Archiwalne

PLAY sponsorem Polskiego Kongresu Reklamy

23.04.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

PLAY jest sponsorem strategicznym Polskiego Kongresu Reklamy, który odbędzie się 23 kwietnia 2007 r. Organizatorami kongresu jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Harvard Business Review.

Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: Kreatywność - nowe wyzwanie w zarządzaniu komunikacją marketingową i relacjami z klientem - stąd obecność PLAY - operatora telefonii komórkowej P4, który tworzy nowe standardy w dziedzinie komunikacji i multimediów.

Kongres skierowany jest do menedżerów odpowiedzialnych za marketing, reklamę, PR i relacje z klientami w firmach, agencjach reklamowych oraz domach mediowych.

„Uczestnicy, organizatorzy oraz goście specjalni kongresu to ludzie, którzy są kreatywni i innowacyjni w myśleniu, planowaniu i działaniu, czyli tacy, do których nam najbliżej. PLAY kieruje się podobną filozofią, dlatego zdecydowaliśmy się sponsorować kongres” - powiedział Jacek Hensler Chief Marketing Manager PLAY.

To kolejne prestiżowe wydarzenie branżowe, które sponsoruje PLAY. Operator był sponsorem gali kończącej drugą edycję projektu Superbrands Polska, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. Uroczysta gala odbyła się 19 kwietnia br. w hotelu Hilton w Warszawie.

źródło: PLAY

Play Większa swoboda w PLAY INTERNET

Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Play Czy Polacy bezpiecznie korzystają ze smartfonów? Badanie na zlecenie Play

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Play wśród polskich użytkowników smartfonów wynika, że aż 65% z nich płaci za zakupy w Internecie przy pomocy urządzeń mobilnych, 23% przy okazji transakcji podaje swój numer karty kredytowe. Z kolei z bankowości on-line przez smartfona korzysta już 66% posiadaczy urządzeń mobilnych. Jednocześnie, jak wynika z badania F-secure, zaledwie 37% użytkowników smartfonów pomyślało o tym, aby zabezpieczyć go jakimkolwiek programem antywirusowym. czytaj więcej