Archiwalne

Kolejne strefy numeracyjne w easyCALL

07.01.2009

easyCALL wprowadza możliwość korzystania z publicznego numeru telefonu w kolejnych strefach numeracyjnych.

Nowe strefy numeracyjne to: krośnieńska (013), tarnowska (014), ciechanowska (023), ostrołęcka (029), piotrkowska (044), konińska (063), chełmska (082), bialskopodlaska (083), zamojska (084), łomżyńska (086) oraz suwalska (087). W dwóch wymienionych strefach - chełmskiej i łomżyńskiej - easyCALL wprowadza możliwość korzystania z lokalnej numeracji jako pierwszy operator telefonii internetowej.

- Stale poszerzamy grupę obsługiwanych przez nas stref lokalnych. Tym razem poszerzyliśmy zakres obsługiwanych przez nas stref numeracyjnych aż o jedenaście. Klienci decydujący się na numery w nowo uruchomionych strefach mogą oczywiście korzystać z pełnej palety naszych usług, czyli połączeń głosowych, faksowych, fax2mail, połączeń alarmowych czy możliwości dopisania do publicznych spisów abonentów telefonicznych - wyjaśnia Michał Jakubowski z easyCALL.

Po ostatnim poszerzeniu oferty numeracyjnej, easyCALL obsługuje aż 45 stref numeracyjnych. Operator już zapowiada dalsze poszerzenie swej oferty.

- W pierwszym kwartale tego roku w easyCALL, jako u jedynego operatora VoIP w Polsce, obsługiwane będą wszystkie strefy numeracyjne - deklaruje Michał Jakubowski. - Dzięki temu telefon internetowy w easyCALL będzie dostępny z lokalnym numerem dla wszystkich mieszkańców naszego kraju. Oferowane przez nas w standardowym pakiecie usługi dodane czynią z telefonii internetowej pełny funkcjonalny zamiennik tradycyjnego telefonu, wzbogacony jednak o główny atut telefonii internetowej, czyli bardzo niskie ceny połączeń - uzupełnia Michał Jakubowski.

easyCALL umożliwia także przenoszenie numerów od innych operatorów, we wszystkich strefach, w których obecnie posiada numerację. Abonenci którzy nie zamierzają korzystać z numerów lokalnych, mogą zaś w easyCALL wybrać numerację niegeograficzną 0-39, na którą z dowolnego miejsca w kraju dzwoni się po stawce połączenia lokalnego.

źródło: easyCALL