Huawei

Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej

19.07.2018
Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody.

W erze "nowoczesnego handlu" wszystko ukierunkowane jest na doświadczenie i duże ilości danych.  Szybka konwergencja światów online i offline powoduje z kolei transformację dotychczasowych modeli biznesowych, co wiąże się m.in. z poprawą ogólnych doświadczeń klientów i obniżeniem kosztów operacyjnych.

 

W takich sferach jak centra handlowe i supermarkety, lotniska i miasta bezprzewodowe, wprowadzane są więc innowacje w modelu biznesowym handlu napędzane przez komercyjne Wi-Fi. Ponadto rozwiązanie Huawei CloudCampus jest idealne do połączenia w jedną całość wielu sieci lokalnych obsługujących poszczególne obiekty, gdyż zapewnia inteligentną, uproszczoną, szerokopasmową, otwartą i bezpieczną architekturę sieci. Na bazie infrastruktury CloudCampus zbudowane są zastosowania biznesowe Purple, które poprzez analitykę dużych zbiorów danych pomagają firmom w budowaniu ich precyzyjnych strategii marketingowych.

 

Huawei CloudCampus oferuje takie możliwości jak wydajna sieć bezprzewodowa z konwergencją IoT. Huawei AP4050DN-E posiada tutaj trzy wbudowane gniazda do podłączenia modułów IoT do sieci Wi-Fi i IoT. Pozwala to na eliminację powtarzających się inwestycji i zmniejszenie całkowitego kosztu posiadania.

 

Ponadto, Huawei CloudCampus zapewnia platformę sieciową zarządzaną w chmurze, która oferuje bogaty wybór interfejsów projektowania aplikacji (API), obejmujących uwierzytelnianie i księgowość, lokalizację terminali i ich status. Te API stanowią podstawę do współpracy z platformami biznesowymi partnerów branżowych i pomagają dostarczać zastosowania biznesowe, takie jak elastyczna księgowość, analiza przepływu klientów i precyzyjne przesyłanie informacji. Zarządzana przez chmurę sieć Huawei wspiera tryb wdrażania chmury prywatnej, zapewniając bezpieczeństwo danych firm.

 

– Jesteśmy zaszczyceni, że możemy nawiązać globalne partnerstwo z Huawei – firmą, która angażuje się w budowę w pełni połączonego, inteligentnego świata. Pozwala to Purple uwolnić pełen potencjał sieci Wi-Fi. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z nowych możliwości – powiedział Eric Law, Globalny Dyrektor ds. Dochodów Purple.

 

– Współpraca stymuluje koniunkturę w biznesie. Rozwiązanie CloudCampus firmy Huawei posiada otwartą architekturę na wszystkich poziomach i może skutecznie współpracować z ofertami partnerów. Wierzymy, że wspólne rozwiązanie z Purple może stanowić solidną podstawę dla innowacji usługowych globalnych klientów biznesowych. Patrząc w przyszłość, Huawei ma nadzieję współpracować z wieloma czołowymi partnerami z tej branży – oświadczył Zhong Kaisheng, prezes linii produktów Switch & Enterprise Gateway firmy Huawei.

Huawei Huawei prezentuje HUAWEI Mate 9

Huawei CBG zaprezentował właśnie najbardziej wyczekiwane urządzenie roku - HUAWEI Mate 9 oraz jego ekskluzywną wersję – PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 9. Nowe, pięknie zaprojektowane modele z serii Mate mają najszybszą moc obliczeniową wśród dostępnych na rynku smartfonów, dzięki procesorowi Kirin 960. Urządzenia wyposażono w przełomową technologię SuperCharge i nową nakładkę systemu Android. czytaj więcej

Huawei Infolinia serwisowa Huawei czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu

Od 2 listopada klienci Huawei, jako jedyni w Polsce, będą mieli całodobowy dostęp do infolinii serwisowej. Firma uruchamia Hotline 24/7. Numer telefonu pozostaje bez zmian: 801 811 111. czytaj więcej

News MateBook wprowadza wzornictwo biznesowe na wyższy poziom

W dobie nowoczesnych technologii, wzornictwo w biznesie skupia się już nie tylko na przestrzeni biurowej, ale przede wszystkim na urządzeniach, których używamy w pracy. Dzisiaj często to już nie pięknie zaprojektowane biuro buduje wizerunek firmy, ale przede wszystkim sprzęt, jakiego używa jej reprezentant. Huawei MateBook odpowiada nowe trendy w biznesie. czytaj więcej

Huawei Huawei na 72. miejscu rankingu Interbrand 2016 Best Global Brands

Huawei, drugi rok z rzędu, odnotowuje wzrost swojej pozycji na liście najlepszych marek świata. W tegorocznej edycji raportu Interbrand 2016 Best Global Brands firma awansowała aż o 16 pozycji i tym samym uplasowała się na 72. miejscu listy. czytaj więcej

Archiwalne Aktywne lato z Huawei i Plus

Tegoroczna edycja „Active Summer” została zorganizowana we współpracy firmy Huawei i operatora Plus. Miasteczka ze strefą sportu pojawią się w najbardziej popularnych kurortach: Łebie, Ustce, Kołobrzegu i Pobierowie. Akcja trwa od 8 lipca do 9 sierpnia. czytaj więcej

Archiwalne Huawei uruchomił blog którego współautorami zostali artyści

Huawei uruchomił blog dedykowany klientom szukającym inspiracji do wykorzystania nowych technologii w życiu codziennym. Współautorami wpisów będą artyści z branży muzycznej, modowej, filmowej i fotograficznej czytaj więcej

Archiwalne Huawei otwiera w Warszawie Centrum Innowacji

W warszawskiej siedzibie Huawei otwarto pierwsze w regionie Europy Środkowo – Wschodniej i Skandynawii Centrum Innowacji: Customer Solution Innovation & Integration Experience Center. Na miejscu będzie można zobaczyć i wypróbować najnowsze technologie i urządzenia Huawei. czytaj więcej

Huawei Huawei prezentuje HUAWEI Mate 9

Huawei CBG zaprezentował właśnie najbardziej wyczekiwane urządzenie roku - HUAWEI Mate 9 oraz jego ekskluzywną wersję – PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 9. Nowe, pięknie zaprojektowane modele z serii Mate mają najszybszą moc obliczeniową wśród dostępnych na rynku smartfonów, dzięki procesorowi Kirin 960. Urządzenia wyposażono w przełomową technologię SuperCharge i nową nakładkę systemu Android. czytaj więcej

Huawei Infolinia serwisowa Huawei czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu

Od 2 listopada klienci Huawei, jako jedyni w Polsce, będą mieli całodobowy dostęp do infolinii serwisowej. Firma uruchamia Hotline 24/7. Numer telefonu pozostaje bez zmian: 801 811 111. czytaj więcej

News MateBook wprowadza wzornictwo biznesowe na wyższy poziom

W dobie nowoczesnych technologii, wzornictwo w biznesie skupia się już nie tylko na przestrzeni biurowej, ale przede wszystkim na urządzeniach, których używamy w pracy. Dzisiaj często to już nie pięknie zaprojektowane biuro buduje wizerunek firmy, ale przede wszystkim sprzęt, jakiego używa jej reprezentant. Huawei MateBook odpowiada nowe trendy w biznesie. czytaj więcej

Huawei Huawei na 72. miejscu rankingu Interbrand 2016 Best Global Brands

Huawei, drugi rok z rzędu, odnotowuje wzrost swojej pozycji na liście najlepszych marek świata. W tegorocznej edycji raportu Interbrand 2016 Best Global Brands firma awansowała aż o 16 pozycji i tym samym uplasowała się na 72. miejscu listy. czytaj więcej

Archiwalne Aktywne lato z Huawei i Plus

Tegoroczna edycja „Active Summer” została zorganizowana we współpracy firmy Huawei i operatora Plus. Miasteczka ze strefą sportu pojawią się w najbardziej popularnych kurortach: Łebie, Ustce, Kołobrzegu i Pobierowie. Akcja trwa od 8 lipca do 9 sierpnia. czytaj więcej

Archiwalne Huawei uruchomił blog którego współautorami zostali artyści

Huawei uruchomił blog dedykowany klientom szukającym inspiracji do wykorzystania nowych technologii w życiu codziennym. Współautorami wpisów będą artyści z branży muzycznej, modowej, filmowej i fotograficznej czytaj więcej

Archiwalne Huawei otwiera w Warszawie Centrum Innowacji

W warszawskiej siedzibie Huawei otwarto pierwsze w regionie Europy Środkowo – Wschodniej i Skandynawii Centrum Innowacji: Customer Solution Innovation & Integration Experience Center. Na miejscu będzie można zobaczyć i wypróbować najnowsze technologie i urządzenia Huawei. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek komercyjne rozwiązania 5G

Yang Chaobin, dyrektor Huawei 5G Product Line, zaprezentował pełną gamę rozwiązań sieciowych sieci E2E (end-to-end) 5G opartych na standardzie 3GPP. Obejmują one stację bazową, sieć rdzeniową i urządzenia brzegowe oraz terminale umożliwiające dostęp do bezprzewodowego szerokopasmowego Internetu. Produkty Huawei są na ten moment jedynymi dostępnymi rozwiązaniami w branży ICT zapewniającymi możliwość obsługi 5G E2E. czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej