Archiwalne

Crowley wprowadza nowe narzędzie dla ISP

20.08.2010


Spółka Crowley Data Poland uruchomiła unikatowy na polskim rynku serwis Otwartaplatforma.pl. Dzięki jego możliwościom, firmy zajmujące się oferowaniem dostępu do sieci Internet (ISP), mogą usprawnić proces zarządzania swoimi usługami, w tym także połączeniami głosowymi. Dostęp do serwisu umożliwi im obsługę klientów w oparciu o narzędzia przygotowane przez zespół Telco Enabler CDP.

Polscy klienci biznesowi i indywidualni coraz chętniej decydują się na współpracę z jednym dostawcą zapewniającym szeroki wachlarz usług telekomunikacyjnych. Oczekują nie tylko niższych kosztów, ale także rozszerzania możliwości technicznych, uproszczenia obsługi i sprawnego serwisu. Korzyści dla obsługujących ich operatorów telekomunikacyjnych są równie oczywiste – to przede wszystkim możliwość rozszerzania pakietu świadczonych usług w oparciu o stabilną grupę klientów oraz optymalizacja wykorzystania zbudowanej infrastruktury. Aby ISP mogli sprawnie reagować na rosnące potrzeby klientów, potrzebują z drugiej strony dostępu do zaplecza technologicznego i specjalistycznej wiedzy (m.in. materiały handlowe, marketingowe, dokumenty porawne).

„Otwartaplatforma.pl to swego rodzaju panel administracyjny, umożliwiający wykorzystanie potencjału tkwiącego w usługach świadczonych przez CDP na rzecz ISP, np. dostępu do infrastruktury telekomunikacyjnej czy transmisji głosu. Usprawnienie bieżącego kontaktu, stały wgląd do szczegółowych informacji technicznych i handlowych oraz do wiedzy o klientach to kluczowe elementy naszej nowej metody wsparcia ISP. Serwis jest współtworzony przez załogę Telco Enabler – specjalnie stworzonego zespołu specjalistów Crowley Data Poland, który skupia się na potrzebach ISP. Jednym z zadań działu było opracowanie uniwersalnego rozwiązania, którym mogłyby posługiwać się wszystkie podmioty wykorzystujące naszą infrastrukturę do świadczenia usług telekomunikacyjnych”, powiedziała Agnieszka Jaworska, Dyrektor Marketingu w Crowley Data Poland. „Otwartaplatforma.pl to prosty w obsłudze serwis, umożliwiający ISP znaczną redukcję kosztów, między innymi poprzez uproszczenie współpracy z właścicielem infrastruktury i zastosowanie jego know-how we własnej działalności. Jednocześnie pomaga w zwiększaniu przychodów, zarówno na bazie już posiadanych klientów, jak i dzięki docieraniu z ofertą do nowych partnerów.”

Serwis Otwartaplatforma.pl skupia w jednym miejscu informacje i dokumenty wykorzystywane podczas świadczenia usług telekomunikacyjnych. Trafiają tam między innymi dane z panelu CRM (system relacji z klientami), panelu klienckiego (billing online, poczta głosowa), a także materiały zapewniające wsparcie w budowaniu oferty produktowej oraz obsługi serwisowej. Ponadto dostępna jest też pomoc formalno-prawna (m.in. wzory umów na świadczenie różnego rodzaju usług telekomunikacyjnych) oraz wewnętrzne materiały szkoleniowe CDP, dzięki którym pracownicy ISP skuteczniej rywalizują o nowe zlecenia.

„Naszą współpracę z partnerami biznesowymi budujemy w oparciu o dwa filary – stałe poszerzanie wachlarza rozwiązań technologicznych oraz wzmacnianie kompetencji działów wsparcia naszych klientów, w szczególności działu Telco Enabler” dodała Agnieszka Jaworska.

źródło: Crowley