Archiwalne

+ Najnowsza wersja rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management wzmacnia czołową pozycję firmy w obszarze narzędzi do optymalizacji zaangażowania klientów

24.02.2015

Firma Verint® Systems Inc. przedstawiła udoskonalenia rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management™ (EFM), które pomagają współczesnym przedsiębiorstwom cyfrowym budować zaangażowanie klientów. Rozwiązanie wchodzi w skład szerszej oferty Verint Customer Engagement Optimization do optymalizacji zaangażowania klientów i koncentruje się na połączeniu firmy i jej pracowników z klientami w długiej perspektywie czasowej, nieprzerwanym doskonaleniu obsługi klienta dzięki wzbogaconym interakcjom, a także na poprawie procesów i optymalizacji pracy zasobów ludzkich.

Najnowsza wersja rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management zapewnia solidniejszą podstawę do tworzenia atrakcyjniejszych narzędzi cyfrowych. Wśród najważniejszych udoskonalonych funkcji należy wymienić nowy mechanizm tworzenia ankiet, lepsze prezentowanie pytań, zintegrowane i łatwiejsze w obsłudze wdrażanie ankiet SMS-owych tworzonych z myślą o urządzeniach mobilnych oraz rozbudowane narzędzia do raportowania, przeprowadzania analiz i zarządzania wynikami. Udoskonalenia te rozszerzają oferowane przez firmę Verint narzędzia do budowania zaangażowania, które obejmują zarówno funkcje udostępniane pracownikom, jak i metody obsługiwania klientów, pozwalające osiągać odpowiednie wyniki.

Udoskonalenia rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management zostały powszechnie udostępnione w ubiegłym miesiącu. Należą do nich:

  • Zoptymalizowany mechanizm tworzenia ankiet dla firm globalnych — nowy mechanizm tworzenia ankiet oferuje przedsiębiorstwom podstawę i lepsze narzędzia projektowe do generowania ciekawszych i atrakcyjniejszych wizualnie ankiet, które zapewniają użytkownikom lepsze wrażenia.
  • Tematyczny moduł do tworzenia ankiet uwzględniający wytyczne dotyczące wizerunku firmy — zaawansowane funkcje projektowania i edycji upraszczają tworzenie ankiet oznaczonych marką firmy, które są zgodne z wizerunkiem przedsiębiorstwa w mediach cyfrowych.
  • Uproszczone wdrażanie ankiet SMS-owych — wśród udoskonaleń znalazła się nowa konsola z interfejsem użytkownika dostosowanym do wiadomości SMS, która upraszcza i przyspiesza zarządzanie kampaniami realizowanymi za pośrednictwem wiadomości tekstowych oraz ich monitorowanie. Konsola udostępnia też tryb edytowania ankiet, który pomaga autorom w tworzeniu opcji istotnych w ankietach SMS, a nie zawsze ważnych w pełnowymiarowych ankietach internetowych. Użytkownicy mogą też bez trudu planować import i dodawać uczestników bezpośrednio z poziomu interfejsu SMS.
  • Lepsze analizy, raporty i użyteczne informacje — dodatkowe rozszerzenia obejmują bardziej zaawansowane narzędzia do zarządzania ankietami i przeprowadzania analiz, lepsze funkcje zarządzania przypadkami, możliwość integracji z komputerem pracownika oraz funkcje tworzenia i rozsyłania raportów w oparciu o stworzoną hierarchię przedsiębiorstwa.

„Udoskonalenia te wynikają z naszych starań w zakresie wielokanałowych rozwiązań korporacyjnych, które wspierają naszą strategię optymalizacji zaangażowania klientów” — powiedziała Nancy Treaster, wiceprezes i dyrektor generalny ds. operacji strategicznych w dziale rozwiązań analitycznych dla przedsiębiorstw Enterprise Intelligence Solutions™ firmy Verint. „Rozwiązanie EFM zapewnia użytkownikom lepsze wrażenia i umożliwia łatwiejsze tworzenie ciekawych, atrakcyjnych wizualnie ankiet, co sprawia, że firmy mogą skoncentrować się na wykorzystaniu odpowiedzi uzyskanych we wszystkich kanałach za pomocą narzędzi Actionable Intelligence®”.

źródło: Verint

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Nowoczesne technologie w spedycji i transporcie - przewaga konkurencyjna na rynku logistycznym

Nowoczesne technologie w spedycji i transporcie stają się kluczowym elementem, który może zapewnić przewagę konkurencyjną na rynku logistycznym. W artykule omówimy, jak innowacje wpływają na efektywność i szybkość procesów transportowych, a także jakie rozwiązania mogą pomóc firmom wyróżnić się w branży. Zapraszamy do lektury. Odkryj, jak technologia kształtuje przyszłość logistyki! czytaj więcej

News Jak wykorzystać wszechstronne narzędzia do hakowania w edukacji i zabawie?

Odkryj innowacyjne podejście do nauki i rozrywki dzięki narzędziom do hakowania. Dowiedz się, jak mogą pomóc w edukacji, rozwijać kreatywność i sprawiać radość z odkrywania technologii. czytaj więcej

News Co to są autonomiczne wózki AMR? - poznaj ich zalety

Autonomiczne wózki AMR (Autonomous Mobile Robots) to nowoczesne rozwiązania technologiczne, które umożliwiają automatyzację procesów transportowych w magazynach i zakładach przemysłowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych wózków AGV (Automated Guided Vehicles), AMR wykorzystują zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja i systemy nawigacji, dzięki czemu mogą poruszać się autonomicznie w złożonym środowisku bez potrzeby instalowania fizycznych prowadnic. czytaj więcej