Archiwalne

Avista Media obsługująca Dialog szuka dojrzałych konsultantów

19.05.2008

„45+” to nazwa nowego programu rekrutacyjnego, który rusza właśnie w spółce Avista Media
z Wrocławia obsługującej między innymi operatora Telefonia Dialog. Nabór dotyczy stanowisk konsultanta telefonicznego w rozbudowywanym sukcesywnie call center prowadzonym przez firmę.

„Profesjonalna obsługa klienta to dzisiaj jeden z głównych elementów decydujący o konkurencyjnej przewadze firm, dlatego w ostatnich latach konsultanci telefoniczni mogą liczyć na liczne oferty pracy. Chętnie przyjmujemy do pracy osoby dojrzałe z doświadczeniem życiowym, które jest pomocne w komunikacji interpersonalnej i obsłudze klientów przez telefon. Dodatkowo ważnym atutem starszych pracowników jest zaangażowanie. Zależy im na stałej i stabilnej pracy, a to jest bardzo ważne dla każdej firmy. ” – podkreśla Andrzej Sobczak, prezes Avista Media.

Liczba stanowisk w call centers między rokiem 2006 a 2007 wzrosła o 35,7 proc. – wynika z badań przeprowadzonych przez MasterPlan. Jest to 6,5 razy szybsze tempo wzrostu niż PKB w Polsce. Dynamiczny przyrost stanowisk w call center odnotowywany jest już od kilku lat. Wiąże się ze wzrostem sektora e-biznesu (internetowe biura podróży i e-sklepy) oraz zmianą preferencji klientów, którzy chcą wszystkie sprawy załatwić przez telefon i Internet. Między 2005 a 2006 liczba stanowisk wzrosła o 23,2 proc. czyli 3,9 razy. W tym kontekście rekrutacja pracowników na stanowiska konsultanta telefonicznego staje się dla wielu firm specjalizujących się w outsourcingu obsługi klienta i telemarketingu poważnym wyzwaniem.

Avista Media specjalizuje się w branży multimediów i obsłudze procesów biznesowych. Jej call center obsługuje klientów Telefonii Dialog, których w tej chwili jest ponad 440 tysięcy. Wrocławskie telefoniczne biuro obsługi klienta zatrudnia 140 konsultantów, a w najbliższym czasie planowana jest dalsza rozbudowa zespołu, szczególnie że strategia Avista Media przewiduje znaczne rozszerzenie działalności w zakresie telefonicznej obsługi klienta dla podmiotów zewnętrznych. W ciągu ostatnich miesięcy zatrudniono 40 osób, a rozpoczęta właśnie akcja rekrutacyjna ma wyłonić 80 nowych konsultantów ze szczególnym uwzględnieniem programu „45+” aktywizacji zawodowej osób dojrzałych. Osoby te rozpoczną pracę w nowej siedzibie w odrestaurowanym dziewiętnastowiecznym kompleksie przemysłowym w okolicach Bielan Wrocławskich.

źródło: Avista Media

News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby

Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcej

News Kup tablet Galaxy - zyskasz 800 zł

Najnowsza promocja tabletów Samsung Galaxy - możliwość zakupu urządzenia ze zwrotem do 800 zł. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

News Niedrogie telefony z praktycznymi funkcjami: jakimi markami warto się zainteresować?

Wiadomym jest, że nie każdy posiada duży budżet na zakup smartfona. Mogłoby się wydawać, że funkcjonalny telefon musi być bardzo drogi, jednak nie jest to prawdą! Coraz więcej marek posiada w swojej ofercie budżetowe modele "na każdą kieszeń". czytaj więcej