Archiwalne

+ Verint oferuje oprogramowanie do grywalizacji

18.05.2015

Firma Verint® Systems Inc. poinformowała o rozszerzeniu swojej oferty rozwiązań do optymalizacji zaangażowania klientów o oprogramowanie do grywalizacji. Nowe oprogramowanie korporacyjne zostało opracowane z myślą o zwiększaniu zaangażowania pracowników, co w konsekwencji pozwoli zwiększyć sprzedaż oraz usprawnić obsługę klienta, współpracę między pracownikami oraz system szkoleń. Większe zaangażowanie pomoże pracownikom osiągać ich indywidualne cele w zakresie wydajności, a także cele całego przedsiębiorstwa.

Grywalizacja polega na wykorzystaniu mechanizmów znanych z gier komputerowych w środowisku biznesowym — zachęca użytkowników do rozwiązywania problemów w sposób ciekawy i produktywny. W narzędziu Verint Gamification™ mechanizmy z gier zostały użyte do zwiększania zaangażowania pracowników, przekazywania informacji o celach, mierzenia i wyróżniania osiągnięć oraz motywowania zespołów i zachęcania ich do współpracy.

Grywalizacja zwiększa zaangażowanie pracowników i poprawia wyniki przedsiębiorstwa
Verint Gamification pomaga przedsiębiorstwom stworzyć wyjątkowe, spersonalizowane środowisko pracy. Skutecznie zachęca pracowników do efektywniejszej pracy, a także mierzy ich wyniki i wyróżnia za sukcesy oraz wzrost wydajności zarówno na poziomie indywidualnym, jak i z perspektywy zespołów, działów czy całego przedsiębiorstwa. Oprogramowanie to przekształca proces uzyskiwania i rozwijania umiejętności, wiedzy i dobrych nawyków potrzebnych pracownikom do skutecznego wykonywania swoich obowiązków.

To innowacyjne rozwiązanie oferuje znacznie więcej niż tylko odznaki i tablice liderów — wykorzystuje rozbudowane narracje typowe dla gier. Celem jest zachęcanie pracowników do działania i zwiększanie ich zaangażowania w realizację indywidualnych i grupowych celów, doskonalenie swoich umiejętności zawodowych oraz obsługę klientów. Rozwiązanie jest łatwe we wdrożeniu i zapewnia szybkie korzyści. Jest to aplikacja biznesowa, a nie zestaw narzędzi wymagających dodatkowego czasu, zasobów i usług.

„Firma Verint z radością oferuje i wspiera kompleksowe rozwiązanie do grywalizacji, które stanowi część naszej szerszej oferty rozwiązań do optymalizacji zaangażowania klientów” — powiedział Oren Stern, wiceprezes ds. strategii w dziedzinie produktów w dziale Enterprise Intelligence Solutions™ w firmie Verint. „Jest to logiczne i naturalne rozszerzenie naszej oferty, zapewniające efekt synergii z naszymi rozwiązaniami do analizy danych o klientach, zarządzania zaangażowaniem i optymalizacji pracy zasobów ludzkich”.

Dzięki nowemu rozwiązaniu do grywalizacji technologia firmy GamEffective została dodana do oferty firmy Verint, która obejmuje również produkty Verint Performance Management™ takie jak Karty Wyników (Scorecards), rozwiązania Verint eLearning™ i Verint Coaching™. Nowe rozwiązanie uzupełnia również oprogramowanie Verint Enterprise Feedback Management™ do analizy opinii pracowników. Verint Gamification™ wykorzystuje dane o wydajności pracowników pochodzące z tych aplikacji, aby udostępnić im ciekawe i ambitne symulacje z elementem rywalizacji, w których pracownicy mogą rozwijać potrzebne umiejętności i dobre nawyki oraz zwiększać swoją wydajność. Dzięki elastycznym regułom gry użytkownicy mogą łatwo dostosować rozwiązanie do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa, bez konieczności tworzenia niestandardowych kodów.

Rozwiązanie w znacznym stopniu angażuje pracowników, pomaga im w pracy zespołowej, umożliwia tworzenie spersonalizowanych i nieopartych na rywalizacji tablic liderów i zachęt, umożliwia też organizowanie losowań i konkursów ad hoc. Umożliwia też tworzenie symulacji, quizów, ankiet i badań oraz dodawanie do nich wbudowanych filmów wideo i prezentacji.

Grywalizacja może mieć wymierny wpływ na sprzedaż, dzielenie się wiedzą, szkolenia, jakość i zaangażowanie klientów. Dzięki lepszemu wykorzystaniu scenariuszy sprzedaży grywalizacja pomaga pracownikom osiągać wymagane rezultaty. Dzielenie się wiedzą pomaga popularyzować najlepsze praktyki oraz wykorzystywać i rozbudowywać bazę wiedzy. Rozwiązanie można również wykorzystać do szkolenia nowych pracowników oraz przeprowadzania szkoleń odświeżających wiedzę dla dotychczasowych pracowników, w zakresie nowych produktów, programów i strategii. Ukierunkowanie na jakość pozwala zmniejszyć liczbę błędów zarówno w operacjach front-office, jak i back-office. W kwestii optymalizacji zaangażowania klientów, rozwiązanie pomaga zachęcać do wykonywania pożądanych działań na stronach internetowych i forach społecznościowych oraz motywować ich do wypełniania ankiet i zwiększać ich lojalność.

źródło: Verint

News Co należy wziąć pod uwagę decydując się na zakup macierzy dyskowej lub serwera NAS?

Macierze dyskowe poprawiają bezpieczeństwo i szybkość zapisu danych. Rozwiązanie sprawdza się szczególnie w połączeniu z serwerami. Jak dopasować odpowiednie parametry techniczne? Na co zwrócić uwagę, decydując się na taki sprzęt? Przeczytaj nasze porady. czytaj więcej

News Czym jest CRM i kiedy się przydaje?

Czym jest CRM i kiedy się przydaje? Masz firmę i zastanawiasz się, czy system CRM będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jesteś zainteresowany tematem, zapraszamy do lektury!

1. Co to jest CRM?
2. Jakie funkcje oferuje oprogramowanie CRM?
3. Kiedy przyda się system CRM? czytaj więcej

News Czemu backup danych jest ważny?

Odpowiednie zabezpieczenie danych jest koniecznością, są one jednym z ważniejszych zasobów firmy. Do tego nikt nie powinien mieć wątpliwości. Utrata danych może być bardzo bolesna w skutkach dla każdej firmy. Kwestia technicznego zabezpieczenia procesu backupu danych wywołuje jednak spore dyskusje. Chodzi tu zarówno o możliwości jak i opłacalność danego procesu. Ten tekst powinien rozwiać wszelkie wątpliwości i wytłumaczy poszczególne etapy wdrażania kopii zapasowej firmowych danych. czytaj więcej