innovaphone opublikowała raport na temat redundancji
Wiadomości firmowe

innovaphone opublikowała raport na temat redundancji

13.03.2018
Czy infrastruktura komunikacyjna w Twojej firmie jest wystarczająco bezpieczna i posiada mechanizmy zabezpieczające na wypadek awarii?
Efektywny system komunikacyjny stanowi podstawę prawidłowego funkcjonowania firmy i jest jednym z najważniejszych elementów, które odpowiedzialne są za przepływ informacji, a także kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Przerwa w komunikacji może mieć zatem duży wpływ na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa. Nawet jeśli awaria dotyczy tylko części komunikacji (takich jak konsola operatora lub integracja z systemem CRM), ma to ogromny wpływ na efektywność i wydajność pracowników oraz skuteczność ich pracy. Raport innovaphone (z listą kontrolną) zawiera m.in. odpowiedź na pytanie, jakie aspekty należy wziąć pod uwagę podczas wyboru systemu redundantnego: • Czy w razie awarii systemu, komponenty o znaczeniu krytycznym zagrażają kluczowym procesom w firmie? • Jakie przerwy w pracy z powodu awarii systemu są ewentualnie do zaakceptowania? • Jakie rodzaje ryzyka należy wziąć pod uwagę? • Koncepcje systemu awaryjnego i wymagane zasoby • Jakie koncepcje redundancji oferują producenci i integratorzy? • Kto jest odpowiedzialny za zapewnienie redundancji? Zapraszamy do pobrania bezpłatnego raportu innovaphone.

Wiadomości firmowe Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowych

Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowych

Sindelfingen, 30 lipca 2025 r. – innovaphone zostało zintegrowane jako rozwiązanie głosowe z ekosystemem Nokia przeznaczonym do zastosowań przemysłowych. Dzięki tej współpracy firmy mogą teraz wykorzystywać prywatną technologię bezprzewodową 4.9/LTE i 5G do komunikacji w czasie rzeczywistym na terenie swoich kampusów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Europejska alternatywa: Inteligentne europejskie rozwiązanie zamiast dominacji globalnych gigantów technologicznych

Sindelfingen, 26 czerwca 2025 – Inicjatywa „BuyFromEU” dynamicznie zyskuje na sile w całej Europie, inspirując przedsiębiorstwa do wyboru europejskich dostawców. Przekaz jest jasny: na naszym kontynencie istnieją realne alternatywy dla produktów globalnych gigantów technologicznych. Doskonałym przykładem jest ekosystem myApps firmy innovaphone – platforma do komunikacji biznesowej i cyfrowej współpracy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone Projects: Efektywne zarządzanie projektami dla maksymalnej produktywności

Efektywna organizacja pracy, zoptymalizowany przepływ zadań

Sindelfingen, 06 maja 2025 – Efektywna komunikacja i płynna współpraca w zespołach są kluczem do sukcesu firmy. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, innovaphone wprowadza na rynek Projects – innowacyjne, elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które umożliwia transparentne planowanie, oszczędne wykorzystanie zasobów oraz precyzyjną dokumentację. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowe aplikacje biznesowe innovaphone rewolucjonizują współpracę i zarządzanie

Nowa wersja oprogramowania zwiększa wydajność pracy zespołowej

Sindelfingen, 24 kwietnia 2025 – innovaphone, wiodący dostawca nowatorskich rozwiązań w dziedzinie cyfrowej komunikacji korporacyjnej, systematycznie wzbogaca swoje portfolio aplikacji biznesowych. Celem jest uczynienie współpracy wewnątrz organizacji i poza nią jeszcze bardziej intuicyjną, wydajną i komfortową. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji

Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bezpieczny, skalowalny i redundantny system komunikacyjny jest niezbędny na pełnym morzu - innovaphone PBX z myApps otrzymał certyfikat DNV

Dzięki swojej solidności i niezawodności rozwiązania komunikacyjne innovaphone są już szeroko stosowane w wymagającym sektorze morskim. Po otrzymaniu uznanego na całym świecie certyfikatu DNV TAA0000252 dla komponentów sprzętowych, cały system komunikacyjny innovaphone PBX z myApps uzyskał teraz certyfikat DNV zgodnie z TAA00003DD. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking

Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App

Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowych

Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowych

Sindelfingen, 30 lipca 2025 r. – innovaphone zostało zintegrowane jako rozwiązanie głosowe z ekosystemem Nokia przeznaczonym do zastosowań przemysłowych. Dzięki tej współpracy firmy mogą teraz wykorzystywać prywatną technologię bezprzewodową 4.9/LTE i 5G do komunikacji w czasie rzeczywistym na terenie swoich kampusów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Europejska alternatywa: Inteligentne europejskie rozwiązanie zamiast dominacji globalnych gigantów technologicznych

Sindelfingen, 26 czerwca 2025 – Inicjatywa „BuyFromEU” dynamicznie zyskuje na sile w całej Europie, inspirując przedsiębiorstwa do wyboru europejskich dostawców. Przekaz jest jasny: na naszym kontynencie istnieją realne alternatywy dla produktów globalnych gigantów technologicznych. Doskonałym przykładem jest ekosystem myApps firmy innovaphone – platforma do komunikacji biznesowej i cyfrowej współpracy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone Projects: Efektywne zarządzanie projektami dla maksymalnej produktywności

Efektywna organizacja pracy, zoptymalizowany przepływ zadań

Sindelfingen, 06 maja 2025 – Efektywna komunikacja i płynna współpraca w zespołach są kluczem do sukcesu firmy. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, innovaphone wprowadza na rynek Projects – innowacyjne, elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które umożliwia transparentne planowanie, oszczędne wykorzystanie zasobów oraz precyzyjną dokumentację. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowe aplikacje biznesowe innovaphone rewolucjonizują współpracę i zarządzanie

Nowa wersja oprogramowania zwiększa wydajność pracy zespołowej

Sindelfingen, 24 kwietnia 2025 – innovaphone, wiodący dostawca nowatorskich rozwiązań w dziedzinie cyfrowej komunikacji korporacyjnej, systematycznie wzbogaca swoje portfolio aplikacji biznesowych. Celem jest uczynienie współpracy wewnątrz organizacji i poza nią jeszcze bardziej intuicyjną, wydajną i komfortową. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji

Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bezpieczny, skalowalny i redundantny system komunikacyjny jest niezbędny na pełnym morzu - innovaphone PBX z myApps otrzymał certyfikat DNV

Dzięki swojej solidności i niezawodności rozwiązania komunikacyjne innovaphone są już szeroko stosowane w wymagającym sektorze morskim. Po otrzymaniu uznanego na całym świecie certyfikatu DNV TAA0000252 dla komponentów sprzętowych, cały system komunikacyjny innovaphone PBX z myApps uzyskał teraz certyfikat DNV zgodnie z TAA00003DD. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking

Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App

Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowych

Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowych

Sindelfingen, 30 lipca 2025 r. – innovaphone zostało zintegrowane jako rozwiązanie głosowe z ekosystemem Nokia przeznaczonym do zastosowań przemysłowych. Dzięki tej współpracy firmy mogą teraz wykorzystywać prywatną technologię bezprzewodową 4.9/LTE i 5G do komunikacji w czasie rzeczywistym na terenie swoich kampusów. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“

Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcej

F5 Networks Raport F5 “Przyszłość aplikacji” zapowiada radykalną zmianę w społeczeństwie

Jakie trendy w projektowaniu aplikacji mobilnych będą miały największy wpływ na społeczeństwo? Firma F5 Networks opublikowała raport na temat przyszłości aplikacji i ich oddziaływania na nas. czytaj więcej