Archiwalne

Największe globalne wdrożenie systemu Cisco TelePresence

20.04.2010


Firmy Bank of America i Cisco poinformowały o podpisaniu umowy dotyczącej wdrożenia największej sieci systemów Cisco TelePresence. Do końca roku w oddziałach banku na całym świecie zostanie zainstalowana pierwsza część systemu, licząca 200 urządzeń.

Rozwiązanie Cisco TelePresence wykorzystuje transmisję obrazu i dźwięku w wysokiej rozdzielczości w celu zapewnienia komfortu kontaktu osobistego. Obraz uczestników wyświetlany przy wirtualnym stole konferencyjnym jest naturalnej wielkości. Dzięki temu użytkownicy mają wrażenie, że wszystkie rozmawiające osoby przebywają w tym samym pomieszczeniu.

Bank wykorzysta tę nowatorską technologię do udoskonalenia komunikacji ze współpracownikami oraz zespołami. W tym celu pracownicy banku na całym świecie uzyskają dostęp do najwyższej klasy systemu do prowadzenia spotkań wirtualnych.

Marc Gordon, dyrektor ds. technicznych w Bank of America, powiedział, że wdrożenie systemu Cisco TelePresence zapewni bankowi istotne i trwałe korzyści. „Globalne wdrożenie systemu Cisco TelePresence umożliwi bardziej efektywną współpracę i integrację, a my udostępnimy nasz pełen potencjał klientom na całym świecie” — powiedział Gordon. „Wdrożenie tego rozwiązania świadczy o naszym zaangażowaniu w wykorzystanie innowacyjnych technologii do realizacji rzeczywistych możliwości biznesowych”.

„Technologia pomoże współpracownikom poprawić równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, zapewniając elastyczne możliwości komunikacji, a w niektórych przypadkach umożliwi także ograniczenie potrzeby odbywania podróży. System TelePresence nie tylko pomaga ograniczyć podróże, lecz także wspiera nasze zaangażowanie w walce ze zmianami klimatycznymi”.

Rozwiązanie Cisco TelePresence wykorzystuje istniejącą w banku sieć do stworzenia wszechstronnego systemu osobistej komunikacji oraz zapewnia następujące korzyści:

  • łatwe tworzenie harmonogramów — spotkania można zaplanować bez rozmowy telefonicznej i bez pomocy informatyków;
  • elementy sterujące w pomieszczeniach są intuicyjne i łatwe w obsłudze;
  • aplikacje ułatwiające współpracę są gotowe do pracy;
  • podczas jednego połączenia mogą spotykać się uczestnicy z 48 lokalizacji;
  • użytkownicy mogą łatwo tworzyć i udostępniać wysokiej jakości nagrania wideo.

System Cisco TelePresence zostanie nowym standardowym wyposażeniem pomieszczeń do wideokonferencji w Bank of America. Bank wdroży różne konfiguracje rozwiązania, między innymi urządzenia przeznaczone do prowadzenia spotkań biznesowych z udziałem 6 uczestników w każdym pomieszczeniu, a także urządzenia obsługujące nawet 18 rozmówców.

Bank of America obecnie korzysta z 28 systemów Cisco TelePresence, które są przeznaczone do obsługi spotkań współpracowników i szkoleń.

Zgodnie z umową na usługi zarządzane Bank of America zyska wiele korzyści:

  • Proste rozpowszechnianie i zarządzanie: Usługi zarządzane umożliwiają bankowi szybkie wdrożenie systemu TelePresence oraz, zgodnie z postanowieniami umowy, uzyskanie kompletnej obsługi ze strony firmy Cisco. Cisco zainstaluje oraz zapewni wsparcie, odświeżanie i serwis sprzętu TelePresence. Ponadto firma będzie świadczyć usługi aktywnego monitorowania, pomocy technicznej i concierge.
  • Wykorzystanie istniejącej infrastruktury: Bank of America może korzystać z własnych urządzeń i sieci szkieletowej.
  • Współpraca między przedsiębiorstwami: Firma Cisco we współpracy z certyfikowanymi partnerami i usługodawcami umożliwi współpracownikom Bank of America korzystanie z systemu Cisco TelePresence do prowadzenia spotkań z zewnętrznymi współpracownikami, którzy już posiadają tę technologię.

Gordon opisał tę umowę jako obustronnie korzystną. „Dzięki tej wyjątkowej współpracy Bank of America i jego wspólnicy mogą korzystać z zalet technologii firmy Cisco umożliwiającej odbywanie globalnych wideokonferencji, a Cisco zyskuje możliwość ustawicznego doskonalenia systemu TelePresence dzięki zarządzaniu nim w środowisku globalnym”.

Marthin De Beer, wiceprezes działu nowych technologii w Cisco, powiedział: „Model usług zarządzanych, podobny do rozwiązań standardowo dostępnych u certyfikowanych partnerów handlowych firmy Cisco, zapewnia takim przedsiębiorstwom, jak Bank of America możliwość szybkiego wdrażania systemu Cisco TelePresence oraz natychmiastowego czerpania korzyści oferowanych przez współpracę wirtualną”.

„Firma Cisco cieszy się na rozszerzenie współpracy z Bank of America i pragnie pomóc współpracownikom banku w korzystaniu z nowatorskiej technologii współpracy, dzięki której można efektywnie i wydajnie połączyć zespoły przebywające nawet w najbardziej odległych miejscach na świecie”.

źródło: Cisco

Wiadomości firmowe Cisco i NetApp wspierają transformację cyfrową

Nowy produkt FlexPod SF to element infrastruktury konwergentnej, który ułatwia przeprowadzenie transformacji cyfrowej dzięki wysokiej wydajności, dużej niezawodności, elastycznym opcjom programowania oraz poziomej skalowalności niezbędnej w środowiskach obsługujących wiele podmiotów biznesowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cisco i NetApp wspierają transformację cyfrową

Nowy produkt FlexPod SF to element infrastruktury konwergentnej, który ułatwia przeprowadzenie transformacji cyfrowej dzięki wysokiej wydajności, dużej niezawodności, elastycznym opcjom programowania oraz poziomej skalowalności niezbędnej w środowiskach obsługujących wiele podmiotów biznesowych. czytaj więcej

News Systemy płatności online - poradnik dla niezdecydowanych

Różnorodność kanałów płatności e-commerce utrudnia wybór najlepszych rozwiązań dla sklepu internetowego, ale stwarza też sporo możliwości. Z pewnością warto stawiać na popularne metody płatności, które będą najmniej problematyczne dla klientów. W artykule opowiemy o tym, które rozwiązania są szczególnie cenione wśród konsumentów. Wśród kryteriów selekcji warto też wyróżnić wygodę użytkowania, bezpieczeństwo, przejrzyste zasady, łatwość integracji z e-sklepem czy system raportowania. czytaj więcej

News Program ERP. Nieunikniona inwestycja w nową jakość

Każdy przedsiębiorca chce, aby prowadzona przez niego firma nieustannie się rozwijała. Warto mieć jednak na uwadze że wzrost liczby klientów i pracowników niesie ze sobą nowe wyzwania, związane z efektywnym zarządzaniem dostępnymi zasobami. Jaką rolę odgrywa wtedy odpowiednio dobrane oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa? czytaj więcej

News HAWE Telekom realizuje dla NASK budowę części Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

HAWE Telekom i NASK podpisały umowę na dostawę pięciu łączy transmisji danych dla Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej (OSE). W ramach współpracy HAWE Telekom dostarczy łącza do następujących miast: Ełku, Gorzowa Wielkopolskiego, Konina, Olsztyna i Poznania, co stanowi 20% łączy objętych postępowaniem przetargowym. czytaj więcej