Archiwalne

Mieszkanka Jeleniej Góry 100-tysięcznym internautą Dialogu

28.01.2008

100-tysięczny internauta Dialogu otrzymał od firmy wysokiej klasy laptop, by w pełni móc korzystać z zasobów i możliwości światowej sieci.

Rodzina Klientów Dialogu powiększa się każdego dnia. W tym gronie jest już przeszło pół miliona abonentów, z których co piąty korzysta z dostępu do Internetu DialNet. Dokładnie 100-tysięcznym klientem w sieci Dialog, u którego został uruchomiony domowy internet jest mieszkanka Jeleniej Góry 23-letnia Magdalena Harapin.

„Od dwóch lat korzystam z Internetu i coraz bardziej doceniam jego możliwości. Jako studentce laptop na pewno bardzo mi się przyda w mojej pracy naukowej i - co najważniejsze - gwarantuje mi mobilność” - mówi Magda Harapin, studentka Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

Od 2007r. Dialog jest firmą o zasięgu ogólnopolskim, korzystającąc zarówno z własnej jak i obcej infrastruktury. Obecnie - zgodnie z trendem rynkowym - usługi internetowe to przede wszystkim szerokie pasmo. Umowy na stały szerokopasmowy dostępu do Internetu DialNet podpisało już ponad 110 tysięcy abonentów.

Dialog był pierwszym w Polsce operatorem (już od czerwca 2006 roku), który oddzielił usługę dostępową od linii telefonicznej. Z oferty DialNet solo - pierwszego na polskim rynku naprawdę samodzielnego domowego internetu, bez konieczności posiadania telefonu i bez dodatkowych opłat za utrzymanie łącza – można korzystać już od 66 zł miesięcznie. Z kolei DialNet Global to oferta Dialogu dla klientów TP, świadczona w całej Polsce w oparciu o sieć tego operatora.

„Współczesny Internet daje niedoścignione, wspaniałe możliwości. Jest nam niezmiernie miło, że to właśnie studentka – osoba młoda i dynamiczna, ma dzisiaj swoje małe święto. Te cechy to także atrybuty Dialogu" - mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju.

źródło: Dialog

News 5 wskazówek, jak stworzyć szybką i zoptymalizowaną stronę internetową

Jeśli chcemy, żeby naszą stronę internetową odwiedzało jak najwięcej użytkowników i żeby łatwo było znaleźć ją w wyszukiwarce, powinniśmy zadbać o to, aby spełniała kryteria wymienione we Wskazówkach dla Webmasterów Google. czytaj więcej

News Co należy wziąć pod uwagę decydując się na zakup macierzy dyskowej lub serwera NAS?

Macierze dyskowe poprawiają bezpieczeństwo i szybkość zapisu danych. Rozwiązanie sprawdza się szczególnie w połączeniu z serwerami. Jak dopasować odpowiednie parametry techniczne? Na co zwrócić uwagę, decydując się na taki sprzęt? Przeczytaj nasze porady. czytaj więcej

News Jak kupić telefon sprytniej niż dotychczas?

Chcesz kupić nowy telefon przez internet, ale boisz się zamówić go w niesprawdzonym jeszcze sklepie? Szukasz sposobu na tańsze zakupy, bez konieczności rezygnowania z wymarzonego modelu smartfona? Sprawdź, jak kupować tanio i rozsądnie. czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej