Archiwalne

Do Hollywood z UPC

18.10.2010


UPC nagradza za lojalność w V edycji konkursu dla Klientów korzystających z 3 usług od 3 lat.

To kolejna, wyjątkowa edycja akcji lojalnościowej „3x3” zorganizowana przez UPC Polska. Tym razem operator zaprasza jubilatów do konkursu, w którym główną nagrodą jest wycieczka dla 4 osób do Hollywood ufundowana przez Universal Channel oraz 13th STREET Universal. Dodatkowo laureaci wygrać mogą ponad 200 innych nagród, wśród nich m.in. telewizor, laptop, kamerę, weekend w SPA oraz wiele atrakcyjnych niespodzianek zapewniających fascynującą rozrywkę. Konkurs “3x3” skierowany jest do Klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z potrójnej usługi UPC: telewizji, internetu i telefonu.

W podziękowaniu za lojalność, UPC Polska już po raz piąty zorganizowało konkurs dla tych Klientów, którzy od trzech lat korzystają z potrójnej usługi UPC. Wszystkie nagrody zostały ufundowane przez nadawców kanałów filmowych dostępnych w podstawowej ofercie Telewizji Cyfrowej UPC.

Nagroda główna w obecnym konkursie jubileuszowym jest niezwykła. Zwycięzca wyjedzie wraz z rodziną lub przyjaciółmi na tydzień do samego centrum świata filmowego – Hollywood. Kluczowym punktem programu wycieczki jest zwiedzanie Universal Studios, co będzie wspaniałą okazją do spotkania największych gwiazd filmowych.

Wśród nagród specjalnych znajdują się m.in. 46-calowy telewizor Full HD SONY od kanałów AXN, AXN Crime i AXN Sci-Fi, 2 zaproszenia dla dwóch osób na weekend w SPA ufundowane przez FOX Life, MacBook od Comedy Central, kamera SONY od ale kino!, przenośne DVD i maszynki do popcornu ufundowane przez FilmBox, ramki LCD na zdjęcia od Zone Romantica, okulary słoneczne Bolle ufundowane przez Sundance Channel HD, odtwarzacze MP4 RAVO ufundowane przez TV1000 i zestawy płyt DVD z kolekcji Kino Polska. Ponadto, uczestnicy konkursu mogą wygrać szereg ciekawych nagród od kanałów ale kino!, FilmBox, Zone Europa, Comedy Central i TCM.

Każdy jubileuszowy Klient otrzyma od UPC list z zaproszeniem do wielkiego konkursu. Do koperty dołączone będą także drobne upominki – notes magnetyczny na lodówkę oraz wieloletni kalendarz urodzinowy.

Reguły rozpoczynającej się właśnie zabawy są niezwykle proste: każdy jubileuszowy abonent, który wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/3x3 i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z tych wielu wyjątkowych nagród. Konkurs trwać będzie do 30 listopada b.r.

źródło: UPC

News Rób super zdjęcia Samsungiem Galaxy A53 5G od T-Mobile

Kup smartfon Samsung Galaxy A53 5G i rób super zdjęcia. W aktualnej promocji kupisz smartfon nawet 500 zł taniej i otrzymasz dodatkowo słuchawki Samsung Galaxy Buds2. czytaj więcej

News Dlaczego warto korzystać z chmury?

Rośnie popularność chmury obliczeniowej. Firmy dostrzegają zalety korzystania z cloud computingu i doceniają morze możliwości, jakie oferują poszczególne rodzaje chmury. Zobacz, co dzięki temu możesz zyskać firma. czytaj więcej

News Bezpieczeństwo informacji podstawą prawidłowego działania firmy

Poufne dane i informacje to coś, od czego zależy nie tylko prawidłowe funkcjonowanie ale czasem byt przedsiębiorstwa. Konkurencja nie śpi i trzeba liczyć się z tym, że będzie próbowała przejąć klientów, poznać zasady działania, ukraść pomysły i know-how. czytaj więcej

News Zarządzanie firmową siecią w wielu lokalizacjach jednocześnie, nigdy nie było tak proste

Użytkownicy Internetu wymagają dzisiaj łatwego, szybkiego i nieograniczonego dostępu do sieci z wielu urządzeń równocześnie. To wyzwanie również dla przedsiębiorstw, szczególnie takich, które zarządzają narzędziami do komunikacji nawet tysięcy pracowników. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nowy standard łączności bezprzewodowej WiFi 6 i nowe urządzenia działające właśnie w tym standardzie, takie jak punkty dostępu Grandstream GWN7660, GWN7664 i GWN7660LR. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej