Archiwalne

GTS Energis dla VB Leasing Polska

24.02.2009

Spółka GTS Energis zawarła umowę z firmą VB Leasing Polska S.A., na mocy której będzie świadczyć usługi teleinformatyczne.

Usługi będą realizowane w pełnym zakresie, tzn. zarówno w obszarze komunikacji głosowej, jak również transmisji danych. Dzięki centralizacji usług, VB Leasing Polska SA obniży koszty telekomunikacyjne oraz uzyska możliwość bezpiecznej wymiany informacji.

Transmisja danych odbywać się będzie w technologii IP, w oparciu o usługę IP Solution MPLS. Zaprojektowane rozwiązanie zakłada połączenie wszystkich oddziałów VB Leasing Polska SA w jedną spójną, firmową sieć teleinformatyczną (WAN). Dzięki temu, pracownicy centrali i oddziałów firmy, zlokalizowani w różnych geograficznie biurach, będą mieli dostęp do tych samych zasobów informacyjnych. Ponadto, wydzielenie sieci firmowej od publicznego Internetu, zapewni najwyższy poziom bezpieczeństwa przesyłu danych.

W zakresie usług głosowych, wszystkie połączenia telefoniczne będą realizowane w oparciu o sieć GTS Energis.

Oprócz wymienionych powyżej usług, podjęto również działania, które zapewniają bezpieczeństwo i ciągłości pracy całego systemu teleinformatycznego – zastosowano nadmiarowość sprzętu oraz łącz.

źródło: GTS Energis

News Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX

Peoplefone Polska S.A. został złotym partnerem 3CX. Poziom GOLD w programie VoIP 3CX to jeden z rodzajów partnerstwa w pięciostopniowej hierarchii partnerów, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań 3CX. Niesie on duże korzyści dla klientów Peoplefone Polska S.A, którzy mogą nabyć oprogramowanie 3CX z opieką wykwalifikowanego zespołu. Tytuł jest potwierdzeniem kompetencji oraz doświadczenia i wysokiej jakości usług świadczonych klientom przez operatora telekomunikacyjnego. czytaj więcej

News Alternatywa dla poczty? Nadanie paczek kurierem!

Według opublikowanego w 2017 roku raportu "e-commerce w Polsce w 2017 roku, Gemius dla e-Commerce Polska" dostawa kurierem do domu albo do pracy (w której spędzamy często więcej czasu niż w domu, szczególnie w godzinach pracy kuriera) była najczęściej wybieraną spośród różnych form dostawy, na którą decydowało się 82% Polaków kupujących w sieci. Tych Polaków jest zresztą też coraz więcej. Według raportu Geminusa w 2017 roku przynajmniej jednego zakupu on-line dokonało 54% internautów, co było wzrostem o 6 pkt procentowych w porównaniu do roku poprzedniego. A według najnowszej wersji raportu w 2019 roku było ich już 62%, co jest wzrostem o kolejne 8 pkt procentowych w ciągu dwóch lat! czytaj więcej