Archiwalne

- Interactive Intelligence wprowadza nowe rozwiązanie do obsługi klientów mobilnych

01.06.2012

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, udostępnia nowe oprogramowanie, które pozwala przedsiębiorstwom i centrom kontaktowym szybko wdrażać aplikacje do obsługi klientów w wielu mobilnych urządzeniach, systemach operacyjnych i serwisach społecznościowych.

„Według ostatnich badań IDC, w pierwszym kwartale 2012 roku smartfony stanowiły niemal połowę sprzedanych telefonów komórkowych. Znamienne jest, że w porównaniu do pierwszego kwartału 2011 roku sprzedaż smartfonów wzrosła o ponad 18%, podczas gdy sprzedaż zwykłych telefonów komórkowych spadła o 47%. Polska może stać się najszybciej rozwijającym się rynkiem smartfonów w Europie Środkowo-Wschodniej” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Firmy, które chcą dotrzeć do nowych klientów, szczególnie z młodego pokolenia, muszą zapewnić im możliwość sprawnej komunikacji za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego stworzyliśmy Interaction Mobilizer™, który pozwala przedsiębiorstwom szybkie wdrażanie transakcyjnych aplikacji mobilnych dla różnych systemów operacyjnych.”

Interaction Mobilizer™ oferuje następujące funkcje:

  • Pozwala organizacjom tworzyć zaawansowane aplikacje samoobsługowe dla klientów, którzy używają telefonów iPhone, Android i Windows Phone, a także dla portali firmowych na Facebooku.
  • Ułatwia wdrażanie aplikacji mobilnych we wszystkich obsługiwanych urządzeniach mobilnych i serwisach społecznościowych, umożliwiając pisanie ich w niezależnym od urządzenia języku wysokiego poziomu.
  • Pozwala klientowi poprosić o oddzwonienie i otrzymywać okresowe powiadomienia o tym, kiedy może się spodziewać telefonu od konsultanta. Przyszłe wersje będą obsługiwać czat, wiadomości tekstowe i wideo.
  • Zapewnia skalowalną, przyjazną dla administratora architekturę, która może obsługiwać dowolną liczbę klientów mobilnych.
  • Integruje się dobrze z serwisami społecznościowymi, takimi jak Facebook i Twitter; pozwala na uwierzytelnianie użytkowników za pomocą Facebooka.

Interaction Mobilizer™ umożliwia firmom tworzenie pod własną marką aplikacji mobilnych służących samoobsłudze klientów, a następnie publikowanie ich w odpowiednim serwisie z aplikacjami (np. Android, Apple, Google, Microsoft) lub udostępnianie do pobrania z własnej strony internetowej. Klienci logują się do aplikacji za pomocą swojego identyfikatora z Facebooka albo hasła dostarczonego przez firmę. Jeśli funkcja samoobsługi nie wystarczy do rozwiązania problemu, użytkownik może poprosić o kontakt zwrotny przez telefon lub czat. Interaction Mobilizer przesyła prośbę do konsultanta call center wraz z szeregiem informacji o kliencie, takich jak jego nazwisko, rodzaj używanego urządzenia, przeglądane formularze lub produkty, a nawet współrzędne GPS. Prośby są kolejkowane i kierowane do konsultanta o odpowiednich umiejętnościach, zgodnie z regułami określonymi przez firmę.

„Samoobsługa to narzędzie bardzo doceniane przez konsumentów - powiedział Richard Snow, wiceprezes i dyrektor ds. badań w firmie Ventana Research. - Oceniamy jednak, ze niemal dwie trzecie klientów korzystających z samoobsługi ostatecznie inicjuje interakcję z konsultantem contact center. Skuteczne rozwiązanie do obsługi klientów mobilnych musi łączyć samoobsługę z pomocą na żywo”.

Interaction Mobilizer łatwo integruje się z korporacyjnymi systemami zaplecza. Umożliwia również dostęp do danych hostowanych w chmurach takich dostawców usług, jak Microsoft, Oracle/RightNow, Salesforce.com i inni.

Oprogramowanie ma być powszechnie dostępne w krajach anglojęzycznych pod koniec drugiego kwartału 2012 r. Wkrótce potem rozwiązanie zostanie zlokalizowane na potrzeby użytkowników z krajów Ameryki Łacińskiej, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Azji i Pacyfiku.

Interaction Mobilizer™ to rozwiązanie idealne dla średnich lub dużych przedsiębiorstw i centrów kontaktowych, które będzie oferowane za pośrednictwem globalnej sieci złożonej z ponad 300 resellerów Interactive Intelligence, a także w sprzedaży bezpośredniej.

źródło: Interactive Intelligence

News Telewizja mobilna – porównanie ofert dostawców telewizji

Telewizja mobilna to coraz popularniejszy sposób na to, żeby oglądać ulubione seriale, programy i wydarzenia na żywo. Dostawcy telewizji mobilnej proponują wiele opcji, dzięki czemu klient ma naprawdę duży wybór. Na co zwrócić uwagę wybierając najlepszą ofertę? czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej