Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017 Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017 Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017 Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017 Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017 Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei

Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

08.05.2017
Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie.

W pierwszym kwartale 2017 roku Huawei prężnie rozwinął swoją działalność w wielu regionach. Dostawy smartfonów realizowane przez koncern zwiększyły się o ponad 50% w 52 krajach , przy czym w 32 z nich odnotowano wzrost o ponad 100%.

W pierwszym kwartale 2017 roku, dzięki rosnącej rozpoznawalności produktów oraz marki Huawei na świecie, pozycja firmy jako producenta  urządzeń wysokiej klasy umocniła się. Idąc dalej tą drogą, Huawei Consumer Business Group będzie koncentrować się na podniesieniu jakości obsługi klienta oraz budowaniu swojej obecności w kanałach sprzedaży, w obszarze handlu detalicznego, budowania wizerunku, marketingu, usług oraz w innych sektorach.  Będziemy także opracowywać produkty oraz innowacyjne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI). Zapewnią one użytkownikom doświadczenia najwyższej klasy oraz ugruntują pozycję Huawei jako lidera w branży nowych technologii. Firma zyska dzięki temu status kultowej, rozpoznawalnej na całym świecie i uwielbianej przez konsumentów marki technologicznej – powiedział Richard Yu, dyrektor generalny Huawei B.G.

W Chinach i Europie dostawy smartfonów Huawei utrzymały wysoki poziom wzrostu, czyli odpowiednio 20% i 15%. Tymczasem w Azji Południowo-Wschodniej oraz w krajach południowego Pacyfiku dostawy smartfonów zwiększyły się o ponad 70%.

Co więcej, znaczący wzrost osiągnięto w sektorze smartfonów z wyższej półki. Znaczny wpływ na ten wynik miała sprzedaż urządzeń z serii Huawei P9 oraz Huawei Mate 9, co dodatkowo umacnia pozycję Huawei jako marki kojarzonej z urządzeniami najwyższej klasy. W pierwszym kwartale proporcjonalny udział smartfonów klasy średniej lub wyższej (w cenie powyżej 300$) wzrósł o 11% w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku.

Polska ważnym rynkiem

Jeśli chodzi o rynek urządzeń klasy premium (cena powyżej 500$), wg. danych GFK w lutym 2017 roku Huawei osiągnął 9,7% rynku. W Polsce oraz innych 8 krajach, wśród których znalazły się Chiny, Hiszpania, Włochy, Tajlandia, Malezja, Republika Południowej Afryki, udział w tym segmencie sięgnął aż 10%.

Sztandarowy smartfon Huawei P10, który jest obecnie dostępne na ponad 30 rynkach, od dnia premiery zyskuje ogromną popularność wśród konsumentów z całego świata dzięki nadzwyczajnym możliwościom wmontowanego aparatu fotograficznego.

Wzrost na rynku tabletów

Huawei aktywnie działa także na rynku tabletów, gdzie ogólna sprzedaż zdecydowanie spadła. Mimo to, działalność Huawei skupiająca się na tabletach znacząco rozwinęła się zarówno wśród klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych konsumentów. Dzięki udoskonalaniu produktów i rozwijaniu portfolio tabletów Huawei  dlatego odnotowano ponad 70-procentowy wzrost dostaw w ujęciu rok do roku.

Huawei Huawei: Jeden odcisk palca, wiele zastosowań. Sprawdź czy znasz je wszystkie

Po co w smartfonach, tabletach i laptopach czytniki linii papilarnych? Zabezpieczenia biometryczne są już standardem, ale ich funkcje nie zawsze są w pełni wykorzystywane. Do czego, oprócz odblokowywania urządzeń mobilnych, może posłużyć taki czytnik? czytaj więcej

Huawei HUAWEI CONNECT 2017: nowe strategie, 500 mln dolarów na inwestycje i globalne zaufanie

Podczas Huawei Connect 2017 w Szanghaju Huawei ogłosił, że w ciągu najbliższych pięciu lat zainwestuje 500 milionów dolarów, aby pomóc swoim klientom w procesie cyfrowej transformacji. Firma zaprezentowała także najnowsze strategie i rozwiązania, które mają ułatwić przedsiębiorstwom ich integrację z cloud computing. czytaj więcej

Huawei Stacjonarnie, mobilnie, a może bez wychodzenia z domu? – Serwis Huawei

Smartfon, tablet czy laptop to urządzenia, które od kilku lat stają się nieodłącznym elementem naszego codziennego życia. Co jednak, gdy ulegną awarii? Dostęp do szerokiej sieci punktów serwisowych jest w takiej sytuacji kluczowy. czytaj więcej

Huawei Huawei: Urządzenie mobilne do prowadzenia biznesu

Prowadzenie biznesu wymaga nieustannego bycia w kontakcie z pracownikami, partnerami i klientami. Ten, kto pragnie sukcesu, nie może pozwolić sobie na to, by wielogodzinne spotkania i podróże odbierały mu dostęp do najważniejszych danych, prezentacji czy dokumentów. Mając w ręku odpowiedniej jakości tablet, możemy pracować zdalnie w pełnym tego słowa znaczeniu. czytaj więcej

Huawei HUAWEI chce zbudować jedną z pięciu największych chmur świata

Podczas HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju Guo Ping, dyrektor generalny Huawei podzielił się z uczestnikami spotkania wizją budowy przez firmę jednej z pięciu największych światowych chmur, których powstanie przewiduje się w przyszłości. czytaj więcej

Huawei Nowy router od Huawei w ofercie T-Mobile

Huawei prezentuje nowy router, który wyróżnia się nie tylko szybkością przesyłania danych, ale również eleganckim wyglądem. Co więcej, dzięki wbudowanej baterii może służyć również jako mobilne centrum internetu nawet dla 32 urządzeń jednocześnie. czytaj więcej

Huawei HUAWEI i Microsoft zawarły porozumienie na temat współpracy w chmurze

Podczas HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju, HUAWEI i Microsoft podpisały porozumienie, w ramach którego aplikacje firmy z Redmond zostaną udostępnione w Huawei Cloud. Obie firmy chcą w ten sposób zainicjować współpracę w zakresie publicznej chmury, która zapewniłaby przedsiębiorstwom szeroki dostęp do nowoczesny rozwiązań. czytaj więcej

Huawei IFA 2017: Nowy kolor Honor 9 - zielonkawobłękitny odcień o nazwie Robin Egg Blue

Podczas targów elektroniki użytkowej IFA 2017, marka Honor zaprezentowała najnowszą wersję kolorystyczną smartfona Honor 9. Zielonkawobłękitny odcień o nazwie Robin Egg Blue wyznacza zupełnie nowe standardy w kolorystyce urządzeń tego typu. Honor pokazał również inne wiodące produkty, czyli modele Honor 9, Honor 9 Pro oraz Honor Magic. czytaj więcej

Huawei Honor łączy siły z Google Play, aby dodać graczom skrzydeł

Honor, marka smartfonów stworzona z myślą o pasjonatach rozwiązań cyfrowych, połączyła siły z Google Play. Celem tej współpracy jest zapewnienie użytkownikom smartfonów Honor 9, czyli najnowszego flagowego modelu tej marki, wyjątkowych doświadczeń podczas korzystania z mobilnej wersji gry „Transformers: Forged to Fight”. W 2017 roku tytuł ten został wybrany Grą Roku Google Play. czytaj więcej

Huawei Na polskim rynku zadebiutował Huawei P9 lite mini

Smartfon Huawei P9 lite mini jest kontynuacją znakomicie przyjmowanych produktów z serii lite. Urządzenie zostało wyposażone w podzespoły, zarezerwowane niedawno dla telefonów z wyższej półki – czytnik linii papilarnych, aparat z detekcją fazy oraz najnowszą odsłoną nakładki EMUI 5.1. czytaj więcej

Huawei Najnowszy serwer HUAWEI pobił rekord wydajności SPECpower_ssj® 2008

Firma Standard Performance Evaluation Corporation (SPEC) ogłosiła najnowsze wyniki SPECpower_ssj® 2008, czyli przeprowadzonego przez nią testu wydajności serwerów. Rozwiązanie HUAWEI – FusionServer 2288H V5 – uzyskało 13 398 punktów, zajmując 1. miejsce w aktualnym zestawieniu. Tym samym serwer Huawei pobił dotychczasowe rekordy uzyskane przez testowane wcześniej serwery. czytaj więcej

Huawei Huawei na drugim miejscu w Europie Centralnej i Wschodniej

Według analityków Canalys w drugim kwartale 2017 roku Huawei zajął drugie miejsce pod względem sprzedaży smartfonów w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma dostarczyła konsumentom 1.8 miliona urządzeń. Oznacza to, że do Huawei należy obecnie 12% rynku. czytaj więcej

Huawei Honor 8 Pro otrzymał nagrodę „EISA Smartfon Konsumentów 2017-2018”

Marka smartfonów Honor zdobyła kolejne trofeum. Podczas gali EISA (Europejskiego Stowarzyszenia Technik Audiowizualnych) wyróżniono ją prestiżową nagrodą „EISA Smartfon Konsumentów 2017-2018”. Stowarzyszenie określiło model Honor 8 Pro mianem „godnego hołdu złożonego innowacyjnym rozwiązaniom inżynierskim oraz doskonałej wydajności”. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 i Huawei Watch 2 z nagrodami EISA

Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych (EISA) doceniło Huawei Business Group. Specjaliści dostrzegli znakomitą jakość podwójnego aparatu w modelu Huawei P10, przyznając nagrodę w kategorii „EISA Aparat w smartfonie 2017-2018”. Huawei Watch 2 obwołano natomiast mianem „EISA Produkt ubieralny 2017-2018”. Nagrody potwierdzają zaangażowanie firmy Huawei w to, by dostarczać urządzenia o najwyższej jakości, świetnej konstrukcji i doskonałej wydajności. czytaj więcej

Huawei Huawei Histen - idealny dźwięk z Honora 9 dopasowany dla każdego

Honor 9 to nie tylko świetne podzespoły i elegancki wygląd. W najnowszym smartfonie zastosowano rozwiązania, które w 100% wykorzystują potencjał telefonu. Tak jest w przypadku technologii Huawei Histen, która odpowiada za zapewnienie idealnego dźwięku. czytaj więcej

Huawei HUAWEI na 83. miejscu najnowszej listy Top 100 Fortune 500

W tegorocznym zestawieniu Fortune 500, które opublikowano 20 lipca, HUAWEI zajął 83. miejsce, awansując z 129. pozycji. Przychód koncernu wyniósł 78,51 miliardów dolarów, dzięki czemu firma zadebiutowała w pierwszej setce globalnego rankingu. czytaj więcej

Huawei Wyjątkowa wakacyjna oferta Huawei - wybrane modele będą dostępne w promocyjnych cenach

Aby uczcić niewątpliwy sukces – ponad 1,5 miliona sztuk Huawei P8 lite, dostarczonych na polski rynek – firma Huawei zdecydowała się na przeprowadzenie specjalnej akcji sprzedażowej. Przez cały sierpień wybrane modele urządzeń Huawei będą dostępne w promocyjnych cenach. Flagowy smartfon Huawei P10 można kupić już za 2199zł, a ultrabook Huawei MateBook X za 4799zł. czytaj więcej

Huawei Huawei Y7 – nowa odsłona popularnej serii Y

Huawei przedstawia model Y7 – najnowszą odsłonę smartfona z niezwykle popularnej serii Y. Huawei Y7 przeznaczony jest dla użytkowników, którzy od telefonu oczekują niezawodności i długiego czasu działania. Pomoże w tym bateria o pojemności 4000mAh i technologia inteligentnego oszczędzania energii. Dopełnieniem smartfona jest świetny aparat z błyskawicznym autofocusem. czytaj więcej

Huawei Polska globalnym liderem sprzedaży Huawei P8 lite - ponad 1,5 miliona sztuk sprzedanych w Polsce

Huawei P8 lite, który na rynek trafił w 2015 roku, okazał się w Polsce prawdziwym sukcesem. Przez ostatnie dwa lata, Huawei dostarczył na polski rynek aż 1,55 miliona egzemplarzy tego modelu. Smartfon był hitem sprzedaży wśród ofert operatorów,
ale cieszył się popularnością również na otwartym rynku. czytaj więcej

Huawei Huawei i China Mobile wspólnie testują technologię koordynacji sieci w zakresie górnego i dolnego pasma 5G

Koncern HUAWEI, Instytut Badawczy China Mobile oraz spółka China Mobile Shanghai prowadzą wspólne testy nad koordynacją wysokiego i niskiego pasma w sieci 5G. czytaj więcej