządzeń, które pozwalają na łączenie abonentów z osobami zatrudnionymi w przedsiębiorstwie. Oczywiście może ona pełnić znacznie więcej funkcji. Cały zestaw składa się z urządzeń pomocniczych, które koordynują pracę i urządzeń tzw. komutacyjnych, które obsługują połączenia. Takie rozwiązanie najczęściej stosowane jest w firmach telekomunikacyjnych. Korzystają z niego różne działy m.in. sprzedaży, obsługi klienta czy reklamacji. System telefoniczny może zostać tak skonfigurowany, żeby informował z jakim działem w danej chwili rozmawiamy lub pod jakim numerem znajdziemy odpowiednią osobę. Za pomocą klawiszów klient będzie mógł sam wybrać dział, do którego dzwoni.

Centralka pozwala na odebranie telefonu od klienta, a następnie skierowanie go do konkretnej osoby w firmie. Takie działania pozwala oszczędzić czas klienta i pracownika, a zgłoszenie trafi do najbardziej kompetentnej osoby. Zaawansowane centrale pozwalają także na opisanie każdej rozmowy. Ponadto centrala może być wykorzystywana bezpośrednio przez pracowników, którzy dzwonią do klienta. Niektóre systemy pozwalają na wygenerowanie bazy numerów, która przyspiesza pracę i kontakt z klientem. Ustawienia każdego systemu zależą w dużej mierze od potrzeb przedsiębiorstwa. Im większa firma i większa liczba klientów do obsłużenia, tym taki system będzie bardziej skomplikowany. 

Każda firma, w której wykonuje się dużą liczbę telefonów powinna zdecydować się na takie rozwiązanie jak centrala telefoniczna. Ułatwi to i przyspieszy pracę, a także zwiększy poziom zadowolenia pracowników. Jest to rozwiązanie nowoczesne i stosowane przez największe firmy na świecie. Dobrze wdrożony, może przenieść biznes na wyższy poziom i pozwoli przedsiębiorstwu na znacznie szybszy rozwój.

źródło: FCN

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Jaki Xiaomi do 1000 zł wybrać?

Nie ma wątpliwości, ze telefony marki Xiaomi z roku na rok zyskują na popularności. Cechują się przede wszystkim funkcjonalnością, a do tego atrakcyjną i przystępną ceną. Jaki Xiaomi do 1000 złotych wybrać? czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej

Allview X4 Soul Infinity i X4 Soul Infinity Plus - premiera nowych smartfonów Allview

Firma Allview poinformowała o premierze dwóch nowych smartfonów marki: X4 Soul Infinity i X4 Soul Infinity Plus. Oba urządzenia są pierwszymi smartfonami marki Allview wyposażonymi w funkcje bazujące na sztucznej inteligencji oraz asystenta głosowego w języku polskim.

X4 Soul Infinity to urządzenie wyposażone w 5,7-calowy wyświetlacz IPS 2.5D i dostępny jest w 4 wersjach sprzętowych obejmujących dwie wersje procesora (Quad-Core oraz Octa-Core), trzy wersje pamięci RAM (od 2GB do 4GB) oraz pamięci Flash (od 16GB do 32GB), jak i cztery wersje aparatów fotograficznych (pojedyncze i podwójne do 16MP).

X4 Soul Infinity Plus to 6-calowy, ośmiordzeniowy smartfon z wyświetlaczem IPS Full HD+, nagrywaniem w 4K, 6GB pamięci RAM DDR4, 64GB pamięci wewnętrznej oraz z podwójnym aparatem 13MP+5MP z tyłu i 13MP na froncie. czytaj więcej