Czy infrastruktura komunikacyjna w Twojej firmie jest wystarczająco bezpieczna i posiada mechanizmy zabezpieczające na wypadek awarii?
Efektywny system komunikacyjny stanowi podstawę prawidłowego funkcjonowania firmy i jest jednym z najważniejszych elementów, które odpowiedzialne są za przepływ informacji, a także kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Przerwa w komunikacji może mieć zatem duży wpływ na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa. Nawet jeśli awaria dotyczy tylko części komunikacji (takich jak konsola operatora lub integracja z systemem CRM), ma to ogromny wpływ na efektywność i wydajność pracowników oraz skuteczność ich pracy. Raport innovaphone (z listą kontrolną) zawiera m.in. odpowiedź na pytanie, jakie aspekty należy wziąć pod uwagę podczas wyboru systemu redundantnego: • Czy w razie awarii systemu, komponenty o znaczeniu krytycznym zagrażają kluczowym procesom w firmie? • Jakie przerwy w pracy z powodu awarii systemu są ewentualnie do zaakceptowania? • Jakie rodzaje ryzyka należy wziąć pod uwagę? • Koncepcje systemu awaryjnego i wymagane zasoby • Jakie koncepcje redundancji oferują producenci i integratorzy? • Kto jest odpowiedzialny za zapewnienie redundancji? Zapraszamy do pobrania bezpłatnego raportu innovaphone.
Wiadomości firmowe innovaphone przeprowadziła w firmie NOVOL stopniową migrację do VoIP z zachowaniem dotychczasowej infrastruktury DECT
Firma NOVOL została założona w 1978 roku i jest największym w Polsce producentem rozwiązań dla lakiernictwa samochodowego. NOVOL dystrybuuje na szeroką skalę produkty do państw z Europy Zachodniej, Wschodniej, Australii, Nowej Zelandii, na Bliski Wschód oraz do Afryki. czytaj więcejWiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“
Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcejWiadomości firmowe innovaphone przeprowadziła w firmie NOVOL stopniową migrację do VoIP z zachowaniem dotychczasowej infrastruktury DECT
Firma NOVOL została założona w 1978 roku i jest największym w Polsce producentem rozwiązań dla lakiernictwa samochodowego. NOVOL dystrybuuje na szeroką skalę produkty do państw z Europy Zachodniej, Wschodniej, Australii, Nowej Zelandii, na Bliski Wschód oraz do Afryki. czytaj więcejWiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“
Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcejWiadomości firmowe Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowych
Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowychSindelfingen, 30 lipca 2025 r. – innovaphone zostało zintegrowane jako rozwiązanie głosowe z ekosystemem Nokia przeznaczonym do zastosowań przemysłowych. Dzięki tej współpracy firmy mogą teraz wykorzystywać prywatną technologię bezprzewodową 4.9/LTE i 5G do komunikacji w czasie rzeczywistym na terenie swoich kampusów. czytaj więcej