Wirtualna Centrala - wszystkie oddziały firmy w jednym systemie
Firma NOVOL wybrała rozwiązanie firmy innovaphone AG
Wiadomości firmowe

innovaphone przeprowadziła w firmie NOVOL stopniową migrację do VoIP z zachowaniem dotychczasowej infrastruktury DECT

08.11.2017
Firma NOVOL została założona w 1978 roku i jest największym w Polsce producentem rozwiązań dla lakiernictwa samochodowego. NOVOL dystrybuuje na szeroką skalę produkty do państw z Europy Zachodniej, Wschodniej, Australii, Nowej Zelandii, na Bliski Wschód oraz do Afryki.

Od początku istnienia najwyższym priorytetem dla NOVOL jest wysoka jakość oferowanych rozwiązań, nie tylko produktów końcowych, ale również w kwestii wyboru rozwiązania komunikacyjnego. Dlatego firma NOVOL wybrała rozwiązanie firmy innovaphone AG, niemieckiego producenta profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw każdej wielkości. Firma innovaphone z Sindelfingen, która od 20 lat specjalizuje się w rozwoju i produkcji systemów komunikacyjnych Pure IP przekonała NOVOL swoją koncepcją łagodnej migracji do technologii All IP. Pan Witold Broda, Dyrektor Administracji w NOVOL, wyjaśnił: „Zamiarem naszym była instalacja innowacyjnego i nowoczesnego rozwiązania, które umożliwi nam przejście w etapach do technologii opartej na VoIP. Tylko system innovaphone PBX dał nam możliwość przeprowadzenia procesu łagodnej migracji z zachowaniem istniejącej infrastruktury DECT”.

Oferta innovaphone spełniła w największym stopniu wymagania klienta, gwarantując płynne przejście do systemu opartego na IP na każdym etapie wdrożenia, bez konieczności wymiany całego systemu. Przejście na nową technologię w firmie NOVOL podzielono na dwa etapy: pierwszy to migracja systemu DECT do IP-DECT, drugi to migracja telefonów stacjonarnych. 

Firma NOVOL korzysta również z aplikacji innovaphone Reporting, która służy do rejestracji i analizy połączeń telefonicznych w firmie w czasie rzeczywistym. Za pomocą tej aplikacji dostarczane są cenne informacje na temat ruchu telefonicznego w całej firmie lub tylko w poszczególnych działach.

Rozwiązanie innovaphone spełniło również oczekiwania klienta pod kątem ekonomicznym, ponieważ poszczególne etapy migracji można zawsze elastycznie dostosować do sytuacji gospodarczej i finansowej firmy. Kontrolowane przejście na nowy system jest również bardziej przyjazne dla pracowników, którzy mają w ten sposób możliwość zapoznania się z nowymi funkcjami oraz aplikacjami.

Na stronie innovaphone znajduje się pełny tekst studium przypadku z instalacji  w firmie NOVOL w Komornikach. 

Wiadomości firmowe Spektakularne wydarzenie z okazji 20-lecia innovaphone!

innovaphone obchodzi w tym roku jubileusz 20-lecia istnienia firmy. Pod hasłem "Communicate. Connect. Collaborate." pracownicy firmy, partnerzy i zaproszeni goście świętowali to wyjątkowe wydarzenie w niecodziennej lokalizacji eventowej, w elektrowni Rottweil. Do południa odbyła się (nie)konferencja barcamp, która była dla prawie 100 pracowników innovaphone, około 400 partnerów, klientów i przyjaciół innovaphone okazją do inspirujących rozmów, wymiany doświadczeń oraz nowych pomysłów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“

Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcej