Huawei

Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku

06.08.2018
Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%.

Ostatnie sześć miesięcy było dla Huawei CBG niesamowite, odnotowaliśmy silny wzrost naszego biznesu na wszystkich rynkach i we wszystkich liniach produktowych. Sukces zawdzięczamy naszemu zaangażowaniu w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań oraz, co najważniejsze, naszym klientom. Chcemy koncentrować się na oferowaniu klientom najlepszych na rynku produktów oraz rozwijać zastosowanie sztucznej inteligencji w urządzeniach, usługi w chmurze i ekosystem Huawei – powiedział Richard Yu, Dyrektor Generalny Huawei Consumer Business Group.

 

Na doskonały wynik firmy wpływ miał sukces flagowych serii smartfonów: P20 (ponad 9 milionów sztuk dostarczonych na światowy rynek) oraz Mate 10 (ponad 10 milionów sztuk dostarczonych na światowy rynek), a także popyt na smartfony z serii Nova. Globalna liczba użytkowników smartfonów Nova przekroczyła 50 milionów, a liczba smartfonów dostarczonych na rynek światowy wzrosła o 60% w ujęciu rok do roku. Huawei zanotował też imponujący wzrost w kategorii produktów wearables – 147% w ujęciu rok do roku. Rozwija się także sieć detaliczna marki. Obecnie firma prowadzi ponad 53 000 sklepów i 3 500 sklepów w formie „experience store” na całym świecie. Do końca 2018 r. Huawei planuje jej rozbudowę o kolejne placówki, firma chce otworzyć 10 000 sklepów i 700 „experience store”.

 

Imponująca popularność flagowych i średniej klasy smartfonów Huawei przyczyniły się do wzrostu wartości marki i awansów w prestiżowych rankingach: Huawei znalazło się na 25. pozycji na liście Brand Finance’s Global 500 2018, na 48. pozycji na liście 100 najcenniejszych marek świata BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brands oraz na 79. miejscu w rankingu najbardziej wartościowych marek Forbesa Forbes’ Most Valuable Brands list.

Wiadomości firmowe Huawei wprowadza na rynek dedykowane rozwiązania dla przemysłu

Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei uruchomił dedykowane rozwiązanie dla przemysłu – Intent-Driven Network (IDN). czytaj więcej

Huawei Huawei z rozwiązaniem LampSite Family

Huawei wysunął propozycję przejścia sektora odpowiadającego za emisję sygnału sieciowego w budynkach na Indoor Digital System (IDS), który jest architektonicznym rozwiązaniem cyfryzacji wnętrz. Firma ogłosiła swój pomysł na ostatnim Small Cell World Summit w Londynie. System IDS składa się z trzech elementów: cyfrowej stacji czołowej czyli centralnego punktu dystrybucyjni, kabla IT oraz instrukcji użytkowania i konserwacji (O&M), które stanowią główną różnicę w stosunku do tradycyjnego systemu obsługującego rozproszone po budynku zestawy anten (DAS). czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City

Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei zaprezentował platformę Smart City Digital zgodną z koncepcją firmy "Platforma + Ekosystem". W oparciu o infrastrukturę teleinformatyczną platforma integruje IoT, Big Data, chmurę wideo, system informacji geograficznej (GIS) oraz zasoby komunikacji konwergentnej. czytaj więcej

Huawei Limitowana edycja etui na smartfony z Robertem Lewandowskim od Huawei

Huawei prezentuje ekskluzywną, limitowaną edycję etui z wizerunkiem i podpisem ambasadora marki, jednego z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego. Dostępne są dwie wersje etui - dla smartfonów Huawei P20 lub Huawei Mate 10 Pro. Klienci mogą otrzymać obudowę za darmo przy zakupie telefonu P20 lub Mate 10 Pro. czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei prezentuje serwer KunLun V5

Podczas targów CEBIT 2018 firma Huawei wraz z globalnym partnerem SUSE zaprezentowała KunLun V5 – serwer nowej generacji x86. czytaj więcej

Huawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i DU-IT budują Smart City w Niemczech

Na CEBIT 2018 Huawei i DU-IT GmbH, miejska spółka zależna Duisburger Versorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH (DVV), podpisały umowę ramową dotyczącą marki "Rhine Cloud" i usług Smart City. Umowa rozszerza współpracę obu firm i wzmacnia ich wspólne staranie, aby Duisburg stał się inteligentnym miastem. Zarówno Huawei, jak i DU-IT GmbH są częścią sieci "Smart City Duisburg". czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej

Podczas targów CEBIT 2018 w Hanowerze Huawei zaprezentował nową wersję platformy OceanConnect IoV. Została ona stworzona z myślą o inteligentnych i połączonych pojazdach, przekształceniu usług dla producentów samochodów oraz ewolucji w kierunku inteligentnego transportu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozwiązania 5G od Huawei jako pierwsze na świecie uzyskały certyfikat CE-TEC

– Produkty Huawei 5G NR po licznych testach spełniły wszystkie wymagania TÜV SÜD – globalnej firmy świadczącej usługi w zakresie badań, certyfikacji, szkoleń i usług technicznych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: pierwsza kamera AI i inne nowości od Huawei

Podczas rozpoczynających się targów CEBIT 2018 Huawei zaprezentował najnowsze rozwiązania tworzące inteligentne połączenia, które przyspieszają transformację technologiczną przedsiębiorstw. Wśród nich znalazła się kamera z funkcją AI, ulepszona platforma OceanConnect IoT, zmodernizowane rozwiązanie eLTE-IoT oraz nowość – eLTE-DSA. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei wprowadza na rynek dedykowane rozwiązania dla przemysłu

Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei uruchomił dedykowane rozwiązanie dla przemysłu – Intent-Driven Network (IDN). czytaj więcej

Huawei Huawei z rozwiązaniem LampSite Family

Huawei wysunął propozycję przejścia sektora odpowiadającego za emisję sygnału sieciowego w budynkach na Indoor Digital System (IDS), który jest architektonicznym rozwiązaniem cyfryzacji wnętrz. Firma ogłosiła swój pomysł na ostatnim Small Cell World Summit w Londynie. System IDS składa się z trzech elementów: cyfrowej stacji czołowej czyli centralnego punktu dystrybucyjni, kabla IT oraz instrukcji użytkowania i konserwacji (O&M), które stanowią główną różnicę w stosunku do tradycyjnego systemu obsługującego rozproszone po budynku zestawy anten (DAS). czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City

Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei zaprezentował platformę Smart City Digital zgodną z koncepcją firmy "Platforma + Ekosystem". W oparciu o infrastrukturę teleinformatyczną platforma integruje IoT, Big Data, chmurę wideo, system informacji geograficznej (GIS) oraz zasoby komunikacji konwergentnej. czytaj więcej

Huawei Limitowana edycja etui na smartfony z Robertem Lewandowskim od Huawei

Huawei prezentuje ekskluzywną, limitowaną edycję etui z wizerunkiem i podpisem ambasadora marki, jednego z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego. Dostępne są dwie wersje etui - dla smartfonów Huawei P20 lub Huawei Mate 10 Pro. Klienci mogą otrzymać obudowę za darmo przy zakupie telefonu P20 lub Mate 10 Pro. czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei prezentuje serwer KunLun V5

Podczas targów CEBIT 2018 firma Huawei wraz z globalnym partnerem SUSE zaprezentowała KunLun V5 – serwer nowej generacji x86. czytaj więcej

Huawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i DU-IT budują Smart City w Niemczech

Na CEBIT 2018 Huawei i DU-IT GmbH, miejska spółka zależna Duisburger Versorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH (DVV), podpisały umowę ramową dotyczącą marki "Rhine Cloud" i usług Smart City. Umowa rozszerza współpracę obu firm i wzmacnia ich wspólne staranie, aby Duisburg stał się inteligentnym miastem. Zarówno Huawei, jak i DU-IT GmbH są częścią sieci "Smart City Duisburg". czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej

Podczas targów CEBIT 2018 w Hanowerze Huawei zaprezentował nową wersję platformy OceanConnect IoV. Została ona stworzona z myślą o inteligentnych i połączonych pojazdach, przekształceniu usług dla producentów samochodów oraz ewolucji w kierunku inteligentnego transportu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozwiązania 5G od Huawei jako pierwsze na świecie uzyskały certyfikat CE-TEC

– Produkty Huawei 5G NR po licznych testach spełniły wszystkie wymagania TÜV SÜD – globalnej firmy świadczącej usługi w zakresie badań, certyfikacji, szkoleń i usług technicznych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: pierwsza kamera AI i inne nowości od Huawei

Podczas rozpoczynających się targów CEBIT 2018 Huawei zaprezentował najnowsze rozwiązania tworzące inteligentne połączenia, które przyspieszają transformację technologiczną przedsiębiorstw. Wśród nich znalazła się kamera z funkcją AI, ulepszona platforma OceanConnect IoT, zmodernizowane rozwiązanie eLTE-IoT oraz nowość – eLTE-DSA. czytaj więcej

Huawei Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie

Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy. czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek nowy ultrabook z serii Huawei MateBook D

Ekran Full HD o przekątnej 15.6” oraz minimalistyczna obudowa wyróżniają najnowszy ultrabook Huawei MateBook D. Zaprojektowany z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych, którzy lubią pracować w dobrym stylu. Imponuje dużą wydajnością, nowoczesnym designem oraz wysokiej jakości wykonaniem. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group ogłasza wyniki za pierwszą połowę 2017 r.

Huawei Consumer Business Group opublikował dziś wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2017 roku. W połowie roku dochody Huawei wyniosły 105.4 miliarda RMB, co oznacza wzrost o 36.2% rok do roku. Sprzedaż smartfonów sięgnęła 73,01 miliona egzemplarzy, czyli zwiększyła się o 20.6% w stosunku do roku ubiegłego. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej