Archiwalne

Crowley pozyskuje klientów na południu Polski

29.11.2007

Crowley Data Poland pozyskał nowe zamówienia z sektora klientów publicznych w Rzeszowie i Krakowie.

Crowley Data Poland coraz aktywniej walczy o klientów publicznych na południu Polski. W listopadzie firma zwyciężyła w przetargu organizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów na dostawę łącza internetowego wraz dzierżawą sprzętu oraz asystą techniczną przy obsłudze sieci. Umowa obejmuje świadczenie usług przez okres 12 miesięcy i opiewa na sumę 190 tys. PLN.

Crowley będzie także świadczyć usługi transmisji danych przez okres kolejnych dwóch lat dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, jak również wspierać Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie w zakresie korzystania z prywatnej sieci komputerowej łączącej jej placówki, zapewni mu także usługi bezpieczeństwa oraz łącza ISDN.

- Obecnie trwa boom na zamówienia publiczne w obszarze teleinformatyki mówi Artur Bosch, Dyrektor Sprzedaży w regionie południowym z Crowley Data Poland. Wiąże się to nie tylko z tradycyjnie intensywnym końcem roku i wykorzystaniem rezerw budżetowych, ale także większym dostępem do źródeł finansowania i wyższą aktywnością samorządów lokalnych. Crowley dał już się poznać na tym rynku jako rzetelny partner biznesowy oferujący konkurencyjne rozwiązania, więc nic dziwnego, ze nasze uczestnictwo w przetargach jest coraz bardziej skuteczne.

źródło: Crowley

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rekordowy rok z WatchGuard: wzrosty, liczby i plany na przyszłość

W ubiegłym tygodniu cały #bakoteam spotkał się w Brnie (gdzie mieści się jedna z naszych spółek), by podsumować efekty pracy Bakotechu w 2024 roku. Wniosek nasunął się jeden – jest dobrze! Efekty są więcej niż zadowalające, a najbardziej cieszy nas ogromny rozwój dwóch producentów z naszego portfolio. Jednym z nich jest WatchGuard Technologies, a o drugim… napiszemy niebawem. Stay tuned! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Odkrywając trendy i możliwości w cyberbezpieczeństwie: strategia Fortry oczami Darrena Gale’a

Bakotech omawia z Darrenem Gale'em z Fortra perspektywy rozwoju rynku cyberbezpieczeństwa w Polsce, kluczowe rozwiązania oferowane przez firmę oraz wizję przyszłości w kontekście zmieniających się wyzwań technologicznych. W rozmowie poruszono również trendy w ochronie danych, ofensywnym bezpieczeństwie i strategii rozwoju Fortra. Wywiad rzuca światło na kierunki rozwoju firmy dostarczającej zaawansowane narzędzia wspierające organizacje w walce z cyberzagrożeniami. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej