Archiwalne

- Cisco otwiera Global Support Center w Krakowie

31.05.2012

Najnowocześniejsze rozwiązania do współpracy i komunikacji, w tym Cisco TelePresence®, połączą centrum w Krakowie z partnerami, klientami i innymi oddziałami Cisco.

Firma Cisco poinformowała o otwarciu Cisco Global Support Center w Krakowie. Centrum zostanie włączone w globalną sieć podobnych ośrodków, w ramach której będzie świadczyć usługi zarówno klientom wewnętrznym, jak i zewnętrznym, w tym takim działom firmy Cisco, jak Cisco Services i dział finansowy, a także będzie wspierać działalność operacyjną firmy.

Cisco Global Support Center w Krakowie należy do sieci centrów wsparcia obejmującej swoim zasięgiem wszystkie kontynenty. Zajmie się ono obsługą klientów firmy Cisco z regionu Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Rosji (EMEAR).

Pierwsza grupa pracowników Centrum już została zatrudniona. Do 1 sierpnia 2012 liczba zatrudnionych powinna wynieść ok. 80 osób.

Centrum wsparcia, mające siedzibę w krakowskiej dzielnicy Podgórze, zostało wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania do współpracy i komunikacji, takie jak Cisco TelePresence®.

Umożliwią one krakowskiemu zespołowi prowadzenie wirtualnej komunikacji twarzą w twarz z innymi pracownikami firmy Cisco za pośrednictwem globalnej sieci składającej się z ponad tysiąca urządzeń Cisco TelePresence Suite® zainstalowanych w 270 głównych miastach 70 krajów. Dzięki możliwości zestawiania połączeń z urządzeniami Cisco TelePresence zainstalowanymi w innych przedsiębiorstwach i instytucjach, w wirtualnych konferencjach mogą także brać udział klienci i partnerzy firmy Cisco.

źródło: Cisco

News Technologia Plasmacluster w oczyszczaczach powietrza - czy to bezpieczne?

Nowe technologie to zazwyczaj skuteczne rozwiązania, które sprawdzają się w wielu branżach. W dzisiejszym artykule skupimy się na problemie z zanieczyszczeniami unoszącymi się w powietrzu. czytaj więcej

News Zarządzanie firmową siecią w wielu lokalizacjach jednocześnie, nigdy nie było tak proste

Użytkownicy Internetu wymagają dzisiaj łatwego, szybkiego i nieograniczonego dostępu do sieci z wielu urządzeń równocześnie. To wyzwanie również dla przedsiębiorstw, szczególnie takich, które zarządzają narzędziami do komunikacji nawet tysięcy pracowników. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nowy standard łączności bezprzewodowej WiFi 6 i nowe urządzenia działające właśnie w tym standardzie, takie jak punkty dostępu Grandstream GWN7660, GWN7664 i GWN7660LR. czytaj więcej

News Szybki internet w Krakowie – który wybrać?

Mieszkańcy Krakowa mają do wyboru liczne oferty internetu stacjonarnego. Jak w gąszczu operatorów wybrać tego najlepszego? czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej