Infolinia serwisowa Huawei czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu
Huawei

Infolinia serwisowa Huawei czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu

27.10.2016
Od 2 listopada klienci Huawei, jako jedyni w Polsce, będą mieli całodobowy dostęp do infolinii serwisowej. Firma uruchamia Hotline 24/7. Numer telefonu pozostaje bez zmian: 801 811 111.

Rozszerzenie godzin pracy Hotline to już kolejny krok firmy Huawei, mający na celu usprawnienie obsługi serwisowej jej klientów.  Od czerwca, oferowana przez Huawei, usługa door-to-door obejmuje wszystkie urządzenia producenta z serii P, Mate, Honor 6 i 7, ShotX i GX8. W ramach gwarancji, Huawei po zgłoszeniu przez klienta usterki, online lub telefonicznie, wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu, a po zakończonej naprawie, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.

Oprócz tego, producent sukcesywnie rozbudowuje stacjonarną sieć punktów serwisowych. Z pomocy wykwalifikowanych serwisantów można skorzystać w: Warszawie, Krakowie, Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Rzeszowie. Klienci na miejscu uzyskają wsparcie techniczne, a także pomoc w zakresie obsługi sprzętu oraz oddadzą urządzenie do naprawy w przypadku awarii.

Więcej informacji na: huaweipolska.pl/support/service-center/index.htm

Wiadomości firmowe Huawei Enterprise prezentuje platformę tworzącą fundamenty dla cyfrowego świata

[Warszawa, 14 marca 2019 r.] – Huawei Enterprise Business Group (EBG) zaprezentował platformę cyfrową, którą opracował bazując na wieloletnim doświadczeniu i praktykach w zakresie transformacji cyfrowej. Platforma, której podstawę stanowi chmura, umożliwia organizacjom osiągnięcie synergii biznesowej i sprawnych innowacji poprzez optymalizację integracji nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i zgromadzonych danych, budując podstawy cyfrowego świata. Tym samym wspiera ona przedsiębiorst czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowa inicjatywa Huawei mającą na celu eliminację cyfrowego wykluczenia

Ken Hu, Deputy Chairman Huawei, przedstawił nową inicjatywę Tech4ALL na rzecz eliminacji cyfrowego wykluczenia. W swoim przemówieniu zatytułowanym „Redefining Inclusion” zaprezentował on plany Huawei mające na celu pomóc 500 mln ludzi na całym świecie w czerpaniu korzyści z technologii cyfrowej w ciągu najbliższych pięciu lat. czytaj więcej