Archiwalne

easyCALL: tanie rozmowy dla abonentów TP

18.06.2008

easyCALL świadczy usługi telefonii stacjonarnej dla dotychczasowych klientów Telekomunikacji Polskiej pod marką ekotel.

Operator - analogicznie jak w swojej podstawowej działalności, czyli telefonii VoIP - również i w przypadku klasycznej telefonii stacjonarnej zamierza konkurować swym głównym atutem, czyli niskimi cenami.

- W ekotelu klient nie musi instalować żadnych dodatkowych linii telefonicznych czy urządzeń, pozostaje przy dotychczasowej linii telefonicznej, może również korzystać z usług dotychczasowego dostawcy internetu - wyjaśnia Michał Jakubowski z easyCALL. - Ograniczyliśmy również do niezbędnego minimum formalności związane ze zmianą operatora. Osoba chcąca zmienić usługodawcę telefonii stacjonarnej na ekotel wypełnia przez internet umowę, drukuje ją, podpisuje a następnie wysyła do nas pocztą. Wkrótce potem może już korzystać z naszej oferty, czyli dużo tańszych niż w Telekomunikacji Polskich połączeń zarówno krajowych jak międzynarodowych - dodaje Michał Jakubowski.

W przeciwieństwie do usług oferowanych przez dużych, tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, użytkownik ekotel może samodzielnie na bieżąco kontrolować swoje połączenia. Poprzez internetowy panel administracyjny istnieje możliwość sprawdzania billingu połączeń - wybieranych numerów, czasów trwania, kosztów. Internetowy panel administracyjny umożliwia również zarządzanie pakietem usług dodanych - np. włączanie i wyłączanie prezentacji własnego numeru.

- Do korzystania z panelu administracyjnego wystarczy komputer z przeglądarką internetową i dostęp do Sieci. Naszym klientom udostępniliśmy między innymi szczegółowe zestawienia połączeń, możliwość ich filtrowania według zadanych parametrów - takich jak przedział czasowy, rodzaj czy kierunek połączeń - mówi Michał Jakubowski. - Dane bilingowe można również zapisywać jako pliki xls, czyli w formacie popularnego arkusza kalkulacyjnego Excel.

Billingi tworzone i aktualizowane są na bieżąco. Oznacza to, że koszt połączenia można sprawdzić on-line tuż po jego zakończeniu.

źródło: easyCALL

News Jak porównać oferty operatorów komórkowych?

Oferty operatorów komórkowych zapewniają podobne usługi, ale różnią się pod względem kosztów i zasad. Wybór operatora musi być dokonany indywidualnie. czytaj więcej

News Bezpieczna telefonia z ochroną Secure Mobile

Coraz większe zagrożenia w zakresie cyberbezpieczestwa powodują konieczność zabezpieczania urządzeń mobilnych w tym telefonów komórkowych, które stały się bankiem danych i narzędziem codziennych operacji.

W wielu badaniach w zakresie bezpieczeństwa dane pozyskane od klientów świadczą o coraz większym poziomie zagrożenia telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Koniec rezerwacji domen polskich

8 stycznia 2020 roku nastąpi zapowiadana na początku br. istotna zmiana w funkcjonowaniu domen polskich. Rejestr NASK zarządzający krajowym rozszerzeniem .pl przestaje oferować możliwość 14-dniowej rezerwacji domen. czytaj więcej