easyCALL, operator telefonii internetowej VoIP, podpisał umowę z Telekomunikacją Polską, na mocy której dane abonentów będą mogły być przekazywane do prowadzonego przez operatora dominującego spisu numerów telefonicznych.
- Każdy klient easyCALL może teraz udostępnić swoje dane w publicznym spisie abonentów telefonicznych, dostępnym w formie papierowych książek telefonicznych - mówi Michał Jakubowski. - Informacje u numerach telefonów naszych klientów będzie można również uzyskać w biurze numerów 118 913 - dodaje Michał Jakubowski.
Operacja przekazania danych do biura numerów dla klientów easyCALL jest bezpłatna, wymaga jednak wyrażenia na to zgody przez abonenta. W przypadku abonentów telefonii stacjonarnej ekotel zgoda taka wymaga jedynie ustnego wyrażenia odpowiedniej woli, w przypadku użytkowników telefonii internetowej zgoda odbywa się poprzez wypełnienie formularza na stronie WWW, wydrukowanie go, podpisanie i przesłanie do easyCALL.
- Jesteśmy pierwszym operatorem VoIP pozwalającym swoim klientom na umieszczenie danych w ogólnokrajowej książce telefonicznej. Dzięki temu możemy teraz zaoferować najbardziej zaawansowany funkcjonalnie zamiennik telefonu stacjonarnego - wyjaśnia Michał Jakubowski. - Telefon internetowy w easyCALL ma teraz wszystkie zalety telefonu stacjonarnego, łącząc je z najważniejszą cechą telefonii VoIP, czyli niskimi cenami - podsumowuje Jakubowski.
Telefonia internetowa w sieci easyCALL stanowi teraz pełny odpowiednik tradycyjnej telefonii stacjonarnej ponieważ pozwala na posiadanie własnego numeru telefonicznego, umożliwia prezentację danych abonenta w książce telefonicznej, pozwala na wykonywanie połączeń na numery alarmowe oraz umożliwia wysyłanie i odbieranie faksów - również za pomocą tradycyjnego faksu podłączonego do specjalnej bramki.
easyCALL zapowiada jednocześnie, że już wkrótce będzie możliwe przenoszenie numerów od innych operatorów - i to zarówno we wszystkich strefach, w których obecnie posiada numerację jak i w tych strefach, w których swoje usługi wprowadzi w najbliższym czasie. Abonenci mieszkający w strefach nieobsługiwanych przez easyCALL mogą zaś wybrać numerację niegeograficzną 0-39, na którą z dowolnego miejsca w kraju dzwoni się po stawce połączenia lokalnego.
źródło: easyCALL
News Nowości w Samsungu S25 Edge
Samsung Galaxy S25 Edge to długo wyczekiwany przedstawiciel serii Galaxy S, który wnosi świeżość nie tylko pod względem designu, ale przede wszystkim w kwestii funkcjonalności. Nowy smartfon to nie tylko „ładniejsza wersja poprzednika”, ale urządzenie naszpikowane technologiami AI, zaawansowaną fotografią i nowymi pomysłami na ułatwienie życia użytkownikom. Jeśli zastanawiacie się, czy warto przesiąść się na Galaxy S25 Edge, ten przewodnik pomoże Wam to rozstrzygnąć.1. Lepszy design i funkcjonalność
2. Galaxy AI i nowa jakość codzienności
3. Now Bar, Now Brief i dostęp bez blokady
4. Foto i wideo: Auto Trim, Photo Assist, Audio Eraser
5. Integracja z ekosystemem Galaxy czytaj więcej