Archiwalne

PLAY sponsorem Polskiego Kongresu Reklamy

23.04.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

PLAY jest sponsorem strategicznym Polskiego Kongresu Reklamy, który odbędzie się 23 kwietnia 2007 r. Organizatorami kongresu jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Harvard Business Review.

Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: Kreatywność - nowe wyzwanie w zarządzaniu komunikacją marketingową i relacjami z klientem - stąd obecność PLAY - operatora telefonii komórkowej P4, który tworzy nowe standardy w dziedzinie komunikacji i multimediów.

Kongres skierowany jest do menedżerów odpowiedzialnych za marketing, reklamę, PR i relacje z klientami w firmach, agencjach reklamowych oraz domach mediowych.

„Uczestnicy, organizatorzy oraz goście specjalni kongresu to ludzie, którzy są kreatywni i innowacyjni w myśleniu, planowaniu i działaniu, czyli tacy, do których nam najbliżej. PLAY kieruje się podobną filozofią, dlatego zdecydowaliśmy się sponsorować kongres” - powiedział Jacek Hensler Chief Marketing Manager PLAY.

To kolejne prestiżowe wydarzenie branżowe, które sponsoruje PLAY. Operator był sponsorem gali kończącej drugą edycję projektu Superbrands Polska, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. Uroczysta gala odbyła się 19 kwietnia br. w hotelu Hilton w Warszawie.

źródło: PLAY

News eSIM nie tylko do smartfona. W jakich urządzeniach można zainstalować taką kartę?

Liczba osób korzystających z kart eSIM rośnie – i nic dziwnego! Dają one więcej możliwości niż tradycyjne karty. Można je przykładowo wykorzystywać także w innych urządzeniach, dzięki czemu dostęp do danych pochodzących ze smartfona, możliwość dzwonienia czy odczytywania SMS-ów dostępne są również na smartwatchach. Gdzie jeszcze można zainstalować kartę eSIM i co dzięki niej można zyskać? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rekordowy rok z WatchGuard: wzrosty, liczby i plany na przyszłość

W ubiegłym tygodniu cały #bakoteam spotkał się w Brnie (gdzie mieści się jedna z naszych spółek), by podsumować efekty pracy Bakotechu w 2024 roku. Wniosek nasunął się jeden – jest dobrze! Efekty są więcej niż zadowalające, a najbardziej cieszy nas ogromny rozwój dwóch producentów z naszego portfolio. Jednym z nich jest WatchGuard Technologies, a o drugim… napiszemy niebawem. Stay tuned! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Odkrywając trendy i możliwości w cyberbezpieczeństwie: strategia Fortry oczami Darrena Gale’a

Bakotech omawia z Darrenem Gale'em z Fortra perspektywy rozwoju rynku cyberbezpieczeństwa w Polsce, kluczowe rozwiązania oferowane przez firmę oraz wizję przyszłości w kontekście zmieniających się wyzwań technologicznych. W rozmowie poruszono również trendy w ochronie danych, ofensywnym bezpieczeństwie i strategii rozwoju Fortra. Wywiad rzuca światło na kierunki rozwoju firmy dostarczającej zaawansowane narzędzia wspierające organizacje w walce z cyberzagrożeniami. czytaj więcej

Play Czy Polacy bezpiecznie korzystają ze smartfonów? Badanie na zlecenie Play

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Play wśród polskich użytkowników smartfonów wynika, że aż 65% z nich płaci za zakupy w Internecie przy pomocy urządzeń mobilnych, 23% przy okazji transakcji podaje swój numer karty kredytowe. Z kolei z bankowości on-line przez smartfona korzysta już 66% posiadaczy urządzeń mobilnych. Jednocześnie, jak wynika z badania F-secure, zaledwie 37% użytkowników smartfonów pomyślało o tym, aby zabezpieczyć go jakimkolwiek programem antywirusowym. czytaj więcej