Archiwalne

20proc. wzrost Crowleya w 2008 roku

28.01.2009

Crowley Data Poland w 2008 roku zwiększył sprzedaż o 20% i planuje dalsze wzrosty w 2009 roku.

Crowley Data Poland dokonał pierwszych podsumowań wyników osiągniętych w 2008. Ze wstępnych szacunków wynika, że firma wygenerowała 20% wzrost przychodów w stosunku do roku poprzedniego, osiągając sprzedaż na poziomie 98,8 mln PLN. Również wskaźnik EBITDA jest wyższy o 31% i wyniósł 16,5 mln PLN.

Baza obsługiwanych przez Crowley klientów biznesowych powiększyła się w tym okresie o ponad 17% i na koniec grudnia 2007 zawierała blisko 5600 firm.

- W 2008 roku po raz kolejny daliśmy dowód swojej unikalnej kompetencji, jaką jest umiejętność generowania systematycznego wzrostu w oparciu o własne zasoby i sprawność organizacyjną - mówi Jarosław Roszkowski, Prezes Zarządu Crowley Data Poland. - Pomimo spowolnienia na rynku nasze plany pozostają ambitne. Zamierzamy kontynuować obraną ścieżkę wzrostu, poprzez zwiększenie efektywności i inwestycje w rozbudowę infrastruktury.

Plany na rok 2009 zakładają dalszy wzrost produktywności (mierzony wzrostem przychodów abonamentowych na pracownika o kolejne 30%), zwiększanie rentowności posiadanych klientów oraz kontynuację rozwoju niskokosztowych kanałów sprzedaży. Przyjęty budżet zakłada osiągnięcie przychodów na poziomie 110 mln PLN oraz większego o 25% wskaźnika EBITDA w kwocie 20 mln PLN.

Crowley Data Poland w przeciągu najbliższych dwóch lat zainwestuje ponad 10 mln PLN w uruchomienie usług szerokopasmowego dostępu radiowego w najnowszej technologii LMDS z szerokością kanału 28 MHz z innowacyjnie wdrożoną 64 wartościową modulacją, która automatycznie zmienia się w zależności od warunków pogodowych. 40% z poniesionych wydatków zostanie zrefundowanych z funduszy unijnych, które firma pozyskała w ramach Działania 4.4, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 2013. Firma rozpoczęła już wdrażanie tego projektu.

źródło: Crowley

Wiadomości firmowe Edukacja jako najskuteczniejsza forma obrony

Czy wiesz, że aż 88% naruszeń bezpieczeństwa wynika z błędów ludzkich? Nie z wadliwego oprogramowania czy nieznanych luk zero-day, ale z pozornie niewinnych działań – kliknięcia w złośliwy link albo wpisania danych logowania na fałszywej stronie. Dlatego właśnie coraz więcej firm sięga po rozwiązania takie jak Terranova Security od firmy Fortra, które koncentrują się na budowaniu świadomości i edukacji użytkowników. czytaj więcej

News Kto odpowiada za nieautoryzowane płatności? Twoje prawa jako klienta banku

Tylko w 2024 roku zgłoszono 334 tys. przypadków nieautoryzowanych transakcji płatniczych w bankowości elektronicznej i aplikacjach. Łącznie klienci stracili już ponad 500 mln złotych, które w łatwy sposób wpadły w ręce złodziei. Ale czy musiało tak być? Sprawdź, kto w takiej sytuacji ponosi odpowiedzialność i jakie masz prawa jako osoba poszkodowana. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bakotech rozszerza portfolio o nagradzane rozwiązania ThreatDown od Malwarebytes

Bakotech poszerza swoje portfolio o rodzinę rozwiązań ThreatDown firmy Malwarebytes, przejmując ich dystrybucję w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech. Produkty ThreatDown doskonale uzupełniają istniejące systemy zabezpieczeń, skutecznie wykrywając i neutralizując zagrożenia w czasie rzeczywistym. To partnerstwo stanowi kolejny krok w dostarczaniu kompleksowych i elastycznych rozwiązań cybersecurity, dostosowanych do dynamicznie zmieniających się potrzeb firm. czytaj więcej

News iPhone - smartfon, który zmienił świat

iPhone, ikoniczny produkt Apple, zrewolucjonizował rynek technologii mobilnej, zmieniając sposób, w jaki postrzegamy i korzystamy z telefonów komórkowych. Jego historia to nie tylko opowieść o ewolucji jednego urządzenia, ale również o przełomach technologicznych, które wpłynęły na całą branżę. Przyjrzyjmy się bliżej historii tego fenomenalnego urządzenia od jego początków do dzisiejszych czasów. czytaj więcej