Archiwalne

+ Seminarium Interactive Intelligence: “Co nowego w obsłudze klienta w 2015 r.”

16.01.2015

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca usług i oprogramowania komunikacji biznesowej, kolaboracji i obsługi klienta, zaprasza na bezpłatne e-seminarium “Co nowego w obsłudze klienta w 2015 r.” Seminarium, prowadzone w języku angielskim, odbędzie się we wtorek 27 stycznia o godz. 17.30. 

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników centrów kontaktowych, dyrektorów ds. obsługi klienta i innych osób odpowiedzialnych w firmach za relacje z klientami. Podczas trwającej 75 minut prezentacji omówione zostaną najnowsze trendy technologiczne w branży obsługi klienta, wielokanałowość interakcji, chmura, mobilność oraz optymalizacja zarządzania personelem.

Seminarium poprowadzi Ian Jacobs, starszy analityk w firmie Forrester Research oraz Tim Passios, wiceprezes marketingu rozwiązań w Interactive Intelligence. Po prezentacji nastąpi sesja pytań i odpowiedzi, w której wezmą udział tacy weterani branży jak Sheila McGee-Smith, założycielka McGee-Smith Analytics oraz Don Van Doren, założyciel i prezes Vanguard Communications.

“Rosnące wymagania konsumentów motywują centra obsługi do wdrażania zaawansowanych technologii zwiększających jakość świadczonych usług” – powiedział Tim Passios. – „W naszym seminarium omówimy technologie i aplikacje, które ułatwiają personalną i spójną obsługę klientów we wszystkich wykorzystywanych przez nich kanałach komunikacji.”

źródło: Interactive Intelligence

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

News Fifa 22 - najbardziej wyczekiwana gra sezonu!

Nie da się ukryć, że sympatycy poprzednich edycji Fify pokładają wielkie nadzieje w nowej grze. Czy słusznie? Z pełnym zaangażowaniem możemy stwierdzić, że twórcy gry przygotowali kilka niespodzianek dla sympatyków Fify. Technologia Hypermotion, nowe animacje, aktualizacja całych składów - to wszystko sprawia, że gracze z pewnością będą mieli okazje podziwiać wiele smaczków!

1. Jakie szczegóły odkryło EA sports na temat Fifa 22?
2. Konsole nowej generacji to przyjemność z rozgrywek nawet dla jednego gracza!
3. Co nowego w Fifa Ultimate Team i Volta? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wideokonferencje bez ograniczeń i suwerenność cyfrowa? Z innovaphone IP6013 wszystko na jednej platformie

Nowa brama VoIP IP6013 firmy innovaphone AG z Sindelfingen (Niemcy), specjalisty w dziedzinie rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, nie ma prawie nic wspólnego z bramami VoIP poprzednich generacji. Zamiast tego jest to zunifikowana platforma Unified Communications z funkcjonalnością PBX i zintegrowanym serwerem konferencyjnym, która umożliwia użytkownikom jednym kliknięciem dostęp do wszystkich ważnych narzędzi komunikacyjnych - czatu, statusu obecności, konferencji, poczty głosowej, udostępnia czytaj więcej

News Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy

Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcej