Archiwalne

Do Hollywood z UPC

18.10.2010


UPC nagradza za lojalność w V edycji konkursu dla Klientów korzystających z 3 usług od 3 lat.

To kolejna, wyjątkowa edycja akcji lojalnościowej „3x3” zorganizowana przez UPC Polska. Tym razem operator zaprasza jubilatów do konkursu, w którym główną nagrodą jest wycieczka dla 4 osób do Hollywood ufundowana przez Universal Channel oraz 13th STREET Universal. Dodatkowo laureaci wygrać mogą ponad 200 innych nagród, wśród nich m.in. telewizor, laptop, kamerę, weekend w SPA oraz wiele atrakcyjnych niespodzianek zapewniających fascynującą rozrywkę. Konkurs “3x3” skierowany jest do Klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z potrójnej usługi UPC: telewizji, internetu i telefonu.

W podziękowaniu za lojalność, UPC Polska już po raz piąty zorganizowało konkurs dla tych Klientów, którzy od trzech lat korzystają z potrójnej usługi UPC. Wszystkie nagrody zostały ufundowane przez nadawców kanałów filmowych dostępnych w podstawowej ofercie Telewizji Cyfrowej UPC.

Nagroda główna w obecnym konkursie jubileuszowym jest niezwykła. Zwycięzca wyjedzie wraz z rodziną lub przyjaciółmi na tydzień do samego centrum świata filmowego – Hollywood. Kluczowym punktem programu wycieczki jest zwiedzanie Universal Studios, co będzie wspaniałą okazją do spotkania największych gwiazd filmowych.

Wśród nagród specjalnych znajdują się m.in. 46-calowy telewizor Full HD SONY od kanałów AXN, AXN Crime i AXN Sci-Fi, 2 zaproszenia dla dwóch osób na weekend w SPA ufundowane przez FOX Life, MacBook od Comedy Central, kamera SONY od ale kino!, przenośne DVD i maszynki do popcornu ufundowane przez FilmBox, ramki LCD na zdjęcia od Zone Romantica, okulary słoneczne Bolle ufundowane przez Sundance Channel HD, odtwarzacze MP4 RAVO ufundowane przez TV1000 i zestawy płyt DVD z kolekcji Kino Polska. Ponadto, uczestnicy konkursu mogą wygrać szereg ciekawych nagród od kanałów ale kino!, FilmBox, Zone Europa, Comedy Central i TCM.

Każdy jubileuszowy Klient otrzyma od UPC list z zaproszeniem do wielkiego konkursu. Do koperty dołączone będą także drobne upominki – notes magnetyczny na lodówkę oraz wieloletni kalendarz urodzinowy.

Reguły rozpoczynającej się właśnie zabawy są niezwykle proste: każdy jubileuszowy abonent, który wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/3x3 i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z tych wielu wyjątkowych nagród. Konkurs trwać będzie do 30 listopada b.r.

źródło: UPC

News Najlepszy router - na co zwracać uwagę podczas zakupu?

Router to najważniejsze urządzenie domowej sieci. Pozwala różnym urządzeniom połączyć się z siecią Wi-Fi. Aby jednak połączenie było prawidłowe, trzeba dysponować dobrym routerem. Wybór tego urządzenia staje się więc kwestią kluczową. Na jakie parametry zwracać uwagę podczas zakupu? Jakie urządzenie pozwala na podłączenie kilku innych jednocześnie? czytaj więcej

News Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy

Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcej

News UPC Polska ma najszybszy internet światłowodowy

W lutym odbył się kolejny ranking SpeedTest. UPC Polska okazała się najszybszym ogólnopolskim operatorem internetu światłowodowego. Średni wynik sieci UPC przekroczył poziom 150 Mb/s - czyli dwukrotnie wyższy wynik od średniej prędkości krajowej. czytaj więcej

UPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca

Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcej

UPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcej

UPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcej

UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów

Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcej

UPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home

Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcej