innovaphone opublikowała raport na temat redundancji
Wiadomości firmowe

innovaphone opublikowała raport na temat redundancji

13.03.2018
Czy infrastruktura komunikacyjna w Twojej firmie jest wystarczająco bezpieczna i posiada mechanizmy zabezpieczające na wypadek awarii?
Efektywny system komunikacyjny stanowi podstawę prawidłowego funkcjonowania firmy i jest jednym z najważniejszych elementów, które odpowiedzialne są za przepływ informacji, a także kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Przerwa w komunikacji może mieć zatem duży wpływ na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa. Nawet jeśli awaria dotyczy tylko części komunikacji (takich jak konsola operatora lub integracja z systemem CRM), ma to ogromny wpływ na efektywność i wydajność pracowników oraz skuteczność ich pracy. Raport innovaphone (z listą kontrolną) zawiera m.in. odpowiedź na pytanie, jakie aspekty należy wziąć pod uwagę podczas wyboru systemu redundantnego: • Czy w razie awarii systemu, komponenty o znaczeniu krytycznym zagrażają kluczowym procesom w firmie? • Jakie przerwy w pracy z powodu awarii systemu są ewentualnie do zaakceptowania? • Jakie rodzaje ryzyka należy wziąć pod uwagę? • Koncepcje systemu awaryjnego i wymagane zasoby • Jakie koncepcje redundancji oferują producenci i integratorzy? • Kto jest odpowiedzialny za zapewnienie redundancji? Zapraszamy do pobrania bezpłatnego raportu innovaphone.

Wiadomości firmowe innovaphone przeprowadziła w firmie NOVOL stopniową migrację do VoIP z zachowaniem dotychczasowej infrastruktury DECT

Firma NOVOL została założona w 1978 roku i jest największym w Polsce producentem rozwiązań dla lakiernictwa samochodowego. NOVOL dystrybuuje na szeroką skalę produkty do państw z Europy Zachodniej, Wschodniej, Australii, Nowej Zelandii, na Bliski Wschód oraz do Afryki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“

Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone przeprowadziła w firmie NOVOL stopniową migrację do VoIP z zachowaniem dotychczasowej infrastruktury DECT

Firma NOVOL została założona w 1978 roku i jest największym w Polsce producentem rozwiązań dla lakiernictwa samochodowego. NOVOL dystrybuuje na szeroką skalę produkty do państw z Europy Zachodniej, Wschodniej, Australii, Nowej Zelandii, na Bliski Wschód oraz do Afryki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“

Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowych

Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowych

Sindelfingen, 30 lipca 2025 r. – innovaphone zostało zintegrowane jako rozwiązanie głosowe z ekosystemem Nokia przeznaczonym do zastosowań przemysłowych. Dzięki tej współpracy firmy mogą teraz wykorzystywać prywatną technologię bezprzewodową 4.9/LTE i 5G do komunikacji w czasie rzeczywistym na terenie swoich kampusów. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“

Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcej

F5 Networks Raport F5 “Przyszłość aplikacji” zapowiada radykalną zmianę w społeczeństwie

Jakie trendy w projektowaniu aplikacji mobilnych będą miały największy wpływ na społeczeństwo? Firma F5 Networks opublikowała raport na temat przyszłości aplikacji i ich oddziaływania na nas. czytaj więcej