Archiwalne

* Rozwiązanie Verint do weryfikacji tożsamości pomaga chronić klientów i usprawnia ich obsługę

21.07.2015

Firma Verint® Systems Inc. poinformowała o wprowadzeniu udoskonaleń do swojego rozwiązania do weryfikacji tożsamości i wykrywania oszustw. Nowe usprawnienia zapewniają szybszą i skuteczniejszą weryfikację tożsamości klientów oraz zwiększają bezpieczeństwo środowisk sprzedaży i obsługi klienta.

Ochrona klientów i zmniejszenie ich wysiłku oraz ograniczenie kosztów
Obsługa i zaangażowanie klienta to kluczowe czynniki wyróżniające firmę, wpływające na wizerunek marki, utrzymywanie klientów oraz ich lojalność. W związku z tym specjaliści ds. zaangażowania klientów, którzy myślą przyszłościowo, kładą szczególny nacisk na skuteczną i wydajną sprzedaż i obsługę klienta w contact center i nie tylko.

Wykorzystując zaawansowane funkcje rozwiązania Verint Identity Authentication and Fraud Detection™, przedsiębiorstwa mogą łatwo i bezpiecznie weryfikować tożsamość klienta na podstawie jego głosu. Brzmienie ludzkiego głosu jest tak indywidualne jak odcisk ludzkiego palca. Oprogramowanie Verint pozwala na niemal bezbłędne rozpoznanie rozmówcy w bardzo krótkim czasie co sprawia, że metoda ta jest niezwykle wydajna. Pomaga ona chronić klientów podczas rozmowy telefonicznej oraz eliminuje potrzebę zadawania wielu pytań bezpieczeństwa. W efekcie czas obsługi potrzebny na identyfikację klienta jest znacznie skrócony, a konsultant może szybko przejść do sedna sprawy, jakim jest udzielenie odpowiedzi na pytanie klienta, rozwiązanie problemu, przyjęcie zamówienia lub spełnienie wymagania dotyczącego usług.

Dzięki minimalizacji wysiłku klienta rozwiązanie to zapewnia również skuteczniejszy i lepszy kontakt pomiędzy klientami a obsługującymi ich przedsiębiorstwami. Dla przedsiębiorstw oznacza to wydajniejsze i bardziej ekonomiczne interakcje, niższe koszty połączeń, jak również możliwość zapobiegania potencjalnym szkodom związanym ze stratami finansowymi, czasochłonnym odtwarzaniem, obniżeniem zdolności kredytowej klientów oraz pogorszeniem reputacji marki.

Weryfikacja tożsamości jako część szerszej strategii zaangażowania klientów
Verint Identity Authentication and Fraud Detection stanowi część szerszej oferty firmy Verint w zakresie optymalizacji zaangażowania klientów. Rozwiązanie można w łatwy sposób wykorzystać do natychmiastowego zwiększenia bezpieczeństwa dotychczasowych środowisk Verint do rejestrowania rozmów. Może również zostać zainstalowane oddzielnie, jako strategiczne udoskonalenie dotychczasowych środowisk contact center.

Rozwiązanie zapewnia zgodność oraz wspólne przepływy pracy z rozwiązaniem Verint Desktop and Process Analytics™. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą weryfikować tożsamość klientów i udostępniać pracownikom wskazówki dotyczące kontaktów z klientami. W zależności od etapu procesu zaangażowania klientów pracownicy mogą otrzymywać wskazówki dotyczące następnych działań do wykonania. Podpowiedzi wyświetlane są na ekranach komputerów stacjonarnych po analizie procesów wykonywanych na podstawie wyników dopasowania tożsamości. Za pomocą innych rozwiązań, takich jak Verint Speech Analytics™, przedsiębiorstwa mogą wykrywać i analizować pojawiające się trendy, możliwości i anomalia, a także podejmować na ich podstawie odpowiednie działania. Rozwiązania te łącznie stanowią kompleksowy pakiet pomagający obniżać ryzyko, a jednocześnie zwiększać lojalność klientów.

„Firma Verint wciąż rozszerza swoją ofertę produktów dla branży usług finansowych o skuteczne i wydajne rozwiązania do weryfikacji tożsamości i wykrywania oszustw. Korzystając z naszego doświadczenia w branżach, w których zapobieganie kradzieży tożsamości oraz szybkość uwierzytelniania mają kluczowe znaczenie dla obsługi klienta, pomagamy przedsiębiorstwom osiągać cele w zakresie uwierzytelniania oraz obniżyć wysiłek klienta, usprawnić obsługę i skrócić czas połączeń, co w dłuższej perspektywie może się przełożyć na znaczne oszczędności” — wyjaśnia Nancy Treaster, wiceprezes i dyrektor generalny ds. operacji strategicznych w dziale rozwiązań analitycznych dla przedsiębiorstw Enterprise Intelligence Solutions™ firmy Verint. „Funkcje te stanowią logiczne rozszerzenie rozwiązań Verint do optymalizacji zaangażowania klientów, opracowanych w celu zapewnienia sprawniejszych interakcji”.

źródło: Verint

Wiadomości firmowe Targi innovaphone "CONNECT 2022": Ekscytujące wydarzenie na żywo w inspirującej scenerii

Sindelfingen, 17 maja 2022 - Firma innovaphone, ekspert w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych do pracy, komunikacji i współpracy zaprasza 30 czerwca 2022 roku wystawców, partnerów i klientów zainteresowanych rozwiązaniami komunikacyjnymi dla biznesu na targi "CONNECT 2022" w Hali Legend w Motorworld Böblingen (Niemcy). czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej