Archiwalne

Telefony IP Yealink z certyfikatem operatora easyCALL

13.12.2010

Telefony internetowe marki Yealink, dystrybuowane w Polsce przez firmę VoIPoint, uzyskały certyfikat zgodności z systemem, operatora VoIP, easyCALL. To kolejne potwierdzenie wydajności biznesowych telefonów IP Yealink, oferujących dźwięk w jakości HD.

Najnowszy certyfikat potwierdza zgodność wszystkich modeli telefonów IP Yealink z systemem operatora easyCALL. Zgodność dotyczy także nowego Yealink DECT SIP-W52, którego polska premiera planowana jest na przełom 2010 i 2011 r.

„Z usług platformy easyCALL korzysta ponad 200 tys. abonentów co stawia ją wśród liderów polskiego rynku telefonii internetowej. Dzięki certyfikatowi zgodności z systemami operatora zarówno firmy jak i osoby prywatne mogą teraz dzwonić za minimalne stawki, korzystając z niezawodnych i atrakcyjnych dla oka telefonów IP Yealink. Operator easyCALL wybrał nasze telefony do certyfikacji ze względu na cechy ważne dla biznesu czyli bogatą funkcjonalność oraz przystępną cenę” – powiedział Tomasz Owczarek, dyrektor handlowy firmy VoIPoint, która jest jedynym autoryzowanym dystrybutorem produktów Yealink w Polsce.

Dużym atutem telefonów Yealink jest również polskie menu oraz energooszczędność (Power Over Ethernet).

Telefony SIP marki Yealink są dostosowane do potrzeb wymagających, biznesowych klientów. Urządzenia zapewniają znakomitą jakość dźwięku HD (High Definition), posiadają zaawansowane funkcje telefoniczne i współpracują z większością central IP (m.in. Avaya i Activis). Dzięki temu są one uniwersalne i umożliwiają szybką konfigurację. Urządzenia posiadają w Polsce dwuletnią gwarancję door-to-door.

źródło: VoIPoint

News Przenieś komunikację biznesową „w chmury”

Aby jak najsprawniej funkcjonować i odnieść sukces na rynku potrzebujesz skutecznych rozwiązań komunikacyjnych, najlepiej takich, które zapewnią nie tylko dostęp do nowoczesnych urządzeń, ale także do wydajnej platformy, która ułatwi codzienne zarządzanie i elastyczny model wdrożenia, dopasowany do potrzeb Twojej firmy i oczekiwań Twoich pracowników. Czy istnieje taka „magiczna” formuła? Marka Yeastar twierdzi, że jest nią połączenie centrali PBX w chmurze i platformy z usługami z zakresu Unified Communication zebranymi w elastyczne modele biznesowe. To wszystko, czego potrzebujesz do obsługi komunikacji biznesowej teraz w dystrybucji Impet Computers. czytaj więcej

News Efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla firm posiadających wirtualne biura i filie

Wybór rozwiązania telekomunikacyjnego VoIP dla małej lub średniej firmy wiąże się nie tylko z decyzją o tym, jaki model telefonu zainstalować np. w recepcji, a jaki lepiej sprawdzi się w magazynie. Aby użytkowanie wszystkich tych urządzeń było jak najbardziej komfortowe, a instalacja jak najprostsza, warto zwrócić uwagę również na kwestie uniwersalności i elastyczności danej oferty.

Dlatego warto wybierać rozwiązania kompatybilne z różnymi dostawcami SIP, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać możliwości płynące z tej technologii, połączyć aktualny system telefoniczny z siecią VoIP, a jednocześnie skutecznie zarządzać kosztami komunikacji w firmie. Dowiedz się więcej o tym jak unowocześnić procesy telekomunikacyjnie w firmie, dzięki zastosowaniu bramek VoIP marki Grandstream. czytaj więcej

News MŚP 2.0 – jak usprawnić komunikację w małej i średniej firmie?

Unowocześnienie procesu obsługi klientów, usprawnienie obiegu informacji, zwiększenie jakości i skuteczności działania to cele, jakie stawia sobie każda firma, bez względu na zasięg działania czy liczbę zatrudnionych pracowników. Zarządzający firmami z sektora MŚP szczególnie baczną uwagę zwracają na efektywność przy jednoczesnym obniżaniu kosztów. Szczególnie dzisiaj, w dobie pandemii, która wymusza digitalizację wielu procesów. Jak skutecznie się komunikować, jednocześnie dbając o firmowe wydatki? Odpowiedzią na te wyzwania są rozwiązania telekomunikacyjne VoIP oferowane przez Grandstream, czyli sprawdzony, znany na całym świecie system pozwalający małym i średnim przedsiębiorstwom korzystać z możliwości dostępnych kiedyś tylko dla dużych korporacji. czytaj więcej

News Co to jest SIP Trunk? Możliwości, cechy, jak skorzystać?

SIP Trunk w połączeniu z centralą telefoniczną umożliwia stworzenie systemu telefonii służącej do obsługi firmy. Czym jest SIP Trunk? Jest łączem telefonicznym zapewniającym komunikację pomiędzy firmą (jej pracownikami) i wszystkimi pozostałymi użytkownikami telefonii w kraju i za granicą. Buduje łączność dla wszystkich działów w firmie. czytaj więcej