Archiwalne

Nowe pakiety bezpieczeństwa dla klientów neostrady tp

05.09.2008

Od września klienci neostrady tp mogą korzystać z nowych, o połowę tańszych narzędzi chroniących ich komputery przed zagrożeniami płynącymi z Internetu. Do wyboru są trzy pakiety firmy McAfee, zapewniające m.in. ochronę przed spamem, wirusami i atakami hakerów, a także bardziej zaawansowane zabezpieczenia, takie jak nadzór rodzicielski czy ochrona domowej sieci komputerowej.

Pakiety McAfee kosztują odpowiednio 4 zł (standardowy), 6 zł (plus) lub 7 zł (max) miesięcznie, w zależności od poziomu ochrony, jaką zapewniają.

Ponadto, w ramach promocji „bezpieczna neostrada", wszyscy klienci, którzy do 31 marca 2009 zamówią neostradę lub przedłużą umowę, otrzymają bezpłatnie jeden z pakietów McAfee. Podpisując umowę na 12, 24 lub 36 miesięcy, przez cały okres jej trwania będą mogli korzystać odpowiednio z pakietów: standardowego, plus lub max.

Pakiet standardowy - chroni komputer użytkownika przed wirusami, spamem i oszustami komputerowymi. Sprawia, że komputer jest niewidoczny dla hakerów, dzięki czemu znacząco utrudnia możliwość włamania.

Pakiet plus - dodatkowo zabezpiecza komputer zaporą sieciową (firewall), zapewnia ochronę komunikatorów, danych w komputerze i oferuje funkcję nadzoru rodzicielskiego, czyli kontrolę zawartości odwiedzanych stron i blokadę tych, które zawierają treści nieodpowiednie dla nieletnich.

Pakiet max - sprawdza ponadto linki w e-mailach i linki wysyłane za pośrednictwem komunikatorów, blokuje dostęp do niebezpiecznych stron, a ponadto chroni komputery podczas komunikacji wewnątrz sieci domowej.

Pakiety McAfee zastępują narzędzia firmy Panda, które TP oferowała klientom neostrady dotychczas w ramach usługi e-bezpieczeństwo. Można je zamówić przez Internet, w sklepie tp.pl. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje mailem instrukcję pobrania oprogramowania.

Nowe pakiety e-bezpieczeństwo to kolejne z cyklu działań TP zwiększających ochronę użytkowników neostrady tp. W czerwcu firma uruchomiła bezpłatną usługę „bezpieczny dostęp". Polega ona na blokowaniu portów, które najczęściej wykorzystują hakerzy do przejmowania kontroli nad komputerem.

źródło: TPSA

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Play Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora

Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wiosenne niespodzianki od Cyfrowego Polsatu – nawet 30 kanałów w prezencie

Cyfrowy Polsat przygotował dla swoich abonentów wiosenny prezent – to dostęp do nawet 30 kanałów bez dodatkowych opłat. Abonenci od pakietu Mini HD będą mogli korzystać z „otwartego okna” aż przez miesiąc – od 30 marca do 30 kwietnia br. Dostęp do kanałów możliwy będzie za pośrednictwem dekodera oraz na urządzeniach mobilnych z aktywną opcją ON THE GO w serwisie Cyfrowy Polsat GO. Z kolei klienci sieci Plus otrzymają możliwość oglądania aż 22 kanałów TV w największym serwisie rozrywki internetowej IPLA, w pakiecie IPLA Plus. czytaj więcej