Archiwalne

Avista Media obsługująca Dialog szuka dojrzałych konsultantów

19.05.2008

„45+” to nazwa nowego programu rekrutacyjnego, który rusza właśnie w spółce Avista Media
z Wrocławia obsługującej między innymi operatora Telefonia Dialog. Nabór dotyczy stanowisk konsultanta telefonicznego w rozbudowywanym sukcesywnie call center prowadzonym przez firmę.

„Profesjonalna obsługa klienta to dzisiaj jeden z głównych elementów decydujący o konkurencyjnej przewadze firm, dlatego w ostatnich latach konsultanci telefoniczni mogą liczyć na liczne oferty pracy. Chętnie przyjmujemy do pracy osoby dojrzałe z doświadczeniem życiowym, które jest pomocne w komunikacji interpersonalnej i obsłudze klientów przez telefon. Dodatkowo ważnym atutem starszych pracowników jest zaangażowanie. Zależy im na stałej i stabilnej pracy, a to jest bardzo ważne dla każdej firmy. ” – podkreśla Andrzej Sobczak, prezes Avista Media.

Liczba stanowisk w call centers między rokiem 2006 a 2007 wzrosła o 35,7 proc. – wynika z badań przeprowadzonych przez MasterPlan. Jest to 6,5 razy szybsze tempo wzrostu niż PKB w Polsce. Dynamiczny przyrost stanowisk w call center odnotowywany jest już od kilku lat. Wiąże się ze wzrostem sektora e-biznesu (internetowe biura podróży i e-sklepy) oraz zmianą preferencji klientów, którzy chcą wszystkie sprawy załatwić przez telefon i Internet. Między 2005 a 2006 liczba stanowisk wzrosła o 23,2 proc. czyli 3,9 razy. W tym kontekście rekrutacja pracowników na stanowiska konsultanta telefonicznego staje się dla wielu firm specjalizujących się w outsourcingu obsługi klienta i telemarketingu poważnym wyzwaniem.

Avista Media specjalizuje się w branży multimediów i obsłudze procesów biznesowych. Jej call center obsługuje klientów Telefonii Dialog, których w tej chwili jest ponad 440 tysięcy. Wrocławskie telefoniczne biuro obsługi klienta zatrudnia 140 konsultantów, a w najbliższym czasie planowana jest dalsza rozbudowa zespołu, szczególnie że strategia Avista Media przewiduje znaczne rozszerzenie działalności w zakresie telefonicznej obsługi klienta dla podmiotów zewnętrznych. W ciągu ostatnich miesięcy zatrudniono 40 osób, a rozpoczęta właśnie akcja rekrutacyjna ma wyłonić 80 nowych konsultantów ze szczególnym uwzględnieniem programu „45+” aktywizacji zawodowej osób dojrzałych. Osoby te rozpoczną pracę w nowej siedzibie w odrestaurowanym dziewiętnastowiecznym kompleksie przemysłowym w okolicach Bielan Wrocławskich.

źródło: Avista Media