Archiwalne

Nie płać za TV - nowa kampania Telefonii DIALOG

02.06.2009

Wczoraj pod hasłem „Nie płać za TV” ruszyła kampania reklamowa nowej promocji Telefonii DIALOG SA. Kampania dotyczy pakietu usług, w skład którego wchodzą cyfrowa telewizja z wypożyczalnią filmów na życzenie, internet i telefon.

Głównymi elementami działań promocyjnych są: outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, city lighty, airboardy i reklama na autobusach) oraz kampania internetowa (dedykowana mini strona, zestaw kreacji wykorzystanych na portalach, e-mailing oraz działania w wyszukiwarkach). Uzupełnieniem komunikacji są spoty radiowe.

– Głównym zadaniem kampanii jest wykreowanie obrazu nowego pakietu DIALOGu jako wydarzenia na rynku usług telekomunikacyjnych – wyjaśnia Romuald Mendelak, odpowiedzialny za komunikację marketingową w Telefonii DIALOG SA. – Koncepcja komunikacji opiera się na prostym i zdecydowanym przekazie „Nie płać za TV”. To właśnie "telewizja bez opłat" jest motorem sprzedaży nowego pakietu – dodaje.

Key Visual przekazu reklamowego zbudowany został na bazie nowoczesnego, dynamicznego layoutu z charakterystycznym motywem abstrakcyjnego strumienia energii wypływającego z ekranu telewizora. Przygotowano dwie wersje kreacji, stosowane równolegle w różnych mediach.

Kampania, która obejmuje obszary Polski w zasięgu sieci kablowej DIALOGu (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, śląskie oraz warmińsko-mazurskie) zakończy się 31 sierpnia 2009 r. 

źródło: Dialog

News Czym jest MIX BOX dla dziecka?

Każda okazja jest dobra, by sprezentować dziecku nowy telefon. MIX BOX od T-Mobile to oferta, dzięki której można zyskać nowoczesny smartfon z dobraną do niego ofertą MIX. Poznaj szczegóły oferty MIX BOX od T-Mobile. czytaj więcej

News Microsoft Office i 3 powody by go mieć

Microsoft Office to jeden z najbardziej znanych pakietów oprogramowania biurowego. Pierwsze wydanie na komputery PC miało swój debiut w 1990 roku. Dziś, po 22 latach MS Office nadal ma się dobrze i utrzymuje dominującą pozycję w sektorze programów biurowych. Programy będące składowymi MS Office znajdują zastosowanie tak w użytku biurowym, instytucji edukacyjnych, , jak i domowym. Jeśli nie wszystkie, to na pewno trzy aplikacje pakietu, które opisujemy później.

- Word — czyli edytor tekstów z pakietu Microsoft Office
- Excel — arkusze kalkulacyjne nie tylko dla księgowych
- Power Point — narzędzie do tworzenia prezentacji czytaj więcej

News Jak kupić telefon sprytniej niż dotychczas?

Chcesz kupić nowy telefon przez internet, ale boisz się zamówić go w niesprawdzonym jeszcze sklepie? Szukasz sposobu na tańsze zakupy, bez konieczności rezygnowania z wymarzonego modelu smartfona? Sprawdź, jak kupować tanio i rozsądnie. czytaj więcej

News Potencjalnie (nie)Bezpieczni dla Przedsiębiorców - ruszyła nowa kampania informacyjno-edukacyjna

Nieprzywiązywanie dostatecznej uwagi przez przedsiębiorców do ochrony przetwarzanych informacji jest jednym z największych zagrożeń dla danych osobowych - wynika z raportu „Co wiemy o ochronie danych” przygotowanego przez Fundację Wiedza To Bezpieczeństwo. Przedsiębiorcy nadal nie zdają sobie sprawy, jak cenne są posiadane i wykorzystywane przez nich na co dzień dane. Startująca kampania ma na celu zbudowanie świadomości wagi ochrony informacji i danych osobowych. Patronat honorowy nad działaniami objęło Ministerstwo Cyfryzacji. Akcję wspierają także: Microsoft, DHL Express, eRecruiter, LH.pl, Loando.pl, ODO 24, Tukan IT. czytaj więcej