Archiwalne

Kolejne strefy numeracyjne w easyCALL

07.01.2009

easyCALL wprowadza możliwość korzystania z publicznego numeru telefonu w kolejnych strefach numeracyjnych.

Nowe strefy numeracyjne to: krośnieńska (013), tarnowska (014), ciechanowska (023), ostrołęcka (029), piotrkowska (044), konińska (063), chełmska (082), bialskopodlaska (083), zamojska (084), łomżyńska (086) oraz suwalska (087). W dwóch wymienionych strefach - chełmskiej i łomżyńskiej - easyCALL wprowadza możliwość korzystania z lokalnej numeracji jako pierwszy operator telefonii internetowej.

- Stale poszerzamy grupę obsługiwanych przez nas stref lokalnych. Tym razem poszerzyliśmy zakres obsługiwanych przez nas stref numeracyjnych aż o jedenaście. Klienci decydujący się na numery w nowo uruchomionych strefach mogą oczywiście korzystać z pełnej palety naszych usług, czyli połączeń głosowych, faksowych, fax2mail, połączeń alarmowych czy możliwości dopisania do publicznych spisów abonentów telefonicznych - wyjaśnia Michał Jakubowski z easyCALL.

Po ostatnim poszerzeniu oferty numeracyjnej, easyCALL obsługuje aż 45 stref numeracyjnych. Operator już zapowiada dalsze poszerzenie swej oferty.

- W pierwszym kwartale tego roku w easyCALL, jako u jedynego operatora VoIP w Polsce, obsługiwane będą wszystkie strefy numeracyjne - deklaruje Michał Jakubowski. - Dzięki temu telefon internetowy w easyCALL będzie dostępny z lokalnym numerem dla wszystkich mieszkańców naszego kraju. Oferowane przez nas w standardowym pakiecie usługi dodane czynią z telefonii internetowej pełny funkcjonalny zamiennik tradycyjnego telefonu, wzbogacony jednak o główny atut telefonii internetowej, czyli bardzo niskie ceny połączeń - uzupełnia Michał Jakubowski.

easyCALL umożliwia także przenoszenie numerów od innych operatorów, we wszystkich strefach, w których obecnie posiada numerację. Abonenci którzy nie zamierzają korzystać z numerów lokalnych, mogą zaś w easyCALL wybrać numerację niegeograficzną 0-39, na którą z dowolnego miejsca w kraju dzwoni się po stawce połączenia lokalnego.

źródło: easyCALL

News Numer telefonu, który stanie się sukcesem Twojej firmy.

Sposobów oraz kanałów komunikacji z klientami jest wiele. Jednak najpopularniejszym rozwiązaniem pozostaje nadal telefon. Rozmowa telefoniczna ułatwia zdobycie klientom pożądanych informacji w zdecydowanie szybszy sposób – mówi Tomasz Kowalczyk Regionalny Kierownik Sprzedaży. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy? czytaj więcej